AT&T بار دیگر قیمت DirecTV را در میان از دست دادن مشتری و فروش احتمالی افزایش می دهد


بزرگنمایی / بشقاب ماهواره ای DirecTV در اکتبر 2019 در مقابل بار در پورتلند ، اورگان دیده می شود.

گتی ایماژ هاپاباپا

AT&T اعلام کرد دور دیگری از افزایش قیمت خدمات تلویزیون ماهواره ای و آیه های DirecTV ، با افزایش ماهانه قیمت ها از 9 ژانویه 2021 به 9 دلار.

AT&T در بیانیه ای در وب سایت خود گفت: “به دلیل افزایش هزینه های برنامه نویسی ، ما در حال تنظیم قیمت بسته های ویدیویی خود هستیم.” “صاحبان شبکه های تلویزیونی به طور دوره ای هزینه هایی را که برای پخش مستقیم فیلم ها ، نمایش ها و رویدادهای ورزشی خود از DirecTV می گیرند افزایش می دهند.” البته AT&T برخی از این قیمت های برنامه را تعیین می کند زیرا صاحب Time Warner است.

بسته ماهانه 160 کانال DirecTV برای سرگرمی ، 5 دلار افزایش ماهانه در دسترس است که در حال حاضر نرخ استاندارد آن 97 دلار در ماه است. افزایش ماهانه 7 دلار در بسته انتخاب 185 کانال ، در حال حاضر با قیمت 115 دلار در ماه. هم برای بسته 250 کاناله Ultimate (در حال حاضر 142 دلار) و هم بسته 330 کانال Premier (در حال حاضر 197 دلار) افزایش 9 دلاری در پیش است.

مشتریان جدید می توانند این بسته ها را با قیمت 64.99 تا 134.99 دلار با قیمت تبلیغاتی که پس از 12 ماه منقضی می شود ، دریافت کنند. AT&T گفت: “اگر در حال حاضر تبلیغات تلویزیونی DirecTV دارید ، این تخفیف را تا زمان انقضا حفظ خواهید کرد.” “پس از پایان دوره تبلیغاتی خود ، قیمت جدید بسته خود را پرداخت خواهید کرد.”

همچنین بسته های Basic و Preferred Choice DirecTV برای مشتریان بین المللی 1 و 3 دلار افزایش دارد ، بسته های اسپانیایی زبان 6 دلار و بسته های Xtra 8 دلار افزایش می یابد. فقط حداقل برنامه های خدمات ، خانواده و ChineseDirect Plus افزایشی دریافت نمی کنند.

AT&T بسته به بسته بسته شده ، قیمت تلویزیون های آیه ای U را هر ماه 5 تا 9 دلار افزایش می دهد ، در حالی که قیمت ابتدایی ترین بسته آیه U را همان حفظ می کند. U-str تلویزیون را از طریق شبکه کابل AT&T فراهم می کند. همانند DirecTV ، مشتریانی که قیمت تبلیغاتی آیه های U دارند ، تا پایان دوره تبلیغاتی ، افزایش نخواهند داشت.

هزینه جدید و برخی کاهش قیمت ها

DirecTV همچنین “هزینه بازپرداخت فدرال 0.19 دلار در ماه” را اضافه می کند ، مشابه هزینه ای که سالی یک بار اخذ می شود. علی رغم نام ، شهریه مورد نیاز دولت نیست. AT&T گفت این هزینه “هزینه هایی که DirecTV به کمیسیون ارتباطات فدرال پرداخت می کند” را پوشش می دهد.

در حالی که این هزینه کم است ، AT&T سابقه افزایش مخفیانه قیمت های کل را با اضافه کردن هزینه های جدید و سپس افزایش مداوم در طول سال ها دارد. هزینه بازپرداخت فدرال علاوه بر تعدادی دیگر از هزینه هایی که AT&T از قیمت های ذکر شده حذف می کند ، به منظور امکان تبلیغ قیمت های پایین تر از آنچه در واقع هزینه می شود ، دریافت می شود.

نکته مثبت ، اعلامیه AT & T شامل هیچ گونه افزایش هزینه برای شبکه ورزش منطقه ای و پخش تلویزیونی نیست که هر دو مبلغ یک سال پیش افزایش یافته است. ما از AT&T پرسیدیم که آیا قصد دارد افزایش جدیدی در این هزینه ها ایجاد کند یا خیر و در صورت دریافت پاسخ این مقاله را به روز می کنیم.

باور کنید یا نکنید ، AT&T می گوید قیمت برخی از کانال های ممتاز را کاهش می دهد. این شامل 3 دلار تخفیف برای Starz ، Cinemax و Showtime است. همچنین برای برخی بسته های اضافی که شامل کانال های ورزشی هستند ، حداکثر تا 3 دلار تخفیف در نظر گرفته شده است. اما حتی با وجود کانال های ممتاز ، برخی افزایش قیمت ها وجود داشته است ، از جمله افزایش 2.96 دلار برای یک بسته اضافی که شامل HBO Max ، Starz ، Showtime ، Cinemax و بسته کانال های ورزشی است. دوباره ، لیست کامل تغییرات قیمت را می توان در این لینک یافت.

ضرر و زیان مشتری حماسی در انتظار فروش

صورتحساب تلویزیون بسته به بسته پایه ، کانالهای اضافی و قیمت تبلیغاتی می تواند غیر معمول باشد. AT&T هر ماه به طور متوسط ​​130.55 دلار برای هر مشتری برای DirecTV و سایر خدمات تلویزیونی برتر آن هزینه می کند.

پایگاه مشتری AT&T به دلیل افزایش قیمت ها ، کاهش استفاده از معاملات تبلیغاتی و رقابت در سرویس های ارزان قیمت ، به طرز چشمگیری کاهش یافته است. AT&T در حال حاضر 17.1 میلیون مشتری تلویزیون Premium دارد که بیش از 25 میلیون نفر در اوایل سال 2017 است. این دسته شامل ماهواره DirecTV ، U-str و جدیدترین سرویس آنلاین تلویزیون AT&T است که از تلویزیون کابلی با هزینه های پنهان ، قراردادها و قرارداد تقلید می کند. بزرگ دوم افزایش قیمت سالانه.

AT&T به دنبال خریدار برای DirecTV است و گزارش شده که شرکت تابعه ماهواره کمتر از 16 میلیارد دلار – حدود یک سوم 49 میلیارد دلار AT&T پرداخت شده به این شرکت در سال 2015 پیشنهاد می کند. در حالی که شرکت دیگری عملیات تلویزیون پولی را هم برای DirecTV و هم برای آیه U بر عهده می گیرد. همانطور که CNBC در این ماه گزارش داد ، AT&T در حال مذاكره با شركتهای خصوصی سرمایه گذاری است “” برای فروش سهام عمده اقلیت … در تجارت تلویزیونی پولی خود در یك معامله پیچیده كه داراییهای موروثی را از ترازنامه اپراتور بی سیم جابجا می كند. “

CNBC با استناد به منابع ناشناس گزارش داد: “طبق شرایط معامله پیشنهادی ، AT&T مالکیت عمده کسب و کار را حفظ خواهد کرد و مالکیت زیرساخت های U-στι ، از جمله تاسیسات و الیاف را حفظ خواهد کرد.” “خریدار می تواند عملیات توزیع تلویزیون پولی را کنترل کند و تجارت را در کتاب های خود ادغام کند.”


منبع: tarjome-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>