[ad_1]

یک تصویر تبلیغاتی توسط مردی با چشمان اهریمنی که یک کفش ورزشی شخصی را در دست دارد پوشیده است.
بزرگنمایی / کفش – و بازاریابی برای آنها – قطعاً به زیبایی شناسی آنها اختصاص یافته است.

نایک با استدلال اینکه کار سفارشی غیرمجاز مارک تجاری آن را رقیق می کند و تصور غلطی را که نایک از طرح بحث برانگیز تأیید می کند ، در پشت کفش ویروسی نسخه محدودی از این شرکت شکایت کرده است.

Satan Shoe ، همکاری بین شرکتی به نام MSCHF و خواننده رپ Lil Nas X ، مربوط به آهنگ جدید خواننده رپ “Montero (با نام خود مرا صدا کن)” ، که جمعه گذشته منتشر شد. موزیک ویدیو آهنگ (شامل زبان صریح و تصاویر جنسی بسیار واضح است. نه تماشا در محل کار یا در اطراف کودکان خردسال) داستانی از “گناه ، اخراج و رستگاری” را روایت می کند ، که با هبوط شدن Lil Nas X به جهنم پایان می یابد ، و در طول زندگی خود یک شیطان رقص را به شیطان می دهد ، سپس آن را سپرده و ادعای شاخ شیطان می کند برای او

معلوم شد Montero یک احساس ویروسی فوری است. در مدت پنج روز حدود 45 میلیون بازدید در YouTube به دست آورده است ، و آهنگ ، خواننده و اصطلاحات مختلف مرتبط (“شیطان” ، “مارک وحش” ، “شیطان” و غیره) در توییتر و سایر موارد غیر رایج در جریان هستند. سیستم عامل را برای روزها متوقف کنید

کفش های شیطان با کفش اصلی نایک ایر مکس 97 به دلیل افزودن پنج پانتاگرام برنز بر روی بندها ، شماره “666” و عبارت “لوقا 10:18” که در کنار آن گلدوزی شده است ، “Lil Nas X” دوزی شده در صلیب برگردانده شده به پشت ، قرمز در قسمت بالای زبان و مخلوطی از جوهر قرمز 60 سی سی و یک قطره خون انسان به تاول کف تزریق شده است. MSCHF فقط 666 جفت کفش تولید کرد که (هر چند 1018 دلار هزینه داشت) در عرض چند دقیقه به فروش رسید.

نایک در دادخواست خود (PDF) ادعا کرد که وجود داشته است هیچ چیزی مربوط به این کفش ها است ، اما MSCHF سردرگمی نام تجاری را ایجاد کرده است که باعث می شود مشتریان فکر کنند نایک به نوعی درگیر آن است. در این دادخواست آمده است: “نایك برای حفظ كنترل برند خود ، حفاظت از مالكیت معنوی آن و پاك كردن سردرگمی و رقت بازار با ثبت مستقیم پرونده ، این دادخواست را طرح كرد.” “نایك كفشهای سفارشی MSCHF Satan را تأیید یا تأیید نمی كند.” این شركت از دادگاه خواسته است كه از انجام هرگونه سفارش برای كفشها از MSCHF جلوگیری كند.

تفاوت این کفش با کفش دیگر چیست؟

مردم همیشه کفش های کتانی شخصی را می فروشند. اینترنت پر است از فروشندگان منفردی که Nikes را برای سفارش و همچنین تعداد وب سایت هایی که در آنها تخصص دارند می فروشند.

به طور کلی ، قانون ایالات متحده از انجام آنچه که جهنم مورد نظر شما است پس از خرید قانونی آن ، کاملاً بخشنده است. در قانون مالکیت معنوی یک اصل حقوقی وجود دارد به نام دکترین فروش اول. در سطح بالا ، اصولاً آموزه فروش اول به این معنی است که کسی حقوق مالکیت معنوی خود را نسبت به آنچه که در هنگام فروش آن چیزی که فروخته اند انجام می دهد ، از دست می دهد و سپس مالک جدید می تواند تصمیم بگیرد که با او چه کاری انجام دهد. البته استثناهایی نیز وجود دارد ، اما به طور کلی ، اگر من به طور قانونی پول خودم را برای به دست آوردن چیزی – کتاب ، کفش ، کیف طراح – خرج کنم ، می توانم آن را به دلخواه تغییر دهم و سپس به هر کسی که می خواهم بفروشم هرکسی قیمتی باشد که یک شخص مایل به پرداخت آن است. یک اصل مشابه به نام فرسودگی حق ثبت اختراع وجود دارد که در مورد کالاهایی اعمال می شود که بیش از این که توسط حق چاپ محافظت شوند ، حق ثبت اختراع دارند.

