یا مغازه را به چند قسمت تقسیم کرده و هر قسمت را با اجناس و رنگ بندی خاص مشخص نمایید. برخورداری از دکور و ویترین جذاب یکی از ضروری ترین موارد برای هر فروشگاهی می باشد و اهمیت این موضوع در حدی است که فرقی ندارد کسب و کار شما در چه موردی باشد و اینکه فضایی که به عنوان مغازه در اختیار دارید تا چه حد بزرگ یا کوچک باشد، در هر صورت لازم است که با هر امکاناتی که در اختیار دارید بتوانید بهترین را به بینندگان و مشتریان عرضه نمایید. اینکه فقط بهترین اجناس و جدیدترین مدل ها در داخل ویترین قرار داده شوند، به اندازه ی کافی نمی تواند نظر بیننده را جلب نماید بلکه چگونگی قرار دادن آن کالا ها، بازی با رنگ ها، نور پردازی و برخورداری از یک چیدمان زیبا می توان چشم ها را به ویترین و دکوراسیون مغازه کیف و کفش خیره نماید؛ بنابراین برای اینکه شما به دکور و نحوه ی چیدمان فروشگاه خودتان اهمیت می دهید لازم است تا برخی از نکات ضروری مرتبط با چیدمان و دکوراسیون مغازه را یاد گرفته و هم چنین با استفاده از خدمات مجموعه ی پایا دکور بتوانید به بهترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان از یک دکور و سبک خاص بهره مند شوید.

ویترین مغازه های لوازم خانگی نقش مستقیمی با میزان فروش شما دارد هر چه ویترین مغازه بزرگ تر و جذاب تر باشد نگاه های بیشتری را به سوی خود جلب می کند،رنگ بندی جذاب و هماهنگ به صورت تخصصی که تمام المان های زیبایی شناختی در آن رعایت شود، نور پردازی حرفه ا یبرای نشان دادن هرچه بهتر محصولات، قرار گیری صحیح هر محصول در قفسه ها و جایگاه های مناسب به صورتیکه دارای دید و تاثیر گذاری فوق العاده باشد فاکتورهای اساسی یک طراحی منحصر به فرد برای فروشگاه و مغازه طراحی داخلی مغازه لباس برند لوازم خانگی شماست. از جمله مهم ترین موارد اولیه ی مرتبط با معماری ساختمان ها که در نگاه اول می تواند نظر مخاطب را جلب نماید، مربوط به نما و دکوراسیون می باشد که سبک و شکل ظاهری آن و متریال و اجزایی که برای پیاده سازی این نما مورد استفاده قرار می گیرد، وابسته به نوع بنا و کاربردی که دارد، (تجاری، تفریحی،اداری، مسکونی و … ) متفاوت خواهد بود. نما و ویترین مغازه ارتباط مستقیمی با میزان فروش دارد زیرا در اولین نگاه افراد به سوی مغازه و فروشگاه چیزی که توجه آن ها را به سوی خود جلب می کند نمای بیرونی مغازه یا فروشگاه است بنابراین برای جذب بیشتر مشتری باید در کنار طراحی داخلی دکوراسیون مغازه در طراحی نمای خارجی مغازه و یا فروشگاه ها دقت و حساسیت های لازم را به خرج داد.

نمای فروشگاه در طراحی فروشگاه های مختلف یکی از مهمترین بخش ها به شما می رود و علاوه بر این پل ارتباطی بین مشتریان و فروشگاه است. دیتابیس این برنامه ، حاوی ۲۵ میلیون تصویر از دکوراسیون های مختلف می باشد که می توانید بخشی از این تصاویر را کراپ کنید و یا از اصل تصاویر استفاده کنید و آن ها را در کنارهم قرار دهید تا نهایتا با استفاده از قطعات موجود ، بتوانید مقایسه کلی داشته باشید و طرح دلخواه را انتخاب کنید. علاقمندان به هنر طراحی فضای داخلی می توانند با استفاده از این برنامه ، اجزایی را که تصمیم دارند در فضای مد نظر خود قرار دهند را شبیه به یک پازل در کنار هم قرار دهند تا نهایتا به طرح مودعلاقه خود دست یابند. همچنین وقتی که عکسی را آپلود می کنید ، برنامه به صورت هوشمند ، رنگ های به کار برده شده را شناسایی می کند و نهایتا یک پالت رنگ برای رنگ های به کار برده شده در عکس می سازد. این فروشگاه میوه فروشی مدرن 70 متر مربع مساحت دارد که در داخل یخچال و قفسه های آن مواد خوراکی مانند: آبمیوه، سالاد، میوه، چای، روغن به صورت خشک و یا تازه برای فروش قرار داده شده است.

ویترین این فروشگاه را نه صرفا برای جذب مشتری بلکه به عنوان جزئی از فروشگاه بسازید. رنگبندی فروشگاه جواهر شامل دیوارها، رنگ مبل، سقف و رنگ ویترین میباشد. اتاق دلخواه را انتخاب کنید ، سقف و دیوارهای اتاق را بردارید و سپس وسایل را در آن قرار دهید. همچنین، نصب سقف چوبی فقط با پیچ و میخ امکانپذیر است. دو پارامتر اصلی در طراحی فضای داخلی عبارتند از انتخاب استایل مناسب و سپس اتصال و هماهنگ سازی اجزا با هم. در این متن به طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی می پردازیم. طراحی داخلی طلا فروشی امری بسیار مهم در جذاب شدن محیط می باشد. طراحی مغازه خشکبار و آجیل فروشی به دو موضوع طراحی داخلی و خارجی تقسیم می شود ، طراحی دکوراسیون خارجی فروشگاه باعث زیباتر شدن و جذب مشتری به داخل فروشگاه می شود . یک طرح و دکوراسیون خوب می تواند مشتری را به سمت مغازه شما جذب نماید و یک طرح غیر استاندارد با رنگ بندی نادرست می تواند عاملی برای دفع مشتری باشد و بدون هیچ توجهی از جلوی فروشگاه شما بگذرند. روزانه مشتری های بالقوه زیادی در سطح شهر از جلوی مغازه شما عبور می کنند.

ایندکسر