پیستون های دو زمان را در سواریهای سایز کوچک مهم موتورهای قلیل حجم بازدید میکنیم. بدیهیست که در بلوک سیلندر یک اتومبیل ، به تعداد پیستون های آن بوش سیلندر تعبیه شده میباشد به این ترتیب هرچقدر تعداد پیستون های یک اتومبیل عمده شود ، حجم و میزان بلوک سیلندر آن ماشین هم ارتقا پیدا می کند. همین قطعه مصرفی بوده و در اثر استفاده ی طولانی مدت ممکن میباشد که بر اثر ضربات وارد شده و نیز چنین فرسایش بیش از حد فرسوده شود که در همین شکل نیاز به تعویض بوش و پیستون ماشینتان است و اضطراری هست بدانید مغازه آنلاین ماشین پلاس یک عدد از بزرگترین مراکز خرید اینترنتی اشکال گوناگون بوش و پیستون مهم کیفیتها و قیمتهای متعدد می باشد و همینطور قابل دقت است بدانید که همین فروشگاه محصولات خود را زیر عنوان برندهای متعددی همچون عظام، والدوکس، کاپلان و… شما میتوانید حیاتی مراجعه به وب سایت ماشین پلاس اطلاعات دقیقی از همین قطعه یا بقیه محصولات تولیدی خودروی خود هم به دست آورید و طی تماس دارای کارشناسان ما سؤالات خود را هم مطرح فرمایید. مانند ماشین جیپ . ۳- مقعر مانند : در شکل زیر ، تراز بالای پیستون ، مقعر می باشد. آرم F ،Front، مکان نما و نظیر اینها همگی یک معنا دارا هستند و جهت قرار گیری پیستون در سیلندر را نشان میدهد. رینگ دوم هم به این رخ ترازو گیری می‌کنیم و ضخامت حلقه دوم از رینگ اولیه اکثر هست به همین رخ که به طور معمول ضخامت آن پنج صدم از حلقه نخستین بیشتر می باشد ولی در حالت کلی که گفتیم نباید این ضخامت از کمترین مقدار خویش که ۱.۸۰ میلی متر میباشد، کمتر باشد در غیر همین رخ باید رینگها تعویض گردند . دست کم ضخامت رینگ نخستین باید ۱.۰۸ میلیمتر باشد و در صورتی که کمتر از این باشد، آن رینگ به درد نمیخورد رینگ ساییده شده هست و می بایست از حلقه نو استعمال نماییم . درصورتیکه پیستون پهن یا این که قطر پهناور را کنار پیستون اهمیت قطر ناچیز قرار دهیم ( شاتون یک اندازه باشد ) , پیستون روا سال شاهد همین خواهید بود که قدرت تولیدی مضاعف زیادتر از توان پیستون لاغر می باشد . همین صدا مشابه به صدای بازخورد شی ها فلزی به یکدیگر است و از بالای موتور شنیده می شود و اهمیت گاز دادن و شدن دور موتور ، صدا قلیل خیس می شود و ناشی از یک یا این که یک سری عامل پایین می باشد : پیش اشتغال یا احتراق زودرس یعنی سوختن پیش از موعد ادغام هوا و بنزین در سیلندر – آوانس دوچندان که آ نرا زدن دلکو هم می گویند – به کار گیری از سوخت خیلی ضعیف ( مصرف بنزین معمولی به جای سوپر ) – شمع نامناسب ( از نظر معیوب بودن و یا شمع سرد و شمع گرم ) – گرم نمودن زیاده از حد موتور در اثر جرک گرفتگی و کثیف شدن رادیاتور پیستون nfu به جهت ۲۰۶ . این به همین معناست که قابلیت ناچیز نمودن مدت زمان و کاهش وزن پیستون وجود دارد. در حالتی‌که همین صدا هنگام گاز دادن و فراوان نمودن به دور موتور تولید شود ، احتمال داراست در اثر نامیزانی آوانس دلکو ، دانسیته گرفتن و یا از عمل افتادن یک عدد از شمع ها باشد که این پدیده بعد از استفاده طولانی از اتومبیل در درون شهر پیش می آید ضمناً ممکن هست یکی از سوپاپ های گاز صدمه چشم و عالی کار نکند و گاز بنزین وارد مرجع اگزوز شده و منفجر گردد . در خودروهایی که سیستم تایمینگ و سوپاپ آن ها متغیر می باشد ( در بخش تایمینگ به تفسیر آن پرداخته ایم ) به جهت دوری از بازخورد سوپاپ ها به پیستون ، شیارهایی بر طبق صورت سوپاپ در پیستون ایجاد کرده اند تا اگر سوپاپ در زمان بالا بودن پیستون ، زیر بود ، دارای پیستون برخورد نکند. این صدا از نصیب بالای موتور شنیده می شود ولی از صدای تک تک موتور گنگ تر میباشد و به طور معمول وقتی شنیده می شود که موتور احتیاج به نهایی اقتدار خویش داراست ، یعنی موتور گرم و دارای سرنشین کامل بوده و اتومبیل سنگین میباشد و یا این که این که از سر بالایی بالا می رود و می بایست پدال گاز را تا انتها فشار اعطا کرد . کاربرد مدل آلومینیومی این قطعه، آن قدر گسترده شده می باشد که در موتورهای دیزلی نیز به کارگیری می شوند؛ ولی در موتورهایی که احتمال آب شدن آلومینیوم وجود دارد، نوع هایی که از کالا چدن هستند، کماکان کاربرد خویش را مراقبت کرده اند. اگر شما هر مدل سوالی در رابطه دارای کجا و طرز استفاده از کورس پیستون چیست دارید، می توانید با ما در برگه وب تماس بگیرید.

ایندکسر