با این حال ، نایک به طور خاص ادعای سردرگمی نام تجاری و نقض مارک تجاری را دارد. به طور خلاصه ، این شرکت می گوید که نوسان آن (متأسفم ، “SWOOP”) مشهور در جهان است و MSCHF با گذاشتن آن روی کفش ، عمداً مصرف کنندگان را گیج می کند که نایک با محصول ارتباطی دارد. این کت و شلوار گفت: “استفاده نادرست از Nike Asserted Marks ‘MSCHF به ویژه باعث کاهش و از بین رفتن ویژگی و شهرت” مارک های تجسمی نایک می شود. پرونده گفت: “در صورت مهار نشدن ، MSCHF به استفاده از مارک های Nike و / یا به طور گیج کننده مشابه ادامه خواهد داد و صدمات جبران ناپذیری به Nike وارد خواهد کرد که نایک درمان مناسبی برای آن ندارد.”

نایک کاملاً درست می گوید که کفش های شیطان و فیلم مربوط به آن عمداً و عمداً تحریک کننده است و در واقع خشم قابل پیش بینی برخی گوشه های محافظه کار مسیحی را برانگیخته است. به عنوان مثال کریستی نوئم ، فرماندار داکوتای جنوبی ، پیام را در توییتر به اشتراک گذاشت روی کفش شیطان با نوشته: “ما برای روح ملت خود می جنگیم. ما باید سخت جنگ کنیم و باید هوشمندانه بجنگیم. ما باید پیروز شویم.”

این کت و شلوار شامل چندین نظر آنلاین از کاربرانی است که می گویند نایک را روی کفش Satan تحریم خواهند کرد. یکی از کاربران میشل نوشت: “کلمات نمی توانند میزان انزجار و ناباوری را که واقعاً این اتفاق می افتد توصیف کنند.” “عیسی ، لطفا ما را نجات بده !!!! دیگر هرگز نایک را پشتیبانی یا خرید نکنید !!!!”

این شرکت نتیجه گیری می کند: “نایک هیچ کنترلی بر ماهیت و کیفیت کفش های شیطان ندارد” و حفظ نام نایک توسط MSCHF بر روی آنها تأثیر منفی بر شرکت ، اعتبار آن و کیفیت و ایمنی محصولات آن دارد.

موفقیت بزرگ

اینکه آیا یک جفت کفش به دست هر خریدار خواهد افتاد اکنون به نظر نمی رسد؛ ظاهراً MSCHF تمام توجهی را که می خواست آرزو کرده است.

MSCHF مستقر در بروکلین – یعنی. شیطنت – متخصص پوچ ویروسی است. گابریل وایلی ، مدیر عامل شرکت اخیراً به بیزینس اینسایدر گفته است که این همه شیرینی اوست.

وایلی گفت: “ما در حال تلاش برای انجام کارهایی هستیم که دنیا حتی نمی تواند تعریف کند.” “چشم انداز ما این است که همه چیز به روشی نیهیلیستی مسخره است. ما اینجا نیستیم تا دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنیم … ما فقط گله می کنیم و مردم وسایل ما را می خرند.”

Lil Nas X خودش نیز به وضوح از جنجال های آنلاین لذت می برد و به آن تمایل پیدا می کند ، همانطور که معروف است. در آخر هفته ، او یک ویدیوی YouTube منتشر کرد به نام “Lil Nas X برای کفش شیطان عذرخواهی می کند” ، که در آن برای مدت کوتاهی یک کفش را بلند کرد قبل از اینکه ویدیو قسمت مربوط به رابطه جنسی با شیطان را در فیلم Montero قطع کند.

خواننده هم یک توییت ارسال کرد اواخر روز یکشنبه با یک مدل از نسخه سفید کفش نایک ، شامل مارک Chick-fil-A به جای نوسان نمادین و اشاره ای به جان 3:16. “[W]”او نوشت:” ما تصمیم گرفتیم که آنها را کاهش دهیم تا نتیجه مساوی شود.[D]آیا الآن خوشحالید “



[ad_2]

منبع: tarjome-news.ir