کسب و کارها برای ترقی می بایست روی برند خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از از خط مش های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وب سایت و کار اینترنتی است.
برای ایجاد یک وب تارنما عالی، کارهایی باید انجام شود. او‌لین کاری که باید در این حوزه انجام دهید همین است که یک اسم اینترنتی خوب و جذاب تعیین کنید. همینطور مطمئن شوید که لوگویی که گزینش می کنید به جهت به دست آوردن و عمل شما منطقی میباشد و بایستی املای آن درست و خوانا باشد و از کلمه ها غریبه به کارگیری نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن می باشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین نوشته 10 آیتم بسیار اصلی را لیست می کنیم. نکاتی که درصورتیکه در طراحی وب تارنما خود از آن ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وب سایت شما به جهت مخاطبان دیدنی خواهد بود و یک‌سری قدم به موفقیت نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه شیوه منطقی و اساسی

البته وب وب سایت بایستی از حیث ظاهری خوشگل باشد. ولی مهمتر از آن، نخست می بایست طرز کار حیاتی تارنما خویش را بدانید. قبل از اینکه حتی بتوانید سرور خود را انتخاب کنید یا این که حتی یکی از از کدهای HTML را وارد کنید، می بایست تعیین نمایید که چه طرحی برای سایت خود در آیا نظر دارید؟ تجربه کاربری نیز به جهت وبسایت و نیز برای SEO اساسی است. چون وب سایت گوگل علاوه بر محتوا، ساختار سایت را نیز در حیث می گیرد.
به همین برهان باید از لحاظ بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را گزینش کنید. به طوری که کسانی که از سایت شما تماشا می نمایند بتوانند به راحتی حیاتی آن تعامل داشته باشند و منطق سایت شما را فهم کنند و همچنین در درجه بندی وب سایت گوگل قرار بگیرند.

2. داده ها دقیق و دارای ربط اساسی تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین شکست مردمان تلاش به جهت ساختن وب سایتی هست که دوست دارند، نه لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت موفقیت در کسب و کار، یک رستوران می بایست منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران مطلع کند. هر کسب و کاری که دارید، برای هر کمپانی وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید واجب است. این بدان معناست که شما می بایست در جایی دیتاها کاملی در آیتم به دست آوردن و عمل خویش داشته باشید تا از آن به جهت اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در گزینه جور کاری که انجام می بدهید استعمال کنید. به عنوان مثال، در صورتی که شغل شما فروش یک محصول است، می بایست تصاویری کلیدی کیفیت خوب برای کلیه محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، چنانچه در صنعتی فعالیت می کنید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: خدمات پذیرایی عروسی، باید کل امور و کارهای انجام شده را اصلی جزئیات در وب تارنما خویش قرار دهید.
به تیتر نمونه صاحب و مالک یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در تارنما قرار دهد، زیرا مخاطبان یک تالار زیبایی دوست دارا‌هستند دیتاها به اندازه در مورد میزان مرغوب بودن این سالن داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. در نتیجه می توانید دارای ارسال لحاظ برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقا دهید. وب سایت خویش را دارای دقت به نیازها و علایق مخاطبان خود به رخ فردی طراحی کنید تا مدام مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته موءثر برای تارنما شما همین میباشد که قبل از طراحی وب وبسایت خود، وب وبسایت رقبای خود را بررسی کنید، به تیتر نمونه اگر به ایجاد و فروش پوشاک سرگرم هستید، می بایست بهترین حریف خود را در زمینه کاری خویش و وبسایت او پیدا کنید. همینطور بررسی کنید و دلایل پیروزی او را بیابید، مشاهده کنید از چه سبک محتوایی در تارنما خود به کار گیری کرده می باشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گهگاه وقت ها یک یا دو پاراگراف می تواند مضاعف قدرتمند باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و فعالیت خود، اهمیت ثبت دیتاها حساس در وبسایت خود، در عمل خود کار کشته و قوی باشید.

3. دیتاها تماس را ارائه دهید

ثبت اطلاعات تماس در وبسایت مطمئناً یکی از از مهمترین امور است، بنابراین می بایست ورقه مخصوص به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند بار از وب‌سایت یک شرکت بازدید کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط حیاتی آن کمپانی چه میزان مشقت بار است؟» او می گوید: «بنابراین باید یک برگه اطلاعات تماس در سایت خود قرار بدهید و تمام اطلاعات نظیر نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در شکل لزوم، فرم تماس و لینک کانال های اجتماعی را برای به دست آوردن و کار خویش قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به اطلاعات تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده خیس از عدم برقراری رابطه اهمیت تجارت نیست. چون هدف هر طراحی وب وبسایت کسب و عمل افزایش جذب خرید کننده است.
زمانی که می خواهید اطلاعات تماس و آدرس پست الکرونیکی و نتورک های اجتماعی خود را در تارنما قرار دهید، آن را به شکل عکس در وب سایت قرار ندهید، آن‌ها بایستی بتوانند بر روی آنان کلیک کنند، براین اساس حیاتی کلیک بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد کاغذ گردید مرتبط باشید و کارهایی را که بایستی انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه همه تلفن همراه های هوشمند همین قابلیت را دارا‌هستند که بر روی لینک های تماس کلیک کرده و دارای کلیک بر بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری معمولی و جذابی داشته باشید

نقشه سوای کلمه ها اختصاری بی فایده است و تارنما سوای استراتژی مشخص بی معنا و بی فایده است.
مطمئن گردید که از اسم های صحیح و منطقی برای صفحات مختلف تارنما خود استعمال می کنید. به تیتر مثال: حساس ما تماس بگیرید یا اهمیت ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، ورقه درباره ما (اطلاعات در آیتم تاریخچه کمپانی شما) و …
 هنگام بسط یک راهکار استراتژیک برای وبسایت خود، می بایست راهی برای ساخت یک فراخوان به جهت مبادرت در لحاظ بگیرید. همین بدان معنا می باشد که آنچه مردم دوست دارا‌هستند در وب سایت شما ببینند همین هست که می توانند به راحتی به کاغذ آیتم عشق و علاقه خویش در هر برگه از تارنما بروید، توصیه دهند و به راحتی به گروه شما لینک دهند. بتوانید به وب سایت خود بپیوندید، به نشانی اینترنتی خود دسترسی داشته باشید، خدمات خویش را مشاهده کنید، محصولات خویش را مشاهده نمایید و …
شما باید اهداف خود را در وب سایت خویش پر‌نور کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. هنگامی از وبسایت شما مشاهده می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آن‌ها چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خویش فکر کنید.
به خصوص وقتی که تصمیم دارید در وب سایت خود فروش آنلاین داشته باشید، بایستی به رابط کاربری آن توجه بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین داراست می بایست به طور تام امکانات و دیتاها اضطراری را به صورت آنلاین در اختیار مشتری قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خویش را انجام دهند و به وب سایت شما اعتماد کنند.

5. پیوند کانال های اجتماعی را در وبسایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، وب سایت گوگل پلاس، آپارات و غیره. شبکه های اجتماعی هستند که امروزه آیتم استقبال بیشتر مردمان قرار گرفته اند.
امروزه نتورک های اجتماعی متعددی وجود دارد که شما بایستی در آنان کاربر گردید و کسب و کار خویش را در وبسایت خویش توسعه دهید تا کسب و فعالیت خود را گسترش دهید. همین هم در سئوی شما زیاد موثر است. فعالیت در کانال های اجتماعی و سناریو پیوند های آن ها در وب وب سایت سبب ساز تبلیغ برند شما می شود.

 

ایندکسر