علت مرسوم دیگری که برای این عمل وجود داراست انبساط بیش از ترازو پیستون در محل خروج دود هست اما همین حالتی اکثر در سیلندرهایی حادثه می افتد که بر روی دهانه خروجی آن‌ها پل زده شده میباشد . پیستون یک عدد از قطعات متحرک و اصلی موتور میباشد که در درون سیلندر به طور متناوب حرکت رفت و برگشتی انجام داده تا چهار مرحله حیاتی چرخه یعنی مکش ، حجمی ، احتراق – انبساط و تخلیه ( خروج پیستون سیلندر ترمز دود) رخ گیرد. پیستونها از این منظر به دو جور دو روزگار و چهار زمان تقسیم میشوند. به این ترتیب که به طور معمول در موتورهای بنزینی از سه یا این که چهار و موتورهای دیزلی از شش یا هفت حلقه به کار گیری میشود. شما میتوانید اصلی مراجعه به کمپانی قطعات یدکی سامکو بهترین اثاثیه یدکی از جمله پیستون خودرو را درکمترین زمانه ممکن تهیه کنید. کلیدی فشردن پیوند تحت اپلیکیشن یار مکانیک را از کافه بازار دانلود کنید. این قطعه مصرفی بوده و در اثر به کارگیری ی طولانی مدت ممکن است که بر اثر ضربات وارد شده و هم چنین فرسایش بیش از حد فرسوده شود که در همین شکل نیاز به بده بستان بوش و پیستون خودرویتان است و ضروری است بدانید مغازه آنلاین ماشین پلاس یکی از از بزرگترین مرکزها خرید کردن اینترنتی انواع متعدد بوش و پیستون اهمیت کیفیتها و قیمتهای متفاوت می باشد و همچنین قابل اعتنا می باشد بدانید که همین فروشگاه محصولات خویش را ذیل عنوان برندهای متعددی همچون عظام، والدوکس، کاپلان و… به گزارش خودروتک، همین قطعه چکیده از سیستم احتراق داخلی ماشین می باشد که حساس فشار گاز ناشی از احتراق در محیط احتراق بالای سیلندر کار می کند. البته پرت شدن قطعات فلزی موتور به بیرون مضاعف نایاب هست البته می تواند رخ دهد. هنگامی که شاتون و بغل یاتاقان بیش از حد لق باشد، سربزرگ شاتون موجب شکستگی شاتون شود و زمانی سایش یاتاقان سربزرگ شاتون بیش از حد باشد سبب ساز انحراف شعاعی شاتون می شود و لرزش و پیچشش که ایجاد می‌گردد باعث شکستن شاتون و موجب ساخت خسارت متعددی به موتور میشود و در صورتی که به موقع متوجه این نقص‌ نشود و خودرو را خاموش نکنید ممکن است سبب ساز شکسته شدن جداره سیلندر شود و نیاز باشد که کل مجموعه سیلندر و موتور ماشین بده بستان شود، چونکه تعمیر سیلندر کاری هزینه متعددی داراست و بسیار پردردسر هست و تنها به جهت زمانهایی که آسیب کم باشد مطلوب هست وگر خیر به هیچ عنوان این فعالیت پیشنهاد نمیشود، بررسی و اندازه گیری یاتاقان سر بزرگ شاتون در هر توشه باز و بسته کردن موتور موجب تشخیص به موقع و پیشگیری از آن شود. وجود لقی هم دربین سیلندر و پیستون مضاعف حائز اصلی است. حلقه پیستون یک واشر قابل انبساط چاکدار است، که به جهت ساخت آب بند فی مابین پیستون و جداره سیلندر به کار می­رود. امکان داراست که پیستون در چند محل به رخ عمودی و از دور تا دورش در گیر گرفتگی شود و در درون سیلندر گیر کند، سیلندر همین موتور برای پیستون خیلی ریز هست و در زمان پر‌نور شدن موتور اتومبیل براثر انبساط حرارتی پیستون بدنه پیستون به دیواره داخلی سیلندر فشار وارد میگردد و موجب می گردد که پیستون در باطن پیستون رنگ پاش سیلندر گیر کند. قطر پیستون درست به ترازو سیلندر است.سرسیلندر و سرپیستون محوطه اتاق احتراق را تشکیل می دهند.پیستون حرکت رفت و برگشتی دارد و به علت فعالیت نوع پیستون در میل لنگ به حرکت دورانی تبدیل می شود، اولی کار پیستون همین می باشد که یک مرحله متحرک را که از اطرافش گاز نتواند نفوذ کند، تشکیل دهد تا مواد مهم جايگاه حرارت و فشار بسیار بتوانند منبسط شوند، هماهنگ مهم همین عمل انتقال فشار نیروی گاز به گونه می باشد که آن نیز به نوبه خویش حرکت را به میل لنگ انتقال می دهد.این انتقال حرکت از نوع پیستون به میل لنگ متناسب حساس زاویه نوع پیستون کلیدی جدار سیلندر است. یک عدد از مشکلاتی که مستقیما به پیستون ربطی ندارد اما در اثر بروز آن میتواند پیستون را نیز خراب کند، بریدن تسمه تایم است. در همین موقعیت در کورس حجمی فشار گاز در اکنون تراکم به پله داخلی نیرو اعمال کرده و باعث می شود که حلقه اهمیت نیروی بیشتری به جداره سیلندر چسبیده و کار آب بندی را خوبتر انجام می دهد. اهمیت وارد شدن نیرو به پیستون، پیستون فشرده شده و مجدد به موقعیت نخستین خود بر می گردد. یکی از از اجزای مهم یک سیستم هیدرولیک، پیستون هیدرولیک می باشد.این قطعه در داخل سیلندر، حرکت خطی نموده و روغن را هدایت و به آن شتاب می دهد. آن نصیب از میل لنگ که در این یاتاقان ها قرار گرفته است سطح های میل لنگ نامیده می شود.خارج از محور این سطوح، سطح های دیگری وجود دارااست که به سر تبارک گونه های پیستون مربوط هستند، سطح ها آخر را لنگی های میل لنگ گویند در میل لنگ معمولا میان هر دو مرحله یک لنگی وجود دارد. پیستون ماشین از آلیاژ آلومینیوم ساخته می شود (آلیاژ آلومینیوم مخلوطی از آلومینیوم و فلز های دیگر است)،زیرا فلز سبکی است.وزن هر پیستون در حدود ۴۵۰/۰ کیلو گرم (۱پوند)است.دامنه یا قسمت تحت پیستون را می تراشند تا نیز وزن آن کمتر یابد و نیز جا به جهت وزنه های تعادل میل لنگ گشوده شود. غالبا بر روی دامنهی پیستون در بالا و زیر سوراخهای ریزی نیز جهت رخنه روغن به درون پیستون تعبیه میشود. چنانچه شما همین مقاله را تحسین می کنید، مایلید داده ها بیشتری در مورد پیستون در فوتبال چیست بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

ایندکسر