همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که چگونگی توضیح دادن شما به عنوان مشاور فروش کمک می کند تا مشتری بهترین محصول را انتخاب نماید و اینگونه به شما و راهنمایی تان اعتماد می کند. “ترویج یا Promotion” به آگاهی دادن و در نتیجه افزایش تقاضا اشاره می کند. تمامی این آموزش ها و مشاوره ها توان شما را برای رقابت در بازار افزایش مشاوره بازاریابی انلاین می دهد. در این شرایط مشتری نیاز به تفکر و بررسی بیشتری دارد و در آن لحظه خرید نخواهد کرد. تیم مشاوره ما بعد از بررسی اطلاعات برای هماهنگی برگزاری جلسه مشاوره با شما تماس می گیرند. هزینه مشاوره فروش از چند بعد مورد بررسی قرار می گیرد که لازم است مدیران عامل سازمان ها و مدیران بازرگانی در این خصوص تصمیم گیری مناسبی داشته باشند. “محصول یا product” که در این مورد، منظور روش جراحی است. برای جلب اعتماد مشتری لازم است تمام امکانات و تفاوت های دو محصول را به طور تخصصی برای مشتری توضیح دهید. به منظور ثبت درخواست مشاوره فروش لازم است فرم مربوط به درخواست مشاوره توسط شما تکمیل و ارسال گردد.

به همین علت لازم است همه مسئولیت ها در زمان عقد قرارداد مشاوره فروش مشخص گردد. یک مشاور فروش حرفه ای می داند که برخی از فروشندگان به علت ترس از نفروختن و زیان کردن، دست به کارهایی غیر حرفه ای در عرصه فروشندگی می زنند که نه تنها موجب فروش نخواهد شد بلکه باعث پس زدن مشتری نیز می شود به همین علت است که گفته می شود، آموزش فروش یکی از ارکان مهم برای آغاز فروش موفق است البته نکته به همین جا ختم نمی شود زیرا با آموزش فروش، تنها اصول اساسی فروشندگی به فرد یاد داده می شود اما یک فروشنده موفق در بازار پر تلاطم امروزی نیاز به یک مشاور فروش در کنار خود دارد که اطلاعات به روز از بازار را در اختیار او قرار داده و راهنمایی اش کند. در این جلسه ابتدا سوالات و ابهامات کارفرما و صاحبان کسب و کار پاسخ داده می شود. در این روش بازاریابی شما به دنبال مشتری نمی روید بلکه مشتری از طریق محتوای ارزشمند شما جذب می شود. تفاوت قیمت در خرید برای مشتری بسیار اهمیت دارد. عامل مهم دیگری که نباید در فرایند صادرات کالا از ایران از آن غافل نشوید، حساسیتهای خاصی است که در مبادلات وجود دارد.

اولین و مهم ترین موضوع پوشش خدماتی است که مشاور فروش آن را تقبل می کند. نکته ی مهم اینجاست که تیم بازاریابی بین المللی باید تعیین کند تجارت شما از چه مسیر و با چه شیوه هایی می تواند وارد بازار بین المللی شود.دقت داشته باشید مشتری های خارجی در در دیگر کشورها، نسبت به مشتری های داخلی که با آنها آشنا هستید، دارای عادات خرید، ترجیحات و انتخاب های متفاوتی هستند. داشتن اطلاعات به روز و دقیق در حوزه تجارت، تفکر درست و تحلیل مناسب مسائل از توانمندی های یک مشاور قوی در حوزه بازرگانی خارجی و تجارت می باشد. تمایل دارید محصول داخلی خرید کنید یا خارجی؟ اگر نمونه داخلی با کیفیت به شما معرفی کنم حاضر به امتحانش هستید؟ وظیفه مشاور فروش آن است که بهترین محصول را در ابتدای گفتگو به مشتریان خود معرفی کند. بهترین احساس برای مشتریان در زمان خرید آن است که با آنها صادق باشید تا مشتری بتواند بهترین انتخاب خود را داشته باشد. برخی مشتریان اولین چیزی که می پرسند قیمت محصول است، اگر قیمت برایشان مناسب بود به سراغ کارایی و امکانات آن می روند.

یکی از مشاغلی که میتوانید با رشد و توسعه آن درآمد خوبی کسب نمایید، داشتن یک گلخانه کوچک پرورش گیاهان زینتی است. یک مشاور بازاریابی شاید تا به حال یک فروشنده نبوده باشد و به روش های فروش تلفنی و یا حضوری آشنایی و تسلط کافی نداشته باشد. از تفاوت ها و مزیت های محصولات هر برند نسبت به سایرین اطلاعات کافی دارید؟ ماده ۱۶۹ـ شورای عالی شهرسازی و معماری موظف است به منظور تدوین و ترویج الگوهای معماری و شهرسازی اسلامی ـ ایرانی: الف ـ با تشكیل كارگروهی مركب از نمایندگان دستگاههای ذیربط و صاحبنظران و متخصصان رشتههای معماری، شهرسازی و حوزوی نسبت به انجام پژوهشهای كاربردی، سیاستگذاری، تدوین ضوابط و مقررات و ترویج الگوهای موردنظر اقدام نماید. هدف ما از ارائه این مشاوره رایگان این است که به شما حرفه ای ارائه خدمت کنیم؛ در ضمن این را نیز باید بگوییم برای اینکه شما بتوانید با سطح توانایی آقای دکتر بزاززاده در مباحث راه اندازی کسب و کار، بازاریابی و فروش، تبلیغات و برندینگ و همچنین موضوعات صادرات آشنا شوید.

ایندکسر