[ad_1]

قبل از توییت کردن ، ممکن است از شما سوال شود که آیا می خواهید اینقدر بی ادب باشید.
بزرگنمایی / قبل از توییت کردن ، ممکن است از شما سوال شود که آیا می خواهید اینقدر بی ادب باشید.

گتی ایماژ / سام ماچکووچ

آیا می خواهید دقیقاً بدانید که توییتر چه مجموعه ای از ربات ها برای شانه زدن متن و تجزیه و تحلیل فرهنگ لغت را به عنوان “معنی” تعریف می کند؟ از این پس ، اکنون بلافاصله به این داده ها دسترسی خواهید داشت – حداقل هر بار که ناظر دقیق اتوماتیک می گوید شما مودبانه نمی نویسید.

روز چهارشنبه ، اعضای تیم محصولات توییتر این موضوع را تأیید کردند یک صف اتوماتیک جدید برای همه کاربران توییتر شروع به کار می کند، صرف نظر از سیستم عامل و دستگاهی که هنگام عبور زبان انتشارات از آستانه توییتر با “زبان بالقوه مضر یا توهین آمیز” فعال می شود. این به شرح زیر است تعدادی آزمایش برای اعلان ها برای کاربران محدود شروع در ماه مه سال گذشته. به زودی ، همه توییت های تحت نظارت روبات ها با اعلانی مبنی بر اینکه “آیا می خواهید این مورد را قبل از توییت کردن بررسی کنید؟” قطع می شوند.

آزمایشات اولیه این ویژگی ، جای تعجب نیست که سهم خود از مشکلات را داشت. “الگوریتمهای منبع تغذیه [warning] پیام ها در بسیاری از مکالمات برای به دست آوردن تفاوت های جزئی تلاش می کردند و اغلب هیچ تمایزی بین زبان بالقوه توهین آمیز ، کنایه و تمسخر دوستانه قائل نمی شدند. ” با یکدیگر – این بدان معناست که من احتمالاً پرچمی برای ارسال فحش و اهانت به شخصیتی مشهور که هرگز در توییتر با او صحبت نمی کنم ، بدست می آورم ، اما احتمالاً با ارسال همین جملات از طریق توییتر برای دوستان یا همکاران آرس روشن خواهم بود.

توییتر همچنین اذعان می کند که سیستم های آن قبلاً برای “در نظر گرفتن شرایطی که می توان زبان را از جوامع کم نمایندگی بازیابی کرد و به روشهای بی خطر استفاده کرد” ، به به روزرسانی نیاز داشت. ما امیدواریم که نقاط داده ای که برای تعیین این موارد استفاده شده است تا حدی نیست که بتوانند عکس پروفایل حساب Twitter را بررسی کنند ، خصوصاً از آنجا که حساب های troll معمولاً از تصاویر جعلی یا سرقت شده استفاده می کنند. (توییتر هنوز نحوه تصمیم گیری درباره این “شرایط” فوق الذکر را روشن نکرده است)

در زمان چاپ ، توییتر فرهنگ لغت مناسبی برای مرور کاربران فراهم نکرده است – یا توهین ها و نفرین های موردعلاقه خود را هوشمندانه بنویسد تا آنها را از ابزار تعدیل خودکار توییتر مخفی کند.

بنابراین ، دو سوم آن را واقعی نگه داشته اند ، پس؟

برای فروش این خبر به کاربران ، پشت توییتر به صورت داده مورد اصابت قرار می گیرد ، اما این کاملاً قانع کننده نیست.

در مرحله آزمایش Goodness Notice ، توییتر گفت که یک سوم کاربران ترجیح می دهند پست های برچسب گذاری شده خود را به صورت پیشفرض بیان کنند یا آنها را حذف کنند ، در حالی که هرکسی که برچسب گذاری شده باشد شروع به ارسال 11 درصد بیشتر می کند. به طور متوسط ​​تعداد کمی پست و پاسخ “توهین آمیز”. (این بدان معنی است که ممکن است برخی از مصرف کنندگان بهتر شده باشند ، در حالی که دیگران ممکن است در گفتار اسلحه خود قاطعیت بیشتری داشته باشند.) همه این موارد به نظر اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان می رسد که در تلاش شخصی خود برای گفتن چنین چیزی ثابت قدم هستند. مثل این که هست.

عجیب ترین نکته داده ها در توییتر این است که هرکسی که پرچمی دریافت کند “احتمال کمتری دارد پاسخ های توهین آمیز و مضر دریافت کند.” مشخص نیست که توییتر با این داده ها می خواهد چه نکته ای را نشان دهد: چرا باید هر بار ادب بر دوش کسانی قرار گیرد دریافت می کنم توییت های تند و زننده؟

این به دنبال یک ابتکار ابتکار لکه بینی توییتر است که در اواخر سال 2020 برای قبل از “پخش مجدد” مقاله ، کاربران را به “خواندن” مقاله پیوند داده شده توسط کاربر دیگر توییتر تشویق کنید. به عبارت دیگر ، اگر عنوانی آبدار را دیدید و دکمه RT را سیلی زد ، ممکن است ناخواسته موردی را که ممکن است با آن موافق نباشید ، به اشتراک بگذارید. با این حال به نظر می رسد این تغییر به عنوان یک باند کوچک برای یک مشکل بزرگتر در توییتر به نظر می رسد: این سرویس چگونه باعث تحریک استفاده به موقع از سرویس در جستجوی لایک و تعاملات ، صداقت و مهربانی برای لعنت می شود.

و هیچ بیانیه قابل توجهی نمی تواند مبارزه توییتر با چگونگی ادامه بازی بازیگران و ترول های جعلی در سیستم و گفتمان سایت را مسموم کند. بزرگترین مثال همچنان مشکلی است که هنگام کلیک کردن روی پستهای “بسیار پسندیده” و پاسخ داده شده ، معمولاً از حسابهای با مشخصات بالا یا “تأیید شده” ، پیدا شده است. توییتر اغلب پست ها را به بالای پاسخ این موضوعات هدایت می کند ، اغلب از حساب های دارای فعالیت مشکوک و عدم تعاملات ارگانیک.

شاید توییتر بتواند درس های این کاربرد اظهارات را به خصوص در مورد توزین تعاملات مبتنی بر رابطه تأیید شده بین حساب ها ، بخاطر بسپارد. یا این شرکت می تواند از تمام بارهای الگوریتمی انتشارات ، به ویژه نشریاتی که محتوای ردیابی نشده را به سمت خوراک کاربر می برد و به روزهای بهتر محتوای صرفاً زمانی برگردد ، خلاص شود – بنابراین ما می توانیم راحت تر از BS شانه خالی کنیم.



[ad_2]

منبع: tarjome-news.ir