[ad_1]

گزیده: چگونه گوگل اندروید را خریداری کرد - به گفته افراد حاضر در اتاق
Android: تیمی که سیستم عامل اندروید را ایجاد کرد کتاب جدیدی از مهندس قدیمی اندروید چت هاس است. هاس از سال 2010 در تیم اندروید فعالیت می کرد و با ده ها کارمند گوگل برای این کتاب مصاحبه کرد ، که در پشت صحنه توسعه اولیه Android را ارائه می دهد. با اجازه Haase ، ما به خوانندگان نگاهی به فصل های چهارم و پنجم The Pitch و The Acquisition می اندازیم. این بخش جستجوی اندروید مستقل را پوشش می دهد. برای سرمایه گذاری خطرپذیر و جلسه نهایی تیم با Google. این کتاب آخر هفته در کتاب های الکترونیکی و شومیز (آمازون ، Google Play) منتشر می شود و Haase درآمد حاصل از آن را به Black Girls Code و Women Who Code اختصاص می دهد.

در اواسط سال 2005 ، اندروید خریداری شد و آینده درخشان به نظر می رسید. اما فقط شش ماه قبل ، همه چیز آنقدرها هم خوشگل نبود. در ژانویه همان سال ، استارت آپ بسیار مایل به پول بود و وظیفه اصلی آنها همانند اکثر استارت آپ ها بود: تامین بودجه. پس از تغییر سیستم عامل دوربین به یک پلت فرم تلفن منبع باز ، آنها هنوز وظیفه دلهره آور ایجاد محصول را داشتند ، این بدان معناست که برای استخدام تیمی به اندازه کافی برای انجام این کار به پول بیشتری نیاز دارند.

نسخه نمایشی اصلی ، که توسط برایان سویتلند و کریس وایت نوشته شده و بعداً توسط Fadden تقویت شده است ، دارای صفحه اصلی و چندین برنامه کاربردی است (اکثر آنها اجرا نشدند).  این با صفحه اصلی مدرن اندروید فاصله زیادی دارد.

نسخه نمایشی اصلی ، که توسط برایان سوتلند و کریس وایت نوشته شد و بعداً توسط Fadden تقویت شد ، دارای صفحه اصلی و چندین برنامه کاربردی بود (اکثر آنها اجرا نشدند). این با صفحه اصلی مدرن اندروید فاصله زیادی دارد.

چت هاس

به همین دلیل است که شرکت روی سه چیز تمرکز می کند. ابتدا ، آنها نیاز به تظاهرات داشتند تا آنچه ممکن است را نشان دهند. سپس آنها باید دیدگاه خود را تدوین کرده و زمینه ای را برای توضیح آن بینش ایجاد کنند. سرانجام ، آنها مجبور شدند از تظاهرات و سرسره در جاده استفاده کنند تا داستان خود را به سرمایه گذاران بالقوه ارائه دهند.

زمان تظاهرات

اولین کار برای اندی مک فادن (که در تیم با نام “Fadden” شناخته می شود) هنگام پیوستن ، اعتبار بخشیدن به نسخه ی نمایشی بود ، نمونه اولیه یک سیستم تلفن که برایان سویتلند و کریس وایت روی آن کار می کردند. این در واقع کاربردی نبود (برای مثال ، یک شخصیت موجود در صفحه اصلی را نشان می دهد که از مجموعه ای از کاراکترهای سخت کد شده و داده های قدیمی استفاده می کند). اما این نمایش تصویری از این بود که محصول در هنگام استفاده در واقع چگونه به نظر می رسد.

یکی از برنامه هایی که Fadden به نسخه ی نمایشی اضافه کرد فقط یک برنامه تقویم بود. این پروژه نمایشی اولیه برای تعقیب او باز می گردد. پس از سالها کار بر روی پلتفرم اندروید ، او سرانجام به برنامه تقویم Android کمک کرد. زمان منتظر کسی نیست … اما برنامه های تقویم منتظر هستند.

