در سال 2020 ، آمازون 2 میلیون محصول تقلبی را “توقیف و نابود کرد”


چندین تریلر آمازون در مقابل مرکز کشتی صف کشیده اند.
بزرگنمایی / در آگوست 2019 ، تریلرهای آمازون در محفظه های یک مرکز توزیع در میامی ، فلوریدا پشتیبانی شدند.

آمازون بیش از 2 میلیون محصول تقلبی را که فروشندگان در سال 2020 به انبارهای آمازون ارسال کرده بودند “توقیف و نابود کرد” و “بیش از 10 میلیارد مورد تبلیغات مشکوک را قبل از انتشار در فروشگاه ما مسدود کرد” ، این شرکت در اولین گزارش “حفاظت از علامت تجاری” گفت “

در گزارش آمازون آمده است: “در سال 2020 ،” ما بیش از 2 میلیون محصول حمل شده به مراکز اعدام خود را که به نظر ما جعل شده بود ، توقیف و نابود کردیم. در این گزارش آمده است: “در مواردی که محصولات تقلبی در مراکز اعدام ما واقع شده باشد ، موجودی کالا را جدا کرده و آن را از بین می بریم تا در جای دیگری از زنجیره تامین مجدداً فروخته نشود.”

فروشندگان شخص ثالث نیز می توانند به جای استفاده از سیستم تحویل آمازون ، محصولات را مستقیماً برای مصرف کنندگان ارسال کنند. 2 میلیون تقلبی که در مراکز اعدام آمازون پیدا شده است ، تنها محصولات تقلبی را از فروشندگان استفاده کننده از خدمات اجرای آمازون گزارش می دهند.

مشکل جعل و تقلب در سال گذشته بدتر شده است. دیروز دارمش مهتا در پست وبلاگی در Amazon VP خود نوشت: “در طی همه گیر شدن ، ما شاهد تلاش های بازیگران بد برای ارتکاب تقلب و ارائه محصولات جعلی بودیم.”

تقلب یکی از مشکلات دیرینه آمازون است. از دیگر مشکلات آمازون که به مصرف کنندگان آسیب می رساند ، فروش محصولات ناامن ، بررسی های جعلی ، کالاهای معیوب به اشخاص ثالث و رشوه از فروشندگان بی پروا به کارمندان و پیمانکاران بی تدبیر در آمازون است. دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده در سال 2019 حکم داد که آمازون می تواند مسئول کالاهای معیوب شخص ثالث باشد ، اما آمازون در موارد مشابه دیگر برنده شد. آمازون بار دیگر تأکید می کند که در مورد پرونده شخص ثالث معیوب در پرونده ای در دادگاه عالی تگزاس که شامل یک کودک خردسال به شدت آسیب دیده است ، هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن انجام نمی شود.

آمازون در تلاش است تا به فروشندگان قانونی اطمینان دهد

گزارش جدید آمازون برای اطمینان به فروشندگان قانونی بود که محصولات آنها تقلبی نیست. در حالی که جعل و تقلب همچنان مشکلی برای مشتریان بی خبر آمازون است ، این غول تجارت الکترونیکی گفت که “کمتر از 0.01٪ از کل محصولات فروخته شده در آمازون شکایت تقلبی از مشتریان را دریافت کرده اند” در سال 2020. البته افراد می توانند بدون هیچ وقت محصولات تقلبی را خریداری و استفاده کنند متوجه می شوند که آنها تقلبی هستند یا بدون گزارش آن به آمازون ، بنابراین ممکن است درصد از میزان مشکل جلوگیری کند.

گزارش جعل آمازون ، سیستم ها و فرآیندهای گسترده ای را برای تعیین اینکه کدام فروشندگان می توانند با آمازون تجارت کنند ، توصیف می کند. در حالی که آمازون در دادگاه ادعا كرده است كه هیچ مسئولیتی در قبال فروش اشخاص ثالث در سیستم عامل خود ندارد ، این شركت در تلاش است تا اعتماد خریداران و فروشندگان قانونی را حفظ كند.

آمازون گفت که “بیش از 700 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده و بیش از 10 هزار نفر را استخدام کرده است تا فروشگاه ما را از کلاهبرداری و سو abuse استفاده محافظت کند” ، افزود:

ما از ترکیبی از قابلیت های پیشرفته یادگیری ماشین و محققان متخصص انسانی برای محافظت فعال از فروشگاه خود در برابر بازیگران بد و محصولات بد استفاده می کنیم. ما دائماً در حال نوآوری هستیم تا از بازیگران بد و تلاش آنها برای به دست آوردن کنترل خود جلو بیفتیم. در سال 2020 ، ما از ایجاد بیش از 6 میلیون تلاش برای ایجاد حساب های فروش جدید ، جلوگیری از ارسال محصولی برای فروش توسط بازیگران بد جلوگیری کرده و بیش از 10 میلیارد لیست بد ادعا شده را قبل از انتشار در فروشگاه ما مسدود کردیم.

آمازون گفت: “این نبردی درحال افزایش با مجرمان است که قصد فروش تقلبی را دارند و تنها راه متوقف کردن دائمی جعل کنندگان ، پاسخگویی به آنها از طریق دادخواست و پیگرد قانونی است.” “در سال 2020 ، ما یک واحد جرایم تقلبی جدید برای ایجاد و ارجاع پرونده ها به مجری قانون ، شروع تحقیقات مستقل یا تحقیقات مشترک با مارک و ادامه روند مدنی علیه جعل کنندگان تاسیس کرده ایم.”

