[ad_1]

بوگاتی شیرون به مدل های جدید الکتریکی پیوست.
بزرگنمایی / بوگاتی شیرون به مدل های جدید الکتریکی پیوست.

بوگاتی

تقریباً یک سال است که شایعاتی مبنی بر برنامه ریزی گروه فولکس واگن برای تخلیه بوگاتی از متخصصان وسایل نقلیه الکتریکی کروات ، ریماچ ، منتشر می شود. معلوم شد که این شایعه درست است: روز دوشنبه ، پورشه و ریماک فاش کردند که اواخر امسال در حال راه اندازی یک سرمایه گذاری مشترک جدید به نام بوگاتی-ریماک هستند. دفتر مرکزی آن در زاگرب ، کرواسی خواهد بود ، اگرچه تولیدات بوگاتی همان جایی که اکنون است ، در مولشیم فرانسه باقی خواهد ماند.

این شرکت که ابتدا در سال 1909 توسط اتوره بوگاتی تاسیس شد ، در دوره بین جنگ با خودروهایی که در سبک و سرعت پیشتاز بودند ، برنده جایزه بزرگ و همچنین تأیید فوق العاده ثروتمندان شد. پس از مرگ بوگاتی در سال 1947 ، در مولشایم واقع در منطقه الزاس فرو ریخت و در سال 1963 ناپدید شد و در سال 1987 توسط صنعتگر رومانو آرتئولی دوباره زنده شد. ابرخودروی EB110 قبل از اقتصاد متزلزل جهان ، جاه طلبی های Artioli را پرداخت کرد.

در سال 1998 ، بوگاتی سومین تجسم خود را هنگامی آغاز کرد که گروه فولکس واگن این نام را خریداری کرد و شرکت را به ملشیم بازگرداند. نیروی محرکه فردیناند پیچ ​​، مدیر عامل گروه VW در آن زمان و نوه فردیناند پورشه بود. پیچ اتومبیلی با قدرت 1000 اسب بخار می خواهد. (745 کیلووات) و حداکثر سرعت آن حداقل 418 کیلومتر در ساعت است و بوگاتی آن را با Veyron 16.4 در سال 2005 حمل می کند. از آن زمان ، سری دست سازهای هیپراسپرت همیشه سریعتر و بسیار گران قیمت آن ، اما س questionsالات بیشتر و بیشتری در مورد اهمیت بوگاتی در گروه VW در زمانی که مارک های دیگر در حال برقی شدن هستند.

بوگاتی-ریماک

Mate Rimac مدیرعامل جدید Bugatti-Rimac خواهد شد. گروه Rimac 55 درصد از شرکت جدید و پورشه 45 درصد باقیمانده را در اختیار دارند ، پورشه نیز دارای 24 درصد از گروه Rimac است که برای اولین بار در سال 2018 در یک متخصص EV سرمایه گذاری می کند. در حال حاضر ، پورشه و Rimac می گویند تولید Bugatti-Rimac ادامه خواهد داشت از بوگاتی شیرون ، یک هایپرکار بنزینی با V16 و Rimac Nevera ، هایپرکار برقی نیز به تعداد بسیار محدودی ساخته شده است.

آرس با مدیر عامل پورشه الیور بلوم و مدیرعامل ریماک ، ماته ریماک در مورد این معامله صحبت کرد. به طور خاص ، ما می خواستیم بدانیم که چه زمانی می توان اولین بوگاتی برقی مجهز به باتری و همچنین آخرین بوگاتی با موتور احتراق داخلی را دید.

ریماک به من گفت: “شما می دانید که آسانترین اتفاقی که ممکن است برخی از مردم انتظار داشته باشند این است که یک Nevara ببرند و با بوگاتی بزنند و آن را Bugatti بنامند ، اما این اتفاق کاملاً رخ نخواهد داد.” “ما فقط قرار نیست که آنچه را که بازیافت کرده ایم بازیافت کنیم ، بلکه دوست نداریم فقط Chiron را دوباره طراحی کنیم تا یک ماشین جدید بسازیم یا Chiron را فقط هیبرید کنیم. ما در حال ساخت یک محصول کاملاً جدید از ابتدا هستیم – همه چیز – زیرا ما فکر می کنیم بهترین است و این محصول هنوز یک موتور احتراق داخلی خواهد داشت. “

“با این حال ، ما در طولانی مدت فکر می کنیم و این مارک شگفت انگیز را اضافه خواهیم کرد ، که تنوع زیادی در میراث خود دارد و می توان از آن برای تولید محصولاتی استفاده کرد که نه تنها hypercars بلکه فرصت هایی برای اتومبیل های بسیار هیجان انگیز و متفاوت هستند. که بسیار الکتریکی و کاملاً الکتریکی هستند. ریماك به آرس گفت: بنابراین ، می توانم به شما بگویم كه در این دهه یك بوگاتیس كاملاً برقی وجود خواهد داشت ، اما همچنین می توانم به شما بگویم كه در پایان این دهه ، یك موتور احتراق داخلی بوگاتیس نیز وجود خواهد داشت.

“با توجه به میراث بوگاتی و طرفداران ، و ما این دو مارک بسیار متفاوت Rimac و Bugatti را در یک شرکت داریم ، می توانیم کارهای بسیار خوبی انجام دهیم. بنابراین با بوگاتی بیشتر به میراث ، کار ، جزئیات ، کیفیت و Rimac بیشتر روی فناوری تمرکز می کند – شما گیک ها ، داده ها و مواردی از این دست را می دانید. اما برای پاسخ به سوال شما ، یک بوگاتیس کاملاً الکتریکی وجود خواهد داشت ، اما ما معتقدیم که با ترکیب هوشمند برق و یک موتور احتراق داخلی ، هنوز وقت برای یک بوگاتی با موتور احتراق داخلی. “

شما می توانید یک رویداد زنده را که Bugatti-Rimac به مردم ارائه می شود در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت شرقی روز دوشنبه تماشا کنید.

[ad_2]

منبع: tarjome-news.ir