[ad_1]

آرون اپستین ، 90 ساله ، مقابل صفحه رایانه نشسته و نتایج آزمایش سرعت را نشان می دهد.
بزرگنمایی / آرون اپستین ، پس از انجام تست سرعت سرویس فیبر AT&T جدید خود ، در عکسی که همسرش آن گرفته است.

آن اپستین

هنگامی که آرون اپستین ، 90 ساله ، یک آگهی چاپی برای وال استریت ژورنال خریداری کرد تا از کندی سرویس اینترنت AT&T خود شکایت کند ، تأثیر فوری بود. گزارشگرانی مثل من با او تماس گرفتند و مقالاتی نوشتند ، مکالمات درباره وضعیت او در اینترنت پخش شد ، تبلیغ او در یکی از برنامه های اخیر استفان کلبرت ظاهر شد ، شبکه های تلویزیونی برای اخبار اخبار شبانه با او مصاحبه کردند و مدیران AT&T شروع به به حداقل رساندن مردم کردند. آسیب به رابطه

اکنون ، فقط یک هفته بعد ، خانه اپستین در هالیوود شمالی ، کالیفرنیا دارای خدمات نوری AT&T با داده های نامحدود و سرعت تبلیغاتی 300 مگابیت بر ثانیه در هر دو جهت است. در تست سرعت دیروز ، سرعت بارگیری 363 مگابیت بر ثانیه و سرعت بارگذاری 376 مگابیت بر ثانیه بود. این یک ارتقا giant عظیم نسبت به “تا” 3 مگابیت در ثانیه DSL است که او و همسرش آن قبلاً با آن دست و پنجه نرم کرده اند.

شکایت در مورد AT&T DSL معمولاً منجر به بروزرسانی فیبر به خانه در هفته آینده نمی شود ، زیرا AT&T اساساً شبکه تلفنی قدیمی را در مناطق وسیعی از کشور رها کرد ، جایی که AT&T آن را برای نصب پیشرفته نمی دانست. فن آوری. اما به نظر می رسد که ما فهمیده ایم که AT&T به سریعترین حالت نصب فیبر خود نیاز دارد و پاسخ آن یک آگهی چاپ چهار صفحه ای وال استریت ژورنال است.

تکنسین های AT&T در حال ورود هستند

وقتی مقاله ما درباره آگهی وی در روز چهارشنبه هفته گذشته منتشر شد ، AT&T با او تماس گرفت. روز بعد تکنسین های AT&T در او را زدند و به او گفتند که قصد نصب فیبر را دارند. روز گذشته ، تکنسین های AT&T برای تکمیل نصب و راه اندازی سرویس جدید خود بازگشتند. اپستین برای 12 ماه اول ماهانه 45 دلار پرداخت می کند و پس از آن به 65 دلار افزایش می یابد.

“افرادی که در AT&T با آنها صحبت کردم به من گفتند که آنها باید سیم کشی اضافی نصب کنند و نصب این سیم کشی فقط برای خانه من هزاران هزار دلار هزینه دارد زیرا همسایگان آن هنوز آن را ندارند و آنها هنوز مجبور به تحمل هزینه های قابل توجهی هستند. اپستین به ارس گفت:

ما از AT&T پرسیدیم که آیا همسایگان اپشتین به زودی به هم وصل می شوند یا اگر پاسخی دریافت کنیم این مقاله را به روز می کنیم.

ظاهراً افراد دیگر در نزدیکی هم از خدمات فیبر AT&T برخوردار بودند. کابل های الیافی که اکنون وارد خانه اپشتین می شوند دوباره به الیاف متصل می شوند که “در دو یا سه تقاطع” نصب شده اند.

“من تنها مسیری را که می شناسم انتخاب کردم”

تبلیغ WSJ اولین تلاش اپستین برای بدست آوردن سرویس سریعتر AT&T نبود. اما تماس مستقیم با AT&T ، بدون تهدید قرار گرفتن در معرض رسانه ، هیچ نتیجه ای نداشت. هفته گذشته در مقاله خود نوشتیم:

“من بسیار اذیت شده ام زیرا من به طور دوره ای نامه حلزون ها را دریافت می کنم و به طور دوره ای تبلیغات را در تلویزیون و تبلیغات در اینترنت را مشاهده می کنم که خدمات سریع تری ارائه می دهند. [from AT&T]وی گفت: “اپستین به ارس گفت. اما وقتی اپستین برای سرعت بیشتر به AT&T تماس گرفت ، یك نماینده خدمات مشتری گفت كه این شركت روی آن كار می كند ، اما نمی تواند تاریخی را در دسترس قرار دهد.”

دیروز اپستین گفت که او معتقد است مقاله ارس در مورد آگهی وی همان چیزی است که “چرخ چرخید” وقتی ما با او مصاحبه کردیم و داستان خود را قبل از انتشارات دیگر نوشتیم. وی به ما گفت: “قدرت شما هزینه زیادی برای آنها دارد و من نمی بینم که چگونه آنها می توانند با پرداخت هر ماه من به آنها پول پس بگیرند.”

