STOP – موتور ها وقتی تراتل صفر باشد خاموش خواهند شد و پس از آرم کردن پرنده نخواهند چرخید. چون ريسك سوختن ECU اين خودرو 16V مي باشد واگر دوباتري بصورت سري به يكديگر متصل شوند ولتاژ حاصله برابر 24V خواهد شد كه منجر به سوختن ECU مي گردد. برق مصرفي پمپدر شرايط فعلي هزينه برق مصرفي پمپ با توان فعلي مصرفي پمپ بر اساس فرمول ذيل برابر با 89306040 تومان. بر اساس این گزارش، نقش دو خلبان اول و دوم این هواپیما در سقوط آن مجموعا ۵ درصد است. گفتنی است مرجع قضایی رسیدگی کننده به پرونده سقوط هواپیمای تهران-یاسوج بر اساس گزارش دریافتی از کارشناسان رسمی دادگستری، رأی به تعلیق عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از کار در دادگاه بدوی داده است. هواپیمای بوئینگ ۷۲۷ بر روی باند برفی مهرآباد آرمیده است و منتظر است تا با دستور کاپیتان، با غرش موتورهایش بیش از یکصد نفر را تا ارومیه تراتل ولو چیست حمل کند. پیش از این، «کن نیوز» در گفت و گو با علیرضا منظری معاون پیشین سازمان هواپیمایی کشوری (با تیتر: خلبان مقصر اصلی سانحه هواپیمای به پرواز درآمده است)، وی استدلال کرد هر تخلفی که در پرواز این هواپیما، نقش داشته است نهایتاً عاملی اصلی سانحه نیست و خلبان که فرمانده پرواز است، مقصر اصلی است.

جواب: برای پی بردن به چرایی و علت عزاداری ذکر چند نکته ضروری است: 1» تاکید قرآن کریم به عنوان اصلی ترین متن دینی که در چگونگی اعمال متدینان نقش درد مبنی برتعظیم شعائر دین. مرکز تخصصی فروش و نصب کروز کنترل و لیمیتر پژو پرشیا، پژو پارس ELX، پارس سال و سایر خودروهای خانواده پژو (پژو ۲۰۶ اکومکس و پژو ۴۰۵) با دو سال گارانتی تمامی قطعات، بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت. آیا خودرو پژو 206 مدل 87 ، 88 ، 89 ، 90 ، بوده و متوجه شدید که دیگران هم همین مشکل را دارند؟ آیا خودرو پژو 206 شما مصرف سوخت بالا یی دارد؟ کارشناسان تحصیل کرده و با تجربه شرکت سهامی پارسیان صنعت خودرو بالاخره موفق به رفع کامل این مشکل شده و همکنون آماده خدمات رسانی به مالکین خودروهای پژو 206 در مدلهای 87 الی 90 میباشند. شرکت گارمین اعلام کرده است نرمافزار سیستم فرود خودکار باید برای هر هواپیما و قابلیتهای مخصوص به آن، سفارشیسازی شود. البته سیستم فرود خودکار قبل از فعال شدن، با یک هشدار صوتی این موضوع را به خلبان اعلام میکند. این ماژول وظیفه بیان اطلاعات سیستم ناوبری به زبان رنگها میباشد.

سنسور فشار هواي ورودي بر روي منيفولد هواي ورودي قرار گرفته و ساختمان اين سنسور به گونه اي است كه اين اختلاف فشار هوا را حس كرده وبا اين عمل اطلاعات مربوط به اين اختلاف فشار را به ECU مي فرستد و به ECU اعلام مي كند كه با توجه به فشار كنوني ميزان پاشش انژكتور را تنظيم نمايد وبا اين عمل موتور خودرو بصورت خودكار تنظيم مي گردد. يكي از اين سنسورها سنسور فشار هوا يا MAP SENSOR مي باشدكه مخفف(MANIFOLD AIR PRESURE) مي باشد. همانگونه كه مي دانيم در اثر كاهش يا افزايش ارتفاع در مناطق مختلف كه خودرو در ان موقعيتها قرار مي گيردفشار هوانيز فرق مي كند واين اختلاف فشار هوا مي تواند تاثير به سزايي بر نحوه عملكرد خودرو داشته باشد و مثلا در خودروهاي كاربراتوري اگر فرضا از تهران به رشت برويم معمولا تنظيم خودرو بهم ميخورد كه اين حالت براي راننده كاملا ملموس مي باشد.

اين قطعه حدودا مدت دوماه است كه بر روي اين خودرو درداخل منبع اگزوز قرارداده شده است ووظيفه اين قطعه كه از جنس تقريبا سفالين مي باشد انستكه مونواكسيد كربن خروجي از منيفولد اگزوز را كه تاثير بسزايي در الودگي هوا دارد ميگيرد وطي يك فرايند شيميايي انرا به دي اكسيد كربن تبديل مي كند كه مضرات ان به مراتب كمتر از مونواكسيد كربن مي باشد. هرچه ارتعاشات موتور بيشتر باشد ميزان حركت اهن ربا در داخل سيم پيچ بيشتر شده وجريان بيشتري توليد وبه ECU فرستاده مي شود.البته در برخي از خودروها كه اين سنسور راندارند چون ميزان CO خروجي زيادتر مي شود (بدليل سوخت ناقص) در داخل منبع اگزوز از كاتاليست كنورتور(CATALIST CONVERTOR) استفاده مي شود كه در همين WEBLOG توضيحاتي براي ان داده ام. درضمن لازم به ذكر است كه در خودرو ي PEUGEOT206 با موتور ۱۴۰۰كهتوليدات فعلي شركت مي باشد يكعدد سنسور اكسيژن وجود دارد كه در بالاي منيفولد اگزوز نصب شده است ووظيفه ان تنظيم مقدار مونواكسيد كربن خروجي مي باشد . یکی از کارهایی که می تواند به سنسور دریچه گاز آسیب برساند این است که شما موتور ماشین خود را بشویید.