هوا پس از مکش همچنین توسط لولههای 2.5 اینچی به سمت اینترکولر برند معروف HKS رفته و در آن جا خنک شده و به سمت دریچه گاز هدایت میشود. در ضمن حذف تمامی خطاهای زاید ایسیو از قبیل سنسور ناک سنسور دوم اکسیژن دریچه گاز سنسور میل سوپاپ کاتابیزور و غیره در این استیج قابل انجام است . تمامی این سیستمها توسط ECU برند FORCEبا کد SR4 کنترل و راهاندازی شده است. توربو نصب شده از برند و مربوط به شرکت تویوتا و با کد CT20 بوده که این خودش نسبت به بقیه خودروها تفاوت است که از توربو برند تویوتا استفاده شده است. اگر بهطور منظم مایع رادیاتور خودروی خود را بهطور کامل عوض نمیکنید، حتماً از آب جوشیده و تصفیهشده استفاده کنید. در سال 1974 شرکت فولکس واگن اولین خودرو خود به شکل هاچبک را ساخت و توانست سر و صدای زیادی را در بازارهای جهانی به راه بیندازد.

هدرز لاندكروزر 97
سال ساخت گلف مهمان ما متعلق به 1977 میلادی است. در سال 1970 تکنولوژی ساخت گاز نیتروژن اکسید شده همگانی شد و این موضوع یکی از موارد مهم در مسابقات اتومبیل رانی شداین سیستم معمولا با دخالت راننده و اغلب فقط موقع شتاب گیری به صورت بسیار محدود مورد استفاده قرار می گیرد. ۲-تیونینگ یا ریمپ در سطح استیج STAGE 2 – این ریمپ در سطح بیرون شهری مورد استفاده قرار می گیرد. اما در مورد تعویض موتور قضیه متفاوت هستش. این بار یک فولکس واگن گلف نسل اول یا MK1 را مورد بحث قرار میدهیم که ببینیم چگونه دود از کنده بلند میشود! در شرایط عادی کارکرد موتور و درست زمانی که سوپاپ دود باز میشود گازهای خروجی با فشاری معادل 15PSI خارج میشوند. در قسمت پایین و میانی داشبورد از دو گیج استفاده شده که یکی وظیفه نشان دادن دمای آب و دیگری نشانگر دمای روغن موتور است.

هدرز فولادی انجین ارت
به منظور اولین قسمت محصول جدید سایپا یعنی ساینا را درون برابر پژو 405 SLX … قسمت انتهایی این موتور سیکلت یا به اصطلاح دم این موتور ریس سبک و بلند طراحی شده و در کنار آن هم دو آبشش برای ورود و خروج هوا تعبیه شده است، این دم زیبا قدرت مانور موتور سیکلت را بالا می برد و در زیر آن هم اگزوز 600RR قابل مشاهده می باشد که در مرکز موتور قرار دارد و این همان روح RC 211V می باشد که با ملایمت در این موتور سیکلت دمیده شده است و بدان اشاره کردیم. با آن که این ماشتنگ هم با روزهای اوج خود فاصله داشت، اما از اواسط کار و در دهه هشتاد کم کم به خودرویی مناسب و رقابتی بدل شد و نام و پسوند Cobra دوباره به نام ماستنگ بازگشت. بعد از جلوی داشبورد اولین چیزی که بسیار نمایان است یک صفحه نمایشگر دور موتور است که در قسمت چپ و بالای داشبورد نصب شده و همگان با دیدن این صحنه متوجه میشوند که این خودرو یک گلف معمولی نیست.

صدای هدرز پراید نوبت به قسمت هیجانانگیز و تست شتابگیری میرسد. بر روی این کانکشن یا لوله سوزن پاشش واترمتانول را میبینیم که این سیستم و دستگاه به صورت دستساز بوده و نکته دیگر وجود بلوآف یا سوپاپ اطمینان برند HKS است که برای تخلیه گاز اضافی تعبیه شده است. در همین حین صدای جیغ لاستیکها و هرزگردی به گوش میرسد و به سرعت دنده یک پر شده و با عمل تعویض دنده صدای دلنشین بلوآف شنیده میشود. وقتی توربینها به حرکت درآمدند دود توسط لوله اگزوز 2.5 اینچی به سمت عقب و منبع اگزوز فرستاده میشود. کوئیکسَند سیستم اگزوز دیگری هم دارد که از طریق تعدادی سوپاپ فعال میشود تا خروجی از هدرز یا یک لوله اگزوز مجزا انتقال دهد و صدای کمتری ایجاد کند. همانطورکه قبلاً هم در خودروبانک مشاهده کرده بودید، این تنها یک رندر از خودروی دنا پلاس توربو است و پیشنهاد خودروبانک برای تیونینگ حرفهای این خودرو است و قبلاً نیز همین روند را برای خودروهای رنو ساندرو پرمیوم ،ام جی 360 اسپرت و یا بسترن B30 اسپرت انجام داده بودیم.

تست سیم پیچ اولیه کوئل دوم: دو سرپروب اهم متر را به پایه های 2 و 3 اتصال می دهیم . به منظور تکمیل سیکل احتراق در پیشرانه های احتراق داخلی، باید دود حاصل از احتراق به طور کامل از سیلندر خودرو خارج شود تا با ورود هوای تازه، عمل احتراق مجدد انجام شود. اولین تفاوت بین منیفولد و هدرز در جنس آن ها است، منیفولد از جنس چدن و هدرز از جنس های استیل، فولاد آبکاری شده و… میباشد. در بخش انتقال قدرت تغییری صورت نگرفته و فقط از دیسک و صفحه از جنس گرافیت استفاده شده است. در این مقاله با یک خودروی تیونینگ مزدا 323 آشنا شدیم که با استانداردهای صحیحی تیونینگ شده و برای استفاده شهری خودروی بسیار جذابی جمع شده است. به سمت عقب خودرو میرویم و شاهد چراغهای کریستالی سایز بزرگ هستیم که متعلق به نمونههای مدل 84 این اتاق میباشد و به سختی به همراه چراغهای جلو از کشور آلمان خریداری و ارسال شده است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از هدرز پراید دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.