اما عامل اصلی تصمیم اپستین برای خرید یک آگهی بزرگ در یک روزنامه بزرگ و پر کردن آن با یک درخواست محکم اما مودبانه از مدیر عامل AT&T برای خدمات بهتر بود. داستان اپشتین خیلی خوب بود که نباید آن را از دست داد و اگر ما ابتدا با او تماس نمی گرفتیم ، به زودی از روزنامه نگاران دیگر خبر می گرفت. چند ساعت از انتشار تبلیغات WSJ وی در روزنامه نگذشته بود که عکس های وی ظاهر شد در توییتر به اشتراک گذاشته شده استجایی که ما برای اولین بار آن را دیدیم

اپستین گفت که این تبلیغ برای او 10،000 دلار (به جای 1100 دلار که در ابتدا گفته شد) هزینه دارد. وی گفت: “من تنها مسیری را كه می شناسم انتخاب كردم. افراد دیگری هستند كه می دانند چگونه وارد رسانه های اجتماعی شوند و شکایت های خود را بیان كنند.” اپستین از سال 1960 با جایگزینی های مختلف خود مشتری AT&T بوده است و هنوز هم از آدرس ایمیل “pacbell.net” از مارک Pacific Bell استفاده می کند که تقریباً 20 سال پیش متوقف شده بود.

خرید آگهی روزنامه 10 هزار دلاری به هیچ وجه راهی مناسب برای دستیابی بهتر به اینترنت نیست ، اما این بدان معنا نیست که ارزش شکایت با روش های ارزان تر یا رایگان را ندارد. با ایجاد سر و صدا در شبکه های اجتماعی یا تماس با خبرنگاران می توان یک شرکت بزرگ ارتباط از راه دور را تحت فشار قرار داد. گفتگوهایی که اپشتین گفت با مدیران AT&T داشته است ، حاکی از آن است که واضح است که این شرکت شبکه های اجتماعی را برای شکایت کنترل می کند و افراد مسن را برای حل مشکلات هنگامی که فشار به حد مناسب می رسد ، می فرستد.

اپستین: AT&T باید روی مخابرات سرمایه گذاری کند ، نه فیلم ها

در تبلیغات اپشتین ، نامه ای سرگشاده به جان استنکی ، مدیر عامل شرکت AT&T ، آمده است که AT&T برای مردم شمال هالیوود ، کالیفرنیا “ناامیدی بزرگی” است.

اپستین در نامه ای سرگشاده به مدیرعامل AT&T نوشت: “ما باید از تکنولوژی روز مطلع شویم و اطمینان حاصل كرده ایم كه AT&T خدمات اینترنتی سریعی را در اختیار ما قرار می دهد.” “و با این حال ، اگرچه AT&T سرعت تا 100 مگابیت بر ثانیه را برای سایر محله ها تبلیغ می کند ، اما سریع ترین در حال حاضر از AT&T فقط 3 مگابیت بر ثانیه است. رقبای شما سرعت بالای 200 مگابیت بر ثانیه دارند. چرا AT&T ، یک شرکت ارتباطی پیشرو ، در شمال هالیوود با ما خیلی دیوانه رفتار می کند؟ “

اپستین به ارس گفت: تکنسین های AT&T که پس از تبلیغ به خانه وی آمدند ، به او گفتند “امکان ندارد اکنون آنها آن را برای همه آویزان کنند.” اپستین این توضیح را به طور کامل خریداری نکرد و اشاره کرد که AT&T از تجارت اصلی ارتباطات راه دور خود برای ورود به رسانه ها منحرف شده است.

“بحث من با آنها این است که” شما یک تجارت ارتباطی هستید ، از تجارت فیلم دور باشید. پول خود را برای کارهایی که باید انجام دهید سرمایه گذاری کنید. “AT&T در سال 2020 171.8 میلیارد دلار درآمد کسب کرد.

همانطور که در مقاله قبلی خود نوشتیم ، اپستین هم از خدمات AT&T و هم از اینترنت Charter Spectrum برخوردار است. هارتر هفته گذشته نیز پس از پرتاب با اپستین تماس گرفت تا مودم بهتری برای او تهیه کند. هنگامی که AT&T الیاف را نصب کرد ، اپستین تکنیک های AT&T را وادار کرد تا چیزها را طوری تنظیم کند که بتواند به راحتی بین خدمات AT&T و Spectrum برای مقایسه آنها جابجا شود. اپستین همچنین هزینه خدمات تلفن ثابت AT&T را پرداخت می کند.

اپستین گفت: “شاید ظرف یک ماه ، اگر خوشحال باشم که فقط از AT&T استفاده می کنم Spectrum را رد کنم.”

افشای اطلاعات: مشارکت Advance / Newhouse ، که 13 درصد از منشور را در اختیار دارد ، بخشی از انتشارات Advance است. انتشارات Advance متعلق به Condé Nast ، مالک Ars Technica است.



[ad_2]

منبع: tarjome-news.ir