کسب و کارهای کوچک هزینه تغییرات حریم خصوصی اپل را محاسبه می کنند


کسب و کارهای کوچک هزینه تغییرات حریم خصوصی اپل را محاسبه می کنند

کسب‌وکارهای کوچک به دلیل تغییرات گسترده در حریم خصوصی اپل که هدف قرار دادن مشتریان جدید آنلاین را دشوارتر کرده است، هزینه‌های بازاریابی را کاهش می‌دهند، این روند رو به رشدی است که منجر به از دست رفتن میلیاردها دلار درآمد برای پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک شده است.

اپل سال گذشته برنامه‌نویسان را مجبور به دریافت مجوز برای ردیابی کاربران و ارائه تبلیغات شخصی‌شده در آیفون‌ها و آی‌پدها در تغییراتی کرد که بخش تبلیغات آنلاین را متحول کرده است.

بسیاری از شرکت‌های کوچکی که برای جذب مشتریان جدید به تبلیغات آنلاین متکی هستند به فایننشال تایمز گفتند که در ابتدا متوجه تأثیر کامل محدودیت‌های اپل نشدند تا اینکه ماه‌های اخیر، زمانی که تورم قیمت‌ها تقاضای مصرف‌کننده را در بازارهای بزرگ در سراسر جهان تحت فشار قرار داد.

این امر باعث شده است که شرکت ها به طور ناگهانی هزینه های بازاریابی خود را برای صرفه جویی در پول نقد کاهش دهند، در حالی که هدف قرار دادن مصرف کنندگان احتمالی مانند گذشته بسیار گران است.

مشکلات پیش روی کسب و کارهای کوچک در سراسر غول های تبلیغات آنلاین بازتاب یافته است. به گفته لوتیم، شرکت فناوری تبلیغات، اکنون تخمین زده می شود که فیس بوک، اسنپ، توییتر و یوتیوب امسال 18 میلیارد دلار از درآمد خود را از تغییر اپل از دست بدهند. متا مادر فیس بوک به شدت آسیب دیده است و اوایل امسال گفت که تغییرات اپل حداقل 10 میلیارد دلار برای آن هزینه داشته است.

نادیا مارتینز، بنیانگذار کالی، یک شرکت تولید کفش های دست ساز در کالیفرنیا، گفت: “من شخصاً تاثیر تغییرات اپل در سال 2021 را به اندازه سال 2022 احساس نکردم. این سال فقط بی رحمانه است.” اتاق در سال 2014

مارتینز در بازاریابی فیسبوک آنقدر موفق بود که آژانسی را تأسیس کرد تا به زنان دیگر بیاموزد چگونه کارآفرینان آنلاین باشند. اما برخی از این مشاغل اکنون از کار افتاده اند. او گفت: «تبلیغات گران‌تر شده‌اند، ما دسترسی کمتری به داده‌ها داریم و به اندازه گذشته مؤثر نیستند».

Varos، یک پلتفرم اشتراک‌گذاری داده که به گروه‌های تجارت الکترونیک کمک می‌کند، داده‌های 1300 کسب‌وکار کوچک را تجزیه و تحلیل کرد و دریافت که کاهش درآمد هر ماه در سه ماهه دوم تسریع می‌شود که منجر به کاهش 13 درصدی در ژوئن شد که بدترین کاهش در سال جاری بود. در عین حال، هزینه جذب مشتریان جدید از طریق تبلیغات آنلاین امسال «به‌طور قابل‌توجهی بیشتر» از سال گذشته است، و هزینه کلی تبلیغات در فیس‌بوک امسال «به‌طور مادی کمتر» است.

Shelly Cove، یک شرکت پوشاک در کارولینای شمالی، ماه گذشته تیم بازاریابی چهار نفره خود را زمانی که ذخایر نقدی آن تمام شد و متوجه شد که صرف هزینه بیشتر برای تبلیغات فیس بوک فروش را مانند گذشته افزایش نمی دهد، اخراج کرد.

مت شرودر، موسس Shelly Cove، گفت: «در سال‌های گذشته، می‌توانستید پولی را به فیس‌بوک بیندازید، 1 دلار در آن قرار می‌دادید و 2 دلار برمی‌گشت. “این دیگر وجود ندارد.”

برندهای کوچکتر گفتند لزوماً دیرتر از پلتفرم های اصلی تحت تأثیر تغییرات سیاست اپل قرار نگرفتند، اما مسائل زنجیره تأمین و یک بیماری همه گیر جهانی «مه جنگ» را ایجاد کرد که درک اینکه چرا، به عنوان مثال، دوره فروش تعطیلات در سال گذشته باعث شد تا درک این موضوع دشوار باشد. ناامید شده

اندرو گابل، یکی از مدیران اجرایی Jamby’s که شورت بوکس یونسکس جیب دار می فروشد، گفت: «در سال 2021 عقب نشینی، نگاه کردن به درصد تغییر و دانستن علت آن واقعاً سخت بود.

نتیجه این است که بسیاری از برندهای کوچکتر تا همین اواخر استراتژی های بازاریابی خود را به ضرر پلتفرم های تبلیغات آنلاین تغییر ندادند. ماه گذشته، اسنپ ضعیف ترین رشد فروش سه ماهه خود را گزارش کرد، شاپیفای 10 درصد از نیروی کار خود را اخراج کرد، متا اولین انقباض سالانه خود را در درآمد تجربه کرد و توییتر ضرری را منتشر کرد.


منبع: tarjome-news.ir

حتما بخوانید:
صفر تا صد جعبه ابزار یا ابزار آلات دستی - فروشگاه اخوان الهی
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort https://www.fivesosyalmedya.com/garnet trade güvenilir mihtml nullednulled themesMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaViagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme Bozdurma