فرصت موبایل

همانطور که تیم دید خود را تصحیح کرد ، یک تخته اسلاید برای توضیح آن ایجاد کرد. این اسلایدها تصویری از فرصت هایی که برای اندروید در بازار مشاهده کردند و همچنین تصویری از نحوه درآمدزایی اندروید برای سرمایه گذاران را ترسیم کردند.

اسلاید در مارس 2005 دارای پانزده اسلاید بود که برای جلب توجه VC و گوگل کافی بود.

عرشه شخص از صفحه دوم که بازار کامپیوتر و تلفن را مقایسه می کند جالب توجه شد. در سال 2004 ، 178 میلیون محموله کامپیوتر شخصی در سراسر جهان وجود داشت. در همین مدت 675 میلیون تلفن تحویل داده شد. تقریباً چهار برابر بیشتر از رایانه ها ، اما دارای پردازنده و حافظه ای بودند که به اندازه کامپیوترها در سال 1998 توانایی داشتند.

این پتانسیل در سخت افزار تلفن همراه نکته ای بود که دایان هکربورن ، سپس در PalmSource و در نهایت در تیم Android ، نیز در مورد آن فکر کردند. صنعت تلفن همراه آماده ظهور بود زیرا سرانجام انرژی کافی برای داشتن یک پلت فرم محاسباتی واقعی و توانمند را داشت: دیان گفت: “شما می توانید علامت را روی دیوار ببینید. سخت افزار قدرتمندتر می شد و بازار اکنون بزرگتر از رایانه های شخصی بود. “

این ارائه همچنین مشکل افزایش هزینه نرم افزار تلفن همراه را مشخص می کند. هزینه سخت افزار کاهش می یابد ، اما نرم افزار کاهش نمی یابد ، که باعث افزایش سهم هزینه های تلفن می شود. اما تولیدکنندگان هدفون در توسعه پلتفرم نرم افزاری متخصص نبوده و مهارت یا علاقه ای برای ارائه قابلیت های فزاینده مورد نیاز برای تمایز نرم افزار خود با سایر رقبا ندارند.

فرصت باز

دومین نکته اصلی در این زمینه این بود که یک شکاف در بازار وجود داشت و فرصتی برای یک پلت فرم باز وجود داشت. به این معنا که اندروید یک سیستم عامل رایگان و در دسترس تولیدکنندگان از طریق منبع باز خواهد بود. شرکتها قادر خواهند بود از این سیستم عامل در موبایل خود استفاده کرده و توزیع کنند بدون اینکه موظف به ارائه دهنده نرم افزار باشند و نیازی به ساخت خود آن ندارند. این رویکرد باز چیزی بود که در آن زمان به سادگی در دسترس نبود.

مایکروسافت یک سیستم عامل اختصاصی ارائه داده است که سازندگان می توانند مجوز گرفته و سپس به سخت افزار خود منتقل کنند. Symbian عمدتا توسط نوکیا استفاده می شود و سونی و موتورولا تا حدودی از آن استفاده می کنند. RIM پلت فرم مخصوص خود را داشت که از آن فقط برای دستگاه های BlackBerry خود استفاده می کرد. اما هیچ جایگزینی برای تولیدکنندگانی وجود نداشت که می خواستند یک تلفن هوشمند توانمند بدون حتی سیستم عامل خودشان بسازند ، تلاشهای چشمگیری را برای سفارشی سازی یک دستگاه موجود و / یا پرداخت هزینه مجوز بالا انجام دهند.

اسلاید 7 پتانسیل یک بستر باز را ترسیم می کند و چیزی را ارائه می دهد که در آن زمان در دسترس نبود.
بزرگنمایی / اسلاید 7 پتانسیل یک بستر باز را ترسیم می کند و چیزی را ارائه می دهد که در آن زمان در دسترس نبود.

چت هاس

حتی مشکل سازتر ، سیستم های موجود نتوانستند یک اکوسیستم برای برنامه های کاربردی ارائه دهند. سیمبین بخشی از زیرساخت های اصلی سیستم عامل را ارائه می دهد ، اما لایه رابط کاربر به عنوان یک تمرین برای سازنده باقی می ماند و منجر به یک برنامه کاربردی برای گوشی هایی می شود که در آن برنامه هایی که برای یک طعم سیمبین نوشته شده اند لزوماً در انواع دیگر حتی در تلفن ها اجرا نمی شوند. از همان تولید کننده

زبان برنامه نویسی جاوا ، که در دنیای سرورها و رایانه های رومیزی با عنوان “یکبار بنویس ، هر جا اجرا شود” شناخته می شود ، احتمالاً می تواند این نوع قابلیت را برای برنامه های کاربردی برای دستگاه های مختلف فراهم کند ، اما Java ME در فضای تلفن همراه به این قابلیت دست نیافت. اگرچه حداقل زبان دستگاه مشابهی را ارائه می دهد (مشابه این که Symbian همان زبان C ++ را برای همه پیاده سازی های آن ارائه می دهد) ، Java ME با ارائه نسخه های مختلف این پلتفرم ، طیف گسترده ای از عوامل و معماری در تلفن ها را مورد بررسی قرار می دهد. به این پروفایل ها قابلیت های متفاوتی داشتند ، بنابراین توسعه دهندگان مجبور بودند برنامه های خود را برای کار بر روی دستگاه های مختلف تغییر دهند و اغلب این رویکرد زمانی شکست می خورد که قابلیت ها در دستگاه های مختلف به شدت متفاوت باشد.

لینوکس برای کمک! … تقریبا. Texas Instruments (TI) یک پلتفرم باز بر اساس هسته سیستم عامل لینوکس ارائه داد. همه تولیدکنندگان مورد نیاز خود لینوکس ، سخت افزار مرجع TI و سپس مجموعه ای از ماژول های دیگر بودند که سازندگان باید آنها را تهیه ، مجوز ، ساخت یا در غیر این صورت برای ایجاد دستگاه خود ارسال کنند. همانطور که برایان سویتلند گفت: “شما می توانید از تراشه های OMAP TI برای ساخت تلفن با لینوکس استفاده کنید. بنابراین شما به OMAP TI و سپس چهل جزء از چهل فروشنده نرم افزار میان رده مختلف نیاز دارید. شما همه چیز را کنار هم قرار داده و آنها را یکپارچه کرده و سپس یک تلفن لینوکس خواهید داشت. و این فقط پوچ بود “

TI یک راه حل مبتنی بر لینوکس ارائه داد ، اما بسیاری از جزئیات مربوط به درایورها و سایر اجزا به عنوان تمرین سازنده باقی ماند ، که گزینه قانع کننده ای نبود.
بزرگنمایی / TI یک راه حل مبتنی بر لینوکس ارائه داد ، اما بسیاری از جزئیات مربوط به درایورها و سایر اجزا به عنوان تمرین سازنده باقی ماند ، که گزینه قانع کننده ای نبود.

چت هاس

اندروید می خواست اولین راه حل کامل جهان را برای گوشی های باز ارائه دهد. این سیستم مشابه لینوکس ساخته شده است ، اما تمام قطعات لازم را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد تا تولیدکنندگان تنها یک سیستم برای ایجاد و تحویل دستگاه های خود داشته باشند. اندروید همچنین یک مدل برنامه نویسی واحد برای توسعه دهندگان برنامه ارائه می دهد تا برنامه های آنها به طور مساوی در همه دستگاه هایی که این پلتفرم روی آنها اجرا می شود اجرا شود. اندروید با یک پلتفرم واحد که روی همه دستگاه هایی که از آن استفاده می کنند کار می کند ، تلفن ها را برای تولیدکنندگان و توسعه دهندگان ساده می کند.

[ad_2]

منبع: tarjome-news.ir