رکورد در سینما با هزار بیننده در یک روز! – تابناک


به گزارش «تابناک»، مژگان زرگر مدیر شهرک سینمایی «ملت» در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح وضعیت اکران سینماها در روزهای اخیر گفت: واقعیت این است که شورای صنف نمایش های سینمایی این موضوع را انجام می دهد. تصمیم گیری بر اساس فیلم های شرکت کننده، و همچنین فیلم های مبتنی بر سبد فیلم های موجود سازماندهی شده است. در این زمینه مناسبت های تقویم نیز تاثیرگذار است و در مقطعی به دلیل نزدیکی به جشنواره فجر، فیلم جدیدی اکران نمی شود و در مقطعی به دلیل همزمانی با ایام محرم. در همان ماه محرم فروش فیلم ما خیلی کم بود. به خصوص که اکران فیلم های کمدی 10 روز متوقف شد و چند روزی شاهد تعطیلی سینماها بودیم.

وی در عین حال تاکید کرد: ما به سختی سینما را باز می کنیم اما واقعیت این است که مردم همچنان به سینما علاقه دارند. وقتی یک فیلم خوب اکران می شود، مردم با علاقه به تئاتر می آیند. موثر در شرایط امروز و بحث قیمت بلیت. شاید قیمت 45 هزار تومان در مقایسه با قیمت های دیگر مانند خوراکی ها چندان بالا نباشد، اما طرحی که برای هفته اول هفته اجرا کردیم تا ساعت 19 با حداکثر قیمت 35 هزار تومان، در جذب خودرو تاثیرگذار بود. مخاطبان. طرح قیمت گذاری شناور به این صورت بود که از ساعت 14 تا 19 با توافق با صاحبان آثار بلیت ها نیم بها فروخته می شد اما در روزهای ابتدایی هفته قیمت بلیت همه فیلم ها را تعیین کردیم. 35 هزار تومان برای کمک به مخاطب. این طرح باعث شد با ورود فیلم های جدیدی مانند «ابلق» یا «دوزیست» در روزهای شنبه و یکشنبه شاهد رشد مخاطب باشیم. این اتفاق نشان داد که با کاهش قیمت بلیت، دانشجویان و خانواده های پرجمعیت بیشترین مراجعه را به سینما دارند. این طرح در پردیس های مؤسسه تفسلشهر به منظور ایجاد اوقات فراغت بینندگان و حمایت از تماشای فیلم ها اجرا شد.

این سینماگر در ادامه بیان کرد: معتقدم اگر برای نمایش یک فیلم در یک جلسه انرژی و برق صرف شود، بهتر است به جای 10 نفر در سالن، 20 نفر یا بیشتر برای تماشا حضور داشته باشند. فیلم درآمد هر بلیت ما در این شرایط چه اشکالی دارد که هر دو نفر یک بلیت بگیرند. این سیاست را با همان نظر دنبال می کنیم که تماشاگر به سینما انرژی بیشتری می دهد. همین چند روز پیش، در یکی از روزهای متوسط ​​هفته، بیش از هزار بلیت در یک روز فروختیم که در دوران پس از کرونا بی‌سابقه بود. معمولا آمار روزهای اول هفته ما بین 200 تا 300 بلیت بود. من بسیار خوشحالم که سینماها فیلم هایی با مخاطب بیشتری نمایش می دهند.

حتما بخوانید:
هنگامی که برای اولین بار قوانین رانندگی را شروع می کنید (به دلیل علم) این 5 مسئله را امتحان کنید

وی افزود: امیدواریم در هر شرایطی بتوانیم یک فیلم کمدی و اجتماعی قوی ارائه کنیم. قطعا یک سری فیلم ساخته شد که چاره ای جز نمایش نداشتیم. در این زمینه، تمامی اعتراضات به هیئت مدیره اتحادیه آکرون عودت داده نمی شود. الان فیلم های خیلی خوبی هستند که صاحبانشان در پایان محرم و صفر منتظر اکران عمومی هستند. حق با آنهاست چون باید در دو سه هفته اول فروش خوبی داشته باشند. فیلم‌هایی مانند Cloud، Alafzar و Amphibia فروش خوبی در هفته‌های افتتاحیه داشتند. فیلمی مثل سگ بند می توانست سال ها در سینماها ادامه پیدا کند. باور کنید یا نه، باز هم عده ای از تماشاگران به سالن می آیند و فیلم «دینامیت» را تجربه می کنند، اگر فیلم مخاطب داشته باشد، باز هم می توان سال ها فرصت نمایش در سینما را به آن داد. این اتفاق باعث ایجاد تنوع در سبد مصرفی بینندگان می شود.

