AT&T برای جدا کردن WarnerMedia ، به طور کلی تصدیق می کند که این ادغام بزرگ یک اشتباه بوده است


آرم و قیمت سهام AT&T در ژانویه 2019 در مانیتور کف بورس اوراق بهادار نیویورک نمایش داده می شود.

امروز AT&T اعