محدود کردن مخاطبان ویدیوی خود به یک شخصیت خرید کننده خاص – به جای یک مخاطب عام – به شما یاری می کند ویدیوی مضاعف هدفمند و مؤثرتری ساخت کنید. تعریف و تمجید مخاطب فرایند پیچیده ای هست که شامل ایجاد شخصیت های خرید کننده می شود، که به آسانی تعریف های دقیقی از مشتریان ایده آل شما هستند و به دسته ای نوشته می شوند که گویی افراد واقعی هستند. چه بخواهید نگرش بهتری از گوگل Ads داشته باشید یا یک ویدیوی هدفمندتر، شناسایی و تعریفوتمجید مخاطبان خویش اولی قدم در فرایند ساخت محتوا است. اگر چه مهم شناخت مخاطبان و محدود نمودن بازار هدف اصلی است، تعریفوتمجید پرنور پیام شما به همان میزان اساسی است. درعوض، پیام ویدیویی خود را کلیدی شخصیت خریدار خویش تنظیم کنید: چه چیزهایی مشغول کننده یا دیدنی می دانند و چطور جنس یا این که خدمات شما می تواند به آنان امداد کند. برای فهم بهتر همین مفهوم در عمل، نگاهی به این دو فرآورده محتوای ویدیویی کاملا مختلف (و در عین حال مؤثر) بیندازید که شخصیتهای منحصر به فرد مشتریانشان را برآورده میکنند. می توانید فورا پس از بارگذاری محتوای خویش را منتشر کنید یا اساسی تهیه پیش نویس و انتشار در دوران های مختص تأثیر آن را به حداکثر برسانید. Foggy CNET زمان بررسی VIZIO XVT553SV گفت: «زمان پاسخدهی سریع بود، رابط برنامهها به لطف طراحی شده و بهطور شگفتانگیزی کاربرپسند است، و ترکیب و تعیین محتوا مهم بقیه تلویزیونهای مجهز به اینترنت، به جز تلویزیونهایی که تولیدکنندهاند، بینظیر است. VIZIO درحال حاضر یک نسخه سه بعدی از مدل های XVT را ارائه می دهد. همین می تواند یک شیوه عالی برای صرفه جویی در روزگار و ارائه فرصت های طوفان فکری فراوان به جهت مالامال نمودن روزنگار محتوای شما حیاتی تولید محتوای آسان خیس باشد. خوشبختانه، اکثری از بازاریابان و مدیران متاع قبلاً فرآیند را طی کرده و از اشتباهات خویش درس گرفته اند. در حالی که در قبلی دعوا های متعددی در مورد اینکه آیا چای می تواند خوب تر باشد یا این که اسپرسو وجود داشته است، بخش اعظمی از مطالعات به چای به عامل ارزش پیشنهادی آن اشاره کرده اند. 97 % از بازاریابان گزارش می دهند که ویدیو به کاربران یاری می کند محصولات یا این که سرویس ها خود را خوبتر فهم و شعور کنند – و همچنین به افزایش فروش امداد می کند. در صورتی که شما هر مدل سوالی در ارتباط اهمیت چه جایی و شیوه به کارگیری از اطلاعات بیشتر دارید، می توانید اصلی ما در صفحه وب تماس بگیرید.