زرگری‌ناد ادامه داد: «اینفرادی» در حال حاضر تنها فیلم کمدی موفق در حال تولید است و دو فیلم دیگر که بعداً به جدول اکران اضافه شدند نتوانستند در گیشه خوب ظاهر شوند. تصمیم برای فروش یک فیلم را باید به مدیر تئاتر واگذار کرد تا بتواند در برخی نمایش ها از فیلم های پرمخاطب بهره ببرد.

این فیلمساز درباره اکران «پسر دلفین» در روزهای آینده گفت: انیمیشن بسیار خوبی است و باید طوری برنامه ریزی شود که شهریور تا مهرماه اکران شود. چون در مهرماه مدارس افتتاح می شود و می توانیم برای مدارس اکران کنیم. این برنامه نمایش مدرسه می تواند فرصتی برای فیلمسازان باشد. فیلم هایی مانند پسر دلفین و مردان دیوانه می توانند در سینماها اکران شوند تا در ماه اکتبر در مدارس نمایش داده شوند.

حتما بخوانید:
آمازون MGM را به مبلغ 8 میلیارد دلار خریداری خواهد کرد که به عنوان یک پیشرفت بزرگ در کتابخانه Prime Video است

وی درباره فیلم های موفق اکران شده در ماه های اخیر گفت: فیلم هایی مثل «بدون رکورد» و «تی تی» داشتیم که از هفته های اول فروش خوبی داشتند. «میدوز» و «آمفیبیا» هم فروش خوبی داشته اند و واقعیت این است که در برخی اکران ها با مشکل پارکینگ مواجه هستیم. ما امسال فیلم های دیگری مثل اینفرادی و دینامیت داشتیم و نباید نسبت به وضعیت سالن ها بی انصافی کنیم. باید شرایط را در نظر بگیریم، هرچند از فروردین ماه ضریب اشغال سینماها به 100 درصد رسیده است، اما مردم باید به این شرایط اعتماد کنند. شاید بعد از محرم و صفر شرایط سینما کمی به دوران تاج برگردد.

این کارگردان تئاتر درباره اکران فیلم هایی که هیچ شانسی برای فروش ندارند و معمولا شکست می خورند نیز گفت: تصمیم گیری در این زمینه به عهده مدیر تئاتر است که آیا حاضر است برای اکران فیلم قرارداد ببندد یا خیر. اما در مجموعه ما معمولا فیلمی را رد نمی کنیم و ترجیح می دهیم به همه فیلم ها فرصت اکران بدهیم. در واقع، فیلم‌هایی بوده‌اند که ناگهان آنقدر مورد استقبال قرار گرفته‌اند که ما یک برنامه کامل نمایش را به آن‌ها اختصاص داده‌ایم. از طرفی فیلمی بود که فکر می کردیم فروش بسیار خوبی داشته باشد و سالن اصلی را برای آن رزرو کردیم اما بعد از چند روز آن را به سالن کوچکتری منتقل کردیم. همه چیز به مخاطب بستگی دارد.

زرگر تاکید کرد: تبلیغات در این حوزه نیز بسیار تعیین کننده است. مخاطبان علاقه مند هستند به سینما بیایند و فیلم هایی را ببینند که تهیه کننده و پخش کننده پشت سرشان است و تبلیغات محیطی خوبی دارند. برخلاف فیلم‌هایی که پخش‌کننده فقط برای حضور در اکران قرارداد امضا می‌کند، این انرژی کم به طور معمول به بیننده منتقل می‌شود. به نظر می رسد برای صاحبان این آثار فروش فیلم چندان مهم نیست و گاهی با خودم فکر می کنم که آیا این فیلم ها صاحبی ندارند؟

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer garnet trade güvenilir mihtml nullednulled themesViagragercekhoca.org