با ادامه شکست DirecTV ، AT&T 15.5 میلیارد دلار اتهام نقصان می خورد


مردی با چتر از کنار ساختمانی با نشان AT&T عبور می کند.
بزرگنمایی / مردی در 13 مارس 2020 در دالاس ، تگزاس با چتر از مقابل مقر شرکت AT&T راه می رود.

AT&T امروز اعلام کرد که AT&T در سه ماهه آخر سال 2020 617000 مشتری خود را به DirecTV و سایر مشاغل تلویزیونی آن از دست داده است ، که سالی که تقریبا 3 میلیون مشتری در این گروه از دست داده را محدود می کند.

امروز AT&T همچنین به کمیسیون بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که “15.5 میلیارد دلار هزینه کاهش ارزش” مربوط به شکست مداوم خود در DirecTV را متهم کرده است. AT&T گفت هزینه 15.5 میلیارد دلاری منعکس کننده “تغییر در استراتژی مدیریت ما و ارزیابی ما از تجارت ویدئویی داخلی است … از جمله تصمیم ما برای اجرای تجارت ویدئویی جدا از عملیات پهنای باند و تلفن های قدیمی”. AT&T گفت: “این تصمیم عملیاتی” ما را ملزم می کند تا یک واحد گزارشگری ویدئویی جداگانه را شناسایی کرده و قابلیت بازیابی دارایی های ثابت آن و هرگونه سرقفلی اختصاص داده شده برای کاهش ارزش را ارزیابی کنیم.

AT&T همچنین گفت: “هزینه های تقریبی 780 میلیون دلار از محل استهلاک تولید و سایر موجودی محتوا در WarnerMedia ، که 520 میلیون دلار در نتیجه تعطیلی مداوم سینماها در طی همه گیر شدن و مدل توزیع ترکیبی فیلم ما در سال 2021 است.”

هزینه ها به هزینه های سه ماهه چهارم AT&T اضافه شد. در نتیجه ، AT&T ضرر خالص 13.9 میلیارد دلاری در سه ماهه گذشته در مقایسه با سود خالص 2.4 میلیارد دلار در یک سال قبل گزارش کرد. درآمد سه ماهه چهارم 45.7 میلیارد دلار بود ، در حالی که 46.8 میلیارد دلار در سال قبل بود. ضرر خالص سه ماهه چهارم AT&T به ضرر خالص هدف 5.4 میلیارد دلار رسیده است.

وال استریت ژورنال امروز گزارش داد: “مدیران ، هزینه حسابداری بدون وجه نقد را نشانه پیر شدن سیستم تلویزیون پولی عنوان می كنند ، زیرا این شركت مستقر در دالاس ، یك مدل پخش جریانی اینترنتی را تبلیغ می كند كه به تجارت محتوای خود خط مستقیم بینندگان را می دهد.”

جان استنکی ، مدیر عامل شرکت AT&T گفت: “بزرگترین و مهمترین شرط بندی ما HBO Max است.”

مشتریان Premium TV در انبوه جمعیت کار می کنند

AT&T در گروه Premium TV 16.5 میلیون مشتری را شامل می شود که شامل ماهواره DirecTV ، کابل ویدئویی U- آیه و سرویس جدیدتر تلویزیون AT&T آنلاین است. این رقم کمتر از 17.1 میلیون نفر از سه ماه قبل و 19.5 میلیون نفر از اوایل سال 2020 است.

AT&T از ابتدای سال 2017 که بیش از 25 میلیون کاربر در این گروه داشت ، تلفات زیادی از مشتریان تلویزیون را جمع کرده است. از دست دادن نزدیک به 3 میلیون مشتری در سال 2020 بهبودی نسبت به سال 2019 است ، زمانی که AT&T 3.4 میلیون مشتری تلویزیون برتر را در سال تقویم از دست داد.

این ارقام شامل سرویس پخش جریانی که قبلاً با نام DirecTV Now شناخته می شد ، نبود که AT&T همین ماه آن را کشته است. این سرویس از 1.86 میلیون مشترک در سه ماهه سوم 2018 به 656000 نفر در پایان سال 2020 کاهش یافته است. مشتریان موجود می توانند این سرویس را حفظ کنند ، اما AT&T آن را به کاربران جدید ارائه نمی دهد.

