محتواهای همیشه سبز یا محتویات بدون تاریخ انقضا یکی از بهترین انواع محتوا است که می تواند ترافیک خوبی را در طول سال برای وب سایت شما به ارمغان بیاورد.شما می توانید چشمان خود را ببندید و بگویید که این نوع محتوا برای سئوی شما بهترین است. اما چگونه محتوای سبز تولید می کنیم و چگونه از آن استفاده می کنیم؟

محتوای سبز به محتوایی گفته می شود که برای موتورهای جستجو بهینه شده و معنای و ارزش خود را در بین مخاطبین جستجو حفظ کرده و تازه و مفید نگه می دارد. همه مطالب موجود در وب سبز نیستند یا اصطلاحاً تاریخ انقضا دارند و تعداد جستجوها پس از مدتی کاهش می یابد. برای اینکه بتوانید این نوع محتوا را برای وب سایت خود ارائه دهید ، می توانید با سفارش تولید محتوا از وب سایت ، محتوای همیشه سبز را سفارش دهید تا بازدیدکنندگان وب سایت شما در طول سال افزایش یابد.

محتوا همیشه سبز

محتوای همیشه سبز تاریخ انقضا خاصی ندارد و می توان سالها از آن استفاده کرد. اگر بتوانید محتوای همیشه سبز در زمینه خود تولید کنید ، مطمئناً مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد.

محتوای همیشه سبز همیشه در دسترس کاربران است و قدیمی نخواهد بود. در واقع ، ارزش محتوای همیشه سبز با گذشت زمان کاهش نمی یابد ، مخاطبان و کاربران متفاوتی را که دائما در دستور کار هستند ، جذب می کند.

محتوای غیر سبز به محتوایی گفته می شود که در زمان خاصی نوشته شده است ، مانند اخبار فوری ، قیمت دلار و غیره و تا یک ماه قابل مشاهده است ، اما محتوای سبز به محتوایی گفته می شود که در طول سال جستجو و مشاهده می شود. با شناسایی چنین محتواهایی می توان هزینه تولید محتوا را کاهش داد و زمان زیادی را صرف تولید محتوای محبوب کرد.

چگونه محتوای همیشه سبز بنویسیم ؟

نوشتن محتوای همیشه سبز مستلزم شناسایی دقیق کاربران و برخی مهارت های عملی است. اگر این مراحل را دنبال کنید ، می توانید با انجام SEO قوی بر روی محتوای خود ، محتوای همیشه سبز پر بازدید داشته باشید.

مخاطبان و کلمات کلیدی را تعیین کنید

دو اصل مخاطب و جستجوی مخاطب مهمترین قسمت در شناسایی محتوای مهم و پرطرفدار برای کاربران است ، ابتدا باید سن ، فرهنگ و طبقه اجتماعی مخاطبان خود را تعیین کنید تا بهترین محتوا را برای آنها ایجاد کنید. برای انجام این کار ، می توانید رقبای خود را بررسی کرده و وب سایت های شناخته شده در زمینه خود را بررسی کنید. با کمک ابزارهای مختلف مانند الکسا (باید نسخه ای پولی تهیه کنید) ، می توانید محتوای پربازدید هر سایت را استخراج کرده و از ابزارهای دیگر مانند Key Planner و Google Trend برای تعیین تعداد بازدید ماهانه و کلمات همیشه سبز استفاده کنید. با مشاهده شما می توانید تعداد زیادی از کلمات کلیدی محبوب برای 10 وب سایت برتر محبوب در بین شرکت ها را شناسایی کنید.

کلمات کلیدی طبقه بندی

پس از شناسایی مهمترین و پربازدیدترین کلمات ، باید از ابزارهای Google و ابزار برای مرتب سازی کلمات بر اساس تعداد بازدید روزانه یا ماهانه استفاده کنید و سعی کنید سرفصل های مربوط به این کلمات کلیدی را ایجاد کنید.

تقویم محتوا بنویسید

داشتن تقویم محتوا ، علاوه بر تنظیم تولید محتوا ، می توانید یک برنامه خوب نیز تهیه کنید تا به شما اطلاع دهد که برای تولید و انتشار هر روز به چه چیزی نیاز دارید. ابتدا ، با گذشت زمان و تولید محتوای دیگر ، بهتر می توانید به آنها پیوند دهید.

پیوندهای داخلی و خارجی

مرحله بعدی و مهمترین آن ایجاد یک ساختار داخلی مناسب با پیوندهای دقیق و مناسب است که باید توسط SEO انجام شود. اگر توانایی چندانی ندارید ، می توانید آموزش های پیوند داخلی را که در سراسر شبکه موجود است مشاهده کنید.

اگر نمی توانید محتوای همیشه سبز خود را با استفاده از پیوندهای داخلی به صفحه اول Google بیاورید ، باید پیوندهای خارجی را شروع کنید. هنگام پیوند خارجی ، باید به این نکته توجه داشته باشید که آیا هزینه هایی که انجام می دهید می تواند بازده سرمایه گذاری را تأمین کند یا خیر.

به روز رسانی محتوای همیشه سبز

آخرین و مهمترین مرحله به روز رسانی محتوا است که بسته به نوع محتوا می تواند هفتگی ، ماهانه یا سالانه باشد. به روزرسانی محتوا علاوه بر ارسال یک سیگنال مثبت به Google ، اعتبار شما را در مقایسه با سایر وب سایت های دارای کاربر افزایش می دهد. بله. یکی از راه های به روز رسانی محتوا ایجاد نظرات یا پاسخ به نظرات کاربران است. اگر نظرات کاربران مورد اعتراض قرار گیرد ، می توان آنها را به صورت پاراگراف به انتهای متن اضافه کرد.

منبع : زومتک