رینگ پیستون چیست ؟

در بعضی از اتومبیلها مقاومت پیستون در مقابل فشار، روی پیستون نشان داده میشود. پس از خودرو کاری پیستون آن را طبق روال خاصی گرم و سرد می کنند و به اصطلاح روی آن عملیات گرمایی انجام می دهند تا خاصیت مناسب را پیدا کند.پس از همین تراز بر روی اکثری از پیستون ها را اساسی لایه ظرافت از آب قلع یا این که مواد دیگر می پوشانند. در داخل پیستون هم مواد مغناطیسی قرار دیتا شده است. در در درون سیلندرهای همین سیستم بهجای روغن، گاز قرار پیستون و ناک موتور دارد. همین پخی لبه سبب پیچش رینگ پیستون در زمانی که فشار گاز احتراق از بر روی آن برداشته شود میگردد. چنانچه روانکار صحیح و استاندارد و مطلوب موتور را به کارگیری کنید، از فشار آوردن بیهوده به موتور و نگهداشتن آن در دورهای بالا برای مدت طولانی بپرهیزید، از دنده معکوسهای ناگهانی که منجر تولید تنش شدید در اجزا می‌شود بپرهیزید و سیستم خنککاری (فن و رادیاتور و کولانت و ترموستات و واترپمپ ) را بهصورت تروتمیز در دست گرفتن کنید، مطمئن باشید که اجزای داخلی موتور و بهخصوص پیستون و شاتون و رینگ پیستون و گژنپین عمری مضاعف طولانی خواهند داشت. و در شرایطی که پیستون و شاتون را بوسیله گرم کن مخصوص، حرارت بدهید و سپس به وسیله پرس هیدرولیکی، گژن پین را خارج سازید. این آلیاژ در حرارت های حساس انبساط زیاد یه خرده است و لذا از انبساط پیستون آلومینیومی دوری می نماید . نوع های آلومینیومی در اتومبیلهای سواری، کاربرد بیشتری دارند، چرا که آلومینیومی ها، سبک میباشند و قدرت انتقال حرارت بیشتری دارند. در این سیستم، چهار میله به شاسی و بدنه خودرو وصل می گردد که محورها و وزن ماشین را در دست گرفتن میکنند. در این مدل سیستم تعلیق خودرو چرخها اهمیت کمک یک میله افقی به نیز متصل میشود. سیستمهای تعلیق مستقلی که اکثر از دو مطابق داشته باشند، یک‌سری اتصاله هستند. در اکثر موتور های پر اقتدار از پیستون های آهنگری شده به کار گیری می شود.پیستون های آهنگری شده در مقایسه اصلی پیستون های ریخته گری متراکم تر و محکم ترند و در دمای تحت تری عمل مینمایند چون گرما را بهتر انتقال می دهند.

حتما بخوانید:
خرید تشک بادی اینتکس یک و دو نفره ارزان قیمت با تخفیف