مشتریان DirecTV و آیات U با سالها افزایش قیمت و کاهش استفاده از پیشنهادات تبلیغاتی AT&T رانده شده اند. این در درآمد متوسط ​​AT & T به ازای هر کاربر (ARPU) در دسته Premium TV منعکس شده است که از 121.76 دلار در هر ماه در پایان 2018 به 131 دلار در پایان 2019 و 137.64 دلار در پایان در سال 2020 افزایش یافت.

AT&T دلیل از دست دادن 617،000 مشتری در Q4 را “رقابت ، افزودنیهای ناخالص پایین تر از تمرکز مداوم بر افزودن مشتریان با ارزش بالاتر و یک اختلاف برنامه نویسی تا حدی با خروج کمتر جبران کرد.”

درآمد ویدئو 11.2٪ کاهش یافته است

AT&T درآمد ویدئویی 7.2 میلیارد دلاری را در سه ماهه چهارم سال 2020 گزارش کرد که به دلیل کاهش حق بیمه 11.2 درصد کاهش نشان می دهد [online] مشترکین تا حدی با ARPU تلویزیون های برتر و درآمد تبلیغاتی بیشتر در طول انتخابات عمومی جبران می شوند. “هزینه های عملیاتی در این رده 7.1 میلیارد دلار است و AT&T با سود 98 میلیون دلاری باقی مانده است.

AT&T شماره های منفرد را برای DirecTV ، تلویزیون U- آیه و AT&T تلویزیون گزارش نمی کند. اما این شرکت گفت که سود مشترکان تلویزیون AT&T در سه ماهه گذشته به جبران خسارات در DirecTV و U-str کمک کرده است ، به این معنی که DirecTV و U-str با هم بیش از 617،000 ضرر خالص به مشتریان تلویزیون Premium از دست داده اند.

AT&T گفت این پیشرفت HBO Max را تشویق کرده است ، هزینه ای که ماهیانه 15 دلار هزینه دارد ، اما در بسته های مختلف نیز گنجانده شده است. استنکی گفت: “راه اندازی Wonder Woman در سال 1984 کمک کرد مشترکان HBO Max و HBO ما به بیش از 41 میلیون نفر برسد ، دو سال سریعتر از آنچه در ابتدا انتظار داشتیم.”

فروش DirecTV با ضرر

AT&T DirecTV را در سال 2015 به مبلغ 49 میلیارد دلار خریداری کرد ، اما از چند ماه گذشته در تلاش برای فروش بخش ماهواره ای مشکل دار بوده است. گزارش شده است که AT&T نزدیک به معامله فروش سهم DirecTV به TPG ، یک شرکت خصوصی است ، اما AT&T ممکن است اکثریت مالکیت شرکت را حفظ کند. گفته می شود قیمت پیشنهادهای DirecTV حدود 15 میلیارد دلار است.

سود فیبر ، از دست دادن DSL

پایه مشترکان باند پهن AT&T در 14.1 میلیون در طول سه ماهه ثابت مانده است. این شرکت مشترکین فیبر به محل را از 4.68 میلیون به 4.95 میلیون نفر در Q4 2020 افزایش داد ، اما از 8.98 میلیون به 8.74 میلیون در فیبر به گره و از 440،000 در 407،000 در سرویس DSL منسوخ خود کاهش یافت. AT&T پذیرش مشتریان جدید DSL را در اکتبر 2020 متوقف کرد.

AT&T اظهار داشت که درآمد باند پهن در سه ماهه چهارم “3.1 میلیارد دلار بود که به دلیل کاهش خدمات ارثی 1.4٪ کاهش نسبت به مدت مشابه سال داشت که تا حدی با افزایش پهنای باند IP ARPU جبران می شود در نتیجه افزایش فیبرها و قیمت گذاری سریع برای مشتریان. ” هزینه های عملیاتی 2.8 میلیارد دلار است.


منبع: tarjome-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>