[ad_1]

حلزونی که برای نشان دادن کندی سرویس اینترنت ، روی ماوس کامپیوتر قرار می گیرد.

گتی ایماژ هم افزایی

مردی که از سال 1960 مشتری AT&T بوده است پیامی را به مدیر عامل جان استانکی در مورد عدم موفقیت این شرکت در به روزرسانی مناطق DSL به یک سرویس اینترنتی مدرن ارسال کرده است. آرون اپستین ، 90 ساله ، از برنامه اینترنت خود با 3 مگابیت در ثانیه چنان ناامید شده است که در شماره امروز آگهی وال استریت ژورنال را برای انتشار نامه ای سرگشاده به استنکی کشید.

اپستین در نامه خود نوشت: “آقای استنکی عزیز: AT&T افتخار دارد که در ارتباطات الکترونیکی پیشرو است. متأسفانه ، برای افرادی که در N. Hollywood ، CA 91607 زندگی می کنند ، AT&T بسیار ناامید کننده است.”

او در مصاحبه ای تلفنی با آرس گفت: اپستین 1100 دلار برای اجرای آگهی یک روزه در روزنامه های امروز منهتن و دالاس پرداخت. وی گفت كه وی نسخه منهتن را برای دستیابی به سرمایه گذاران كه ممكن است بخواهند AT&T را برای ارتقا the شبكه و دالاس تحت فشار قرار دهند انتخاب كرد زیرا در آنجا محل دفتر AT&T است.

اپستین در نامه ای سرگشاده به مدیرعامل AT&T نوشت: “ما باید از فناوری روز مطلع شویم و اطمینان حاصل كرده ایم كه AT&T خدمات اینترنتی سریعی را در اختیار ما قرار می دهد.” “و با این حال ، اگرچه AT&T سرعت تا 100 مگابیت بر ثانیه را برای سایر محله ها تبلیغ می کند ، اما سریع ترین در حال حاضر از AT&T فقط 3 مگابیت بر ثانیه است. رقبای شما سرعت بالای 200 مگابیت بر ثانیه دارند. چرا AT&T ، یک شرکت ارتباطی پیشرو ، در شمال هالیوود با ما خیلی دیوانه رفتار می کند؟ “

نسخه دیجیتال وال استریت ژورنال که به صورت آنلاین برای مشترکان در دسترس است ، نشان می دهد که تبلیغ اپشتین امروز در صفحه A7 پخش شده و قسمت پایین سمت چپ صفحه را اشغال کرده است. ما اولین بار درمورد تبلیغات اپشتین هنگامی که یک کاربر توییتر عکسی از نسخه چاپی را منتشر کرد ، مطلع شدیم:

DSL منسوخ شده

درج آدرس Epstein در AT&T Internet Access Check Check به پیامی منجر می شود که “اینترنت پرسرعت در آدرس شما موجود نیست”. این احتمالاً به این معنی است که در یکی از مناطقی است که AT&T خدمات DSL را به حالت تعلیق در می آورد ، اگرچه نتواند مناطق را به فیبر به خانه یا فیبر به گره ارتقا دهد. کاربران موجود باید بتوانند سرویس DSL خود را در این مکان ها حفظ کنند ، اما AT&T مشتریان جدیدی را قبول نمی کند.

“من بسیار اذیت شده ام زیرا من به طور دوره ای نامه حلزون ها را دریافت می کنم و به طور دوره ای تبلیغات را در تلویزیون و تبلیغات در اینترنت را مشاهده می کنم که خدمات سریعتری ارائه می دهند. [from AT&T]وی گفت: “اپستین به ارس گفت. اما وقتی اپستین برای سرعت بیشتر به AT&T تماس گرفت ، یك نماینده خدمات مشتری گفت كه این شركت روی آن كار می كند ، اما نمی تواند تاریخی را در دسترس قرار دهد.”

اپستین گفت که سرویس “3 مگابیت بر ثانیه” او فقط هنگام کنترل سرعت فقط 1.5 مگابیت بر ثانیه را فراهم می کند. سرعت کم آن باعث ایجاد مشکل در جریان آنلاین دستگاه Roku می شود. وی گفت: “این بسیار ناامیدکننده است زیرا اکنون همه ما از سرویس های پخش جریانی استفاده می کنیم … بعضی اوقات فیلم ها کاملاً روان و سریع هستند و در مواقعی دیگر بسیار ناامید کننده است و من اصلاً از آن استفاده نمی کنم.”