آمازون گفت اکنون گزارش می دهد[s] همه جعل کنندگان مجری قانون در کانادا ، چین ، اتحادیه اروپا ، انگلستان و ایالات متحده تأیید شده اند. “آمازون” همچنین از دولتها خواسته است “پیگرد قانونی درباره جعل کنندگان ، افزایش منابع برای مبارزه با جعل کنندگان و زندانی کردن این مجرمان در سراسر جهان”.

سختگیرانه ترین سیستم تأیید فروشنده

آمازون می گوید که در سال 2020 “یک سیستم جدید تأیید ویدیوی زنده و آدرس فیزیکی” دارد که در آن “آمازون از طریق چت ویدیویی یا شخصاً در یک دفتر آمازون برای تأیید هویت و دولت فروشندگان ، شخصاً با فروشندگان بالقوه ارتباط برقرار می کند. اسناد منتشر شده آمازون همچنین گفت: “آدرس های فروشنده جدید و موجود را با ارسال اطلاعات ، از جمله کد منحصر به فرد به آدرس فروشنده بررسی می کند.”

ظاهراً بیشتر تلاش های جدید برای ثبت نام به عنوان فروشنده تقلب بوده است ، زیرا آمازون گفت که “فقط 6 درصد از تلاش ها برای ثبت حساب فروشندگان جدید از مراحل تأیید صحت ما گذشته و محصولات در لیست قرار گرفته اند.” به طور کلی ، آمازون “بیش از 6 میلیون تلاش برای ایجاد یک حساب فروش را قبل از انتشار لیست فروش متوقف کرد” در سال 2020 ، بیش از دو برابر “2.5 میلیون تلاش ما در سال 2019 متوقف شد.” آمازون.

فرایند تأیید به تنهایی برای جلوگیری از فروشندگان جدید متقلب کافی نیست ، بنابراین آمازون گفت که “به طور مداوم” بر فروشندگان نظارت می کند تا خطرات جدید را شناسایی کند. “اگر یک شرکت کننده بد پیدا کنیم ، بلافاصله حساب او را می بندیم ، پرداخت وجه را به حالت تعلیق در می آوریم و تعیین می کنیم که آیا این اطلاعات جدید حساب های مرتبط دیگر را زیر سوال می برد یا خیر. ما همچنین تعیین می کنیم که پرونده به تعقیب مدنی یا کیفری نیاز دارد و شرکت کننده بد را به قانون گزارش می کنیم اجرای قانون ، “آمازون گفت.

آمازون در حال مشاهده تغییرات در جزئیات محصول برای کلاهبرداری است

یکی از مسائلی که ما چند ماه پیش درباره آن نوشتیم شامل “بررسی اغوا کردن و تغییر دادن” بود ، که در آن فروشندگان آمازون را فریب می دهند تا بررسی محصولات غیر مرتبط را نشان دهد تا به بالاترین نتایج جستجو آمازون برسد. در یک مورد ، یک هواپیمای بدون سرنشین 2300 دلاری با 6400 بررسی به طور متوسط ​​پنج ستاره کسب کرد فقط به این دلیل که هزاران بررسی برای عسل داشت. در برهه ای از زمان ، لیست محصولات از یک محصول غذایی به یک محصول فن آوری تغییر یافته است ، اما بررسی های مربوط به این ماده غذایی همچنان ادامه دارد. پس از پاک کردن بررسی های قدیمی ، در همین صفحه محصول اکنون فقط 348 رتبه بندی با میانگین 3.6 ستاره لیست شده است.

آمازون در تلاش است تا با تکرار این مشکل در گزارش جدید خود که “بیش از 5 میلیارد تلاش برای تغییر صفحات جزئیات محصول برای نشانه های سو potential استفاده احتمالی” را اسکن می کند ، جلوگیری کند.

آمازون همچنین ابزارهای سلف سرویس را در اختیار شرکت هایی قرار می دهد که به آنها کمک می کند تا جعل محصولاتشان را مسدود کنند. گزارش آمازون می گوید 18000 مارک برای پروژه صفر ثبت نام کرده اند ، که “با اجازه دادن به آنها برای حذف مستقیم لیست ها از فروشگاه ما ، قدرت بی سابقه ای به مارک ها می دهد.” این برنامه همچنین دارای یک ویژگی سریال سازی اختیاری محصول است که به فروشندگان اجازه می دهد کدهای منحصر به فردی را بر روی محصولات یا بسته بندی خود قرار دهند.

ابزار سلف سرویس تنها درصد کمی از لیست های مسدود شده را گزارش می کند. آمازون گفت: “به ازای هر 1 لیست حذف شده از مارک تجاری از طریق ابزار حذف تقلبی سلف سرویس ، محافظت خودکار ما بیش از 600 لیست را از طریق فناوری مقیاس پذیر و یادگیری ماشین که به طور فعال به تقلبی های احتمالی رسیدگی می کند و از نمایش این تبلیغات در فروشگاه ما جلوگیری می کند ، حذف کرد.” .


منبع: tarjome-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>