AT&T از توافق برای جدا کردن DirecTV به یک شرکت جدید متعلق به … AT&T خبر داد


آرم AT&T که روی دیواری در مقر اصلی به تصویر کشیده شده است.
بزرگنمایی / آرم AT&T در دفتر مرکزی شرکت در 13 مارس 2020 در دالاس ، تگزاس.

تقریباً شش سال پس از خرید DirecTV به قیمت 48.5 میلیارد دلار ، امروز AT&T معامله ای را برای فروش سهام اقلیت در واحد تجاری و تبدیل آن به یک شرکت تابعه جدید اعلام کرد.

AT&T گفت معامله این شرکت با شرکت سهامی خاص TPG Capital ارزش تجارت 16.25 میلیارد دلار را دارد. در یک اعلامیه مطبوعاتی آمده است AT&T و TPG “یک شرکت جدید به نام DirecTV ایجاد خواهد کرد که بخش تصویری AT&T ایالات متحده را متشکل از DirecTV ، تلویزیون AT&T و خدمات ویدئویی U-شعبه و اداره خواهد کرد.”

AT&T 70 درصد از سهام DirecTV را در اختیار خواهد داشت ، در حالی که TPG 30 درصد از سهام این شرکت خواهد بود. DirecTV در شکل جدید خود “توسط هیئت مدیره ای متشکل از دو نماینده از هر یک از AT&T و TPG و همچنین یک مدیر عامل پنجم ، که در پایان با بیل مورو ، مدیر عامل واحد ویدیویی ایالات متحده AT&T اداره می شود ، همکاری خواهد کرد.” گفت

AT&T تصدیق کرد که خرید DirecTV طبق برنامه پیش نرفته است.

AT&T به خبرنگاران گفت: “با خرید DirecTV ، ما حدود 60 میلیارد دلار در تجارت ویدئو در ایالات متحده سرمایه گذاری كرده ایم.” “منصفانه است که بگوییم برخی از جنبه های معامله همانطور که ما برنامه ریزی کرده بودیم ، انجام نشد ، مانند خانوارهای تلویزیون پولی ایالات متحده با اعلام سرعت در صنعت در زمان اعلام توافق در سال 2014 ، در صنعت با سرعت بیشتری کاهش می یابد. در واقع ، ما استهلاک این تجارت تا 15.5 میلیارد دلار در 4Q20 است. “

روی 5G ، فیبر و HBO Max تمرکز کنید

تقسیم تلویزیون DirecTV به یک واحد جدید به AT&T کمک می کند تا در زمینه های اصلی “استراتژیک” خدمات تلفن همراه 5G ، اینترنت نوری و HBO Max تمرکز کند.

“همچنان که صنعت تلویزیون پولی به رشد خود ادامه می دهد ، ایجاد یک نهاد جدید TPG برای مدیریت تجارت ویدئو در ایالات متحده به طور جداگانه ، انعطاف پذیری و تمرکز مدیریت ویژه مورد نیاز برای ادامه نیازهای مشتری و تجارت با کیفیت بالا را فراهم می کند. جان استانکی ، مدیر عامل AT&T ، گفت: TPG شریک مناسبی برای این معامله است و ایجاد یک سایت جدید روش صحیحی برای ساختار و مدیریت تجارت ویدئویی شما برای ارزش بهینه است.

این شرکت ها اظهار داشتند که انتظار دارند معامله را در نیمه دوم سال 2021 بسته کنند و “این امر منوط به شرایط بسته شدن معمول و بررسی های نظارتی است.” AT&T گفت انتظار دارد 7.6 میلیارد دلار پول نقد از فروش جزئی دریافت کند و از این پول برای کاهش بدهی خود استفاده خواهد کرد.

8 میلیون مشتری تلویزیونی از AT&T گریخته اند

AT&T از ابتدای سال 2017 بیش از 8 میلیون مشتری خود را از خدمات تلویزیون Premium خود از دست داده است که شامل ماهواره DirecTV ، ویدئو بی سیم با شعر U و سرویس جدیدتر تلویزیون AT&T آنلاین است. تعداد کل مشتریان این گروه از بیش از 25 میلیون نفر در آغاز سال 2017 به 16.5 میلیون نفر در پایان سال 2020 کاهش یافته است.

در بیانیه آمده است: “از آنجا که AT&T در سال 2015 خرید DirecTV خود را به پایان رسانده است ، این تجارت سالانه بیش از 4 میلیارد دلار پول نقد کسب کرده است و شرکت انتظار دارد این کار در سال 2021 ادامه یابد.”

معامله DirecTV با بلیط یکشنبه NFL مختل نخواهد شد ، زیرا AT&T گفت که “بودجه بلیط یکشنبه NFL را برای سالهای 2021 و 2022 (تا سقف تجمعی 2.5 میلیارد دلار) ادامه خواهد داد”.

AT&T گفت ، مشتریان فعلی ویدیو نباید انتظار تغییرات عمده ای را داشته باشند.

AT&T گفت: “مشتریان موجود AT&T به مشتریان DirecTV تبدیل می شوند و می توانند خدمات ویدئویی و تمام بسته های بی سیم یا پهنای باند بسته و همچنین تخفیف های مربوطه را حفظ کنند.” “AT&T و TPG متعهد به انتقال روان و تجربه یکپارچه مشتری هستند و برای بهبود بیشتر خدمات مشتری و معرفی ویژگی های جدید در خدمات ویدیویی DirecTV تلاش خواهند کرد.”


منبع: tarjome-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>