AT&T تنها گزینه اپستین برای سرویس اینترنت کابلی نیست. در واقع ، او گفت كه هم هزینه اینترنت كابل Charter Spectrum و هم AT&T DSL را در خانه پرداخت می كند ، اما معمولاً فقط از اینترنت AT&T استفاده می كند زیرا ، به گفته وی ، “برای دریافت خدمات تلفنی ، مجبور به استفاده از مودم AT&T هستم.” وی خاطرنشان کرد که یک تکنسین احتمالاً می تواند کارها را تنظیم کند تا بتواند از خدمات تلفنی AT&T و اینترنت چارتر استفاده کند. اما با ادامه بیماری همه گیر ، اپشتین گفت که او و همسرش در یک مکان امن بازی می کنند و هیچ بازدید کننده ای در خانه وجود ندارد.

نادیده گرفتن AT&T به تسلط ISP های کابل کمک می کند

اگرچه داشتن یک کابل Charter و AT&T DSL وضعیت بهتری نسبت به زندگی در یک منطقه فقط DSL است ، اما کنار گذاشتن بسیاری از مناطق DSL توسط AT&T به شرکت های کابلی کمک می کند تا سلطه منطقه ای خود را تثبیت کنند و از رقابت جلوگیری کنند. Comcast و Charter ، دو شرکت بزرگ کابل سازی ایالات متحده ، در شهرهای جداگانه با یکدیگر رقابت نمی کنند. برای ده ها میلیون آمریکایی ، تنها گزینه باند پهن با سرعت مدرن یا Charter یا Comcast است.

اتحادیه ارتباطات کارگران آمریكا اخیراً به ارس گفت ، 52.97 میلیون خانوار در منطقه خدمات مخابراتی 21 كشور AT&T وجود دارد و 14.93 میلیون نفر از آنها به فیبر در خانه های خود دسترسی دارند. AT&T نزدیک به 5 میلیون مشتری دارد که از فیبر به خانه و 8.7 میلیون مشتری از فیبر تا گره پرداخت می کنند. در مناطقی که AT&T خدمات قدیمی را حذف می کند ، 407،000 مشتری DSL پرداخت می کنند و این تعداد به طور مداوم در هر سه ماه کاهش می یابد.

AT&T ساخت الیاف به خانه را پس از انجام تعهدات اجرایی مورد نیاز شرایط ادغام هنگام خرید DirecTV در سال 2015 کاهش می دهد. AT&T به شدت نیروی کار خود را کاهش داده است ، از 273،210 کارمند در اواسط 2018 به 230،760 کارمند در پایان سال 2020. هر چند این افزونگی ها چیزی بیش از عملیات شبکه کابل را تحت تأثیر قرار داده است و باعث شده تعداد کمتری از تکنسین ها برای استقرار فیبر یا حفظ شبکه قدیمی DSL در دسترس باشند.

اپستین گفت که او با پرداخت دو خط تلفن و سرویس اینترنت ماهانه حدود 100 دلار به AT&T و 49 دلار در ماهنامه اینترنت کابل پرداخت می کند. اپستین همچنین برای مشاغل تلفنی و اینترنتی در مشاغلی که در شرمان اوکس دارد ، به AT&T پرداخت می کند ، اما گفت که کند بودن اینترنت او را در دفتر خیلی آزار نمی دهد زیرا او از آن برای کارهای اساسی مانند ایمیل و نه پخش ویدئو استفاده می کند.

وقتی صبح امروز با او صحبت کردیم ، اپستین پاسخی به نامه سرگشاده خود از AT&T دریافت نکرده بود.

هنگامی که او با Ars تماس گرفت ، سخنگوی AT&T گفت که این شرکت با Epstein تماس خواهد گرفت تا نگرانی های او را برطرف کند. AT&T به س questionsالات خاص ما پاسخ نداد ، از جمله اینکه آیا خدمات اینترنتی را در آدرس اپستین ارتقا می دهد یا مشتریانی مانند اپستین را به تغییر چارتر توصیه می کند. AT&T اظهارات زیر را بیان کرد: “ما به طور مداوم در حال بهبود و سرمایه گذاری در شبکه های بی سیم و کابلی هستیم. ما از سال 2017-2019 بیش از 3.1 میلیارد دلار در شبکه های خود در منطقه لس آنجلس سرمایه گذاری کرده ایم.”

افشای اطلاعات: مشارکت Advance / Newhouse ، که 13 درصد از منشور را در اختیار دارد ، بخشی از انتشارات Advance است. انتشارات Advance متعلق به Condé Nast ، مالک Ars Technica است.



[ad_2]

منبع: tarjome-news.ir