[ad_1]

مردی با چتر از کنار ساختمانی با نشان AT&T عبور می کند.

AT&T پس از شش سال سوءمدیریت ، که حدود 10 میلیون مشتری از خدمات تلویزیونی پولی این شرکت صرف نظر کردند ، به چرخش DirecTV پایان داد.

AT&T DirecTV را به قیمت 49 میلیارد دلار (67 میلیارد دلار با احتساب بدهی) در جولای 2015 خریداری کرد ، اگرچه DirecTV و سایر سرویس های تلویزیونی سنتی در حال حاضر مشترکان خود را در رقابت با پخش آنلاین از دست داده بودند. ضررهای مشتریان اجتناب ناپذیر بود ، اما ضررهای DirecTV از مالکیت AT & T فراتر از هر چیزی بود که سایر ارائه دهندگان اصلی تلویزیون تجربه کردند.

AT&T در فوریه از برنامه spin-off رونمایی کرد و دیروز پایان قرارداد را اعلام کرد. در این بیانیه آمده است که AT&T با شرکت خصوصی TPG برای ایجاد یک شرکت جدید به نام DirecTV همکاری کرده است ، که “مالک و اداره کننده خدمات DirecTV ، AT&T TV و U-vers ویدئویی است که قبلاً متعلق به AT&T بود.”

AT&T دیگر DirecTV را اجرا نمی کند ، که ممکن است به آن اجازه دهد در مدیریت بهتر موفق شود. اما AT&T 70 درصد سهام شرکت جدید و 30 درصد باقی مانده TPG را در اختیار خواهد داشت. AT&T 7.1 میلیارد دلار پول نقد برای بازپرداخت بدهی خود دریافت می کند که شامل 160.7 میلیارد دلار بدهی بلند مدت و 19.5 میلیارد دلار بدهی در طول یک سال است. TPG 1.8 میلیارد دلار برای 30 درصد سهام خود پرداخت کرد.

ضررهای هنگفت مشتریان AT&T

تنها در چهار سال گذشته ، AT&T بیش از 9.5 میلیون مشتری خود را به بخش خدمات Premium TV خود از دست داده است ، که شامل ماهواره DirecTV ، ویدئوی کابلی U-vers و سرویس آنلاین جدیدتر AT&T TV است. این دسته از بیش از 25 میلیون مشترک در سه ماهه اول سال 2017 به 15.4 میلیون نفر در اواسط 2021 کاهش یافته است. AT&T به طور مداوم قیمت ها را افزایش می دهد و معاملات تبلیغاتی را حذف می کند زیرا این شرکت به دنبال متوسط ​​درآمد بیشتر مشتریان است اما از مجموع سوم سوم سقوط می کند. از مشترکین تلویزیون

ارزش DirecTV به سرعت تحت رهبری AT & T قرار گرفت زیرا این شرکت در ژانویه 2021 استهلاک 15.5 میلیارد دلاری را گزارش کرد. AT&T ماه گذشته اعلام کرد که قرارداد DirecTV / TPG درآمد مورد انتظار AT & T را برای بقیه سال 2021 تا 9 میلیارد دلار کاهش می دهد. قرارداد DirecTV همچنین EBITDA مورد انتظار AT & T (درآمد قبل از بهره ، مالیات ، استهلاک و استهلاک) را 1 میلیارد دلار کاهش می دهد.

AT&T همچنین Time Warner را تخلیه می کند

همانطور که قبلاً گزارش شده بود ، AT&T WarnerMedia را به طور جداگانه می چرخاند و در دیگر ادغام غول پیکر خود شکست را تصدیق می کند. AT&T تایم وارنر را به قیمت 85 میلیارد دلار (109 میلیارد دلار ، با احتساب بدهی) در سال 2018 خریداری کرد و اکنون یک قرارداد آینده برای ادغام دارایی های WarnerMedia و Discovery در یک “شرکت سرگرمی جهانی مستقل” دارد. AT&T انتظار دارد 43 میلیارد دلار در قرارداد با تمام سهام دریافت کند ، در حالی که از مالکیت در بخش رسانه صرف نظر می کند. سهامداران AT&T 71 درصد از شرکت رسانه ای جدید را دریافت خواهند کرد ، در حالی که سهامداران Discovery 29 درصد باقی مانده را در اختیار خواهند داشت. انتظار می رود این قرارداد در اواسط سال 2022 بسته شود.

AT&T دیروز خاطرنشان کرد که قرارداد DirecTV شامل “بستر پخش WarnerMedia HBO Max و شبکه های ورزشی منطقه ای نیست که هر دو بخشی از معامله WarnerMedia-Discovery هستند. Vrio (عملیات ویدیویی AT & T آمریکای لاتین به Grupo Werthein فروخته می شود) ؛ دارایی های شبکه U-vers؛ و سرمایه گذاری Sky Mexico در AT&T. DirecTV همچنان HBO Max را به مشترکان خود ارائه می دهد ، همراه با خدمات بی سیم یا پهنای باند مرتبط و تخفیف های مربوطه. “

DirecTV و AT&T به طور جداگانه بر نقاط قوت تمرکز کنند

در اولین اعلامیه پس از چرخش ، شرکت مستقل DirecTV گفت که ساختار عملیاتی جدید بهتر از ساختار AT&T عمل می کند. بیل مورو ، مدیرعامل DirecTV گفت: “این یک نقطه عطف برای DirecTV است ، زیرا ما به تمرکز منحصر به فرد بر روی ارائه یک تجربه ویدیویی فوق العاده برمی گردیم.” (مشخصات LinkedIn مورو می گوید که او “به خاطر تجربه جهانی خود در زمینه اجرای پیچیدگی های پیچیده و استارت آپ های سرمایه دار مشهور است.”)

سرویس پخش تلویزیونی AT&T TV به DirecTV Stream تغییر نام می دهد. در صورت تمایل ، مشتریان فعلی مجبور نیستند در برنامه های جریان یا ماهواره خود تغییراتی ایجاد کنند. DirecTV می گوید: “توجه به این نکته ضروری است که به عنوان بخشی از معامله ، مشتریان AT&T ماهواره ای ، پخش ویدئویی IP یا IP به طور خودکار خدمات ویدئویی خود ، کلیه خدمات اینترنت بی سیم ، خدمات اینترنت یا HBO Max و تخفیفات مربوطه را بدون هیچ اقدامی حفظ می کنند.”

پس از فروپاشی WarnerMedia ، جان استنکی ، مدیرعامل AT&T ، شرکتی را که از مدیرعامل سابق رندال استیونسون بر عهده گرفته بود ، تغییر می دهد. استنکی گفت که شرکت مخابرات به حوزه تخصصی اصلی خود باز می گردد و تبدیل به “یکی از بهترین شرکت های پهن باند با سرمایه گذاری متمرکز بر سرمایه گذاری در 5G و فیبر برای برآوردن تقاضای طولانی مدت قابل توجه برای اتصال”.

[ad_2]

منبع: tarjome-news.ir