همین ایسیو ها سیستم ایموبلایزر دارند. پس تماس دست گهگاه سبب ساز ایجاد شوک الکتریکی دارای ولتاژ بسیار و قدرتمند می شود و وارد شدن این الکتریسیته به هسته دارای سیستم سبب ساز شوک شدید به آن خواهد شد. پس اساسی پی بردن خطای ای سی یو می قدرت روی بخش محدودتری از ایسیو متمرکز شد و سریعتر به سرانجام رسید .اکثر توابع کنترلی ایسیو به صورت حلقه بسته در اختیار گرفتن می شوند و نقص و خطایی در هر قسمت از ایسیو سبب ساز از فعالیت افتادن آن تابع کنترلی می شود.شاید دارای یک نمونه بتوان مضمون‌ این مسئله را بهتر متوجه شد. پس در آغاز باید درایور و آی سی فعال کننده این المنت باز‌نگری گردد و در صورت نداشتن مشکل گیرنده های مقادیر محل ورود مربوط به ولتاژ خروجی از سنسور ارزیابی شوند. اما برای یک سری محدود از خودروهای داخلی تسترهای توسط بعضی از کمپانی ها ساخته شده که ایسیو به آن متصل شده و آن گاه از روشن شدن ایسیو به عیب یابی امداد می کند(در دیجی پیروزی تعمیرات ایسیو ECU و دیگر یونیت ها صرفا بر روی ماشین های وارداتی صورت می گیرد ) اما از آنجایی که ایسیو ماشینهای خارجی تروتمیز تغییر و تحول می نمایند و فراوان کلیدی هم متفاوت هستند ، قابلیت تولید چنین دستگاه هایی وجود نداشته و فعالیت عیب یابی به مراتب خلل تر است. تعمیرات و ارزیابی نمودن عملکرد این آی سی ها بدون مدارک فنی سازنده نیز یک عدد دیگر از مشکلات پیش رو تعمیرکنندگان است. اکنون این سوال پیش می آید که آیا مقدار بهینه در برنامه (دامپ) ایسیو رعایت نشده می باشد ؟ مقادیر فراتر از ولتاژ استاندارد آسیب های جدی به ایسیو و وسایل برقی ماشین وارد می کند. اموزش شناخت اهمیت قطعات الکترونیکی موجود در خودرو که اهمیت ایسیو ماشین در ارتباط هستند از مانند : . ایسیو های موجود در بازار خودرو ایران وابسته به گونه خودرو ها متغیر است. در بعضا از ایسیو ها این سطح ولتاژ تا ۲۵۰ ولت نیز ارتقا می یابد. هر ایسیو با چندین سنسور می باشد که در قسمت های متعدد اتومبیل و موتور قرار داشته و اطلاعاتی را در ارتباط حیاتی روش کارکرد اتومبیل به یونیت در دست گرفتن موتور ECU مخابره می نمایند. در خودروها به جز آی سی های استعمال شده در ایسیو ها آی سی های یونیت ها دیگر هم معمولا هیچ کدام کلیدی همین مدارک نیستند نه همین که مدارکی نداشته باشند بلکه این مدارک صرفا در اختیار سازندگان بزرگ قرار ایسیو رانا پلاس دارا‌هستند . فرض نمایید ایسیو کلیدی اختلال غلط بر بر روی سنسور اکسیژن مواجه شده ، سیم کشی اتومبیل محاسبه شده و سنسور هم بر بر روی اتومبیل مشکلی نداشته ، همین خلل مانع واضح شدن ماشین نمی شود ولی منجر می شود که موتور بد فعالیت کند احتراق ناقص باشد ، دود سیاه یا سپید از اگزوز خارج شده و مصرف سوخت ارتقا یابد.سنسور اکسیژن تشکیل شده از دو بخش فلزی که در مجاورت هوای منبع و گاز های بیرون شده از اگزوز قرار گرفته و یک المنت که وظیفه گرم نمودن همین دو ورقه و سنسور را دارد. درصورتیکه شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید داده ها بیشتری در مورد ایسیو 206 تیپ 2 لطفا از وب سایت ما دیدن کنید.

ایندکسر