فرض کنید یک کاربر از طریق تبلیغات و سئو خارجی وارد سایت شما شود و یک مقاله را بخواند، خب در این صورت اگر شما لینک سازی داخلی نداشته باشید و هیچ مقاله مرتبط دیگری را به او معرفی نکنید و هیچ پیشنهاد دیگری برای مطالعه نداشته باشید کاربر از سایت شما خارج میشود و ممکن است هیچ گاه برنگردد زیرا مطالب مرتبط بیشتری را به او معرفی نکرده اید… هنگامی که یک محتوای خوب و با کیفیت را در یک وبلاگ پیدا نمودید، برای آنها ایمیل ارسال نمایید، تا ببینید علاقمند به اشترکگذاری پست شما میباشند یا خیر. سئوی داخلی: به مجموعهای از اقدامات، که به منظور بهینهسازی عناصر موجود در یک سایت، با هدف افزایش رتبه و ترافیک وب سایت از موتورهای جستجو انجام میگیرد، گفته میشود. اگر میخواهید یک سئوی خارجی قوی داشته باشید، ابتدا باید بک لینکهای خود را توسعه و بهبود دهید. اگر بخواهیم مفهوم سئو خارجی را بگوییم، برخلاف سئوی داخلی که بر روی وبسایت و طراحی و عملکرد درونی آن انجام میشود، شامل اقدامات و تغییراتی است که خارج از مرزهای سایت، صورت میپذیرند.

شامل لینک گرفتن از وب سایت های معتبر، فروم ها ، شبکه های اجتماعی ،وبلاگ ها و تبلیغات حرفه ایی است. در این روش ما به صورت دستی در سایت ها و شبکه های اجتماعی دیگر بک لینکی از سایت و یا صفحه ی خود قرار می دهید. هر کاری که بهوبسایت ما اعتبار دهد را میتوانیم زیر مجموعه سئو خارجی بدانیم، از تبلیغات و برندسازی تا ایجاد بکلینک و سیگنال در شبکهاجتماعی مختلف. از آنجا که لینک سازی را میتوان یکی از مبهمترین حوزههای سئو بدانیم، و بحث و نظرات مختلف و گاها متناقض در این زمینه بسیار میبینیم. فرض کنید، شما به یک نفر اعتماد دارید، و او به شما یک برند جدید را معرفی میکند، درصد افرادی که بخواهند به توصیه آن گوش کنند و از آن برند استفاده نمایند بسیار زیاد است. انتخاب ابزار مناسب و قابل دسترس میتواند وجه تمایز بین یک متخصص سئو و فرد عادی ایجاد کند. اگر در هنگام مراجعه به وب سایتی متوجه شدید که آن سایت به یکی از رقبای شما لینک داده است که دیگر در آن زمینه کار نمیکند یا به دلایلی از دسترس خارج شده است، تنها با یک تماس دوستانه با صاحب سایت میتوانید بک لینک به سایت خود را به جای بک لینک موجود درخواست کنید.

با یک تحقیق و بررسی میتوانید اینفلوئنسرهای مرتبط با حوزه کاری خود را شناسایی و شروع به همکاری نمایید. لینک­های با کیفیت و ویرایش شده تقریباً همیشه حرف اول را می­زنند. ولی برای آنالیز سئو خارجی و کیفیت بک لینک های یک سایت نیازمند ابزارهای جانبی هستیم. امروزه سئو خارجی بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گرفته است، زیرا گوگل اعتبار و قدرت یک سایت را بر اساس قدرت برند و ارجاعات و سیگنالهایی که از خارج سایت، دریافت میکند، بررسی و برای رتبهبندی بهتر لحاظ میکند. شایان ذکر است، بیان شود، سئوی خارجی به موتورهای جستجو همچون گوگل توصیه میکند، که کاربران چه حسی نسبت به وب سایت کسب و کار شما دارند. در واقع با این کار نوعی بازاریابی انجام میدهید و نام برند خود را به کاربران دیگر معرفی مینمایید. گاهی مواقع متاسفانه میبینیم که سایتهایی هستند که تولید محتوای خوبی انجام میدهند، اما در رقابت با سایرین اغلب نمیتوانند رتبههای خوبی را کسب کنند. از طریق تولید محتوای نه تنها باعث افزایش رضایت کاربر، افزایش زمان ماندگاری کاربر در سایت، و حتی به دلیل این که محتوای جدید و به روز رسانی و کاربردی تولید می کنید موجب افزایش جلب اعتماد الگوریتم های موتور جستجو به ویژه الگوریتم پانده شوید.

کافیست در آن سایت سوشیال بوک مارکینگ ثبت نام کنید، آدرس های صفحات خود را وارد و طبقه بندی کنید. این سایتها با موضوع فروش آنلاین شناخته شده هستند پس معطل نکنید همین حالا کالای خود به همراه لینک مستقیم یا بک لینک آن را درج کنید و سئو سایت خود را ارتقاء دهید.. با این کار لیست دقیقی از تعداد لینک های خروجی،کیفیت لینک های خروجی، تعداد دامنه های یونیک، عبارات لینک شده و صفحات لینک دهنده ایجاد میشود. این کار به شما این امکان را میدهد تا لینکهای زیادی را داشته باشید. سئوی خارجی: سئوی خارجی وب سایت در واقع در خارج از سایت رخ میدهد که سبب افزایش رتبهبندی وب سایت و همچنین تلاش برای افزایش سئوی بهتر سایت شما خواهد شد. امروزه وب سایتها به تمام فعالیتهایی که در خارج از سایت رخ میدهد، تا امتیاز سایت افزایش یابد و سئوی بهتری را برای سایت کسب نماید، وابسته است. هر چه میزان داده­ای که آنها تقاضا دارند کوچکتر باشد، سرور شما هم زودتر آنها را می­فرستد. نتایج بررسی ها یا همان Reviews تاثیر بسیار چشم گیری در بحث اینفلوئنسر مارکتینگ دارند. اما نمیتوان از تاثیر غیر مستقیم آن بر سئو سایت چشم پوشی نمود. برخی از افراد معتقد هستند، هیچ رسانه اجتماعی در بالا رفتن رتبه سایت و سئوی داخلی سایت تاثیر مستقیم ندارد.

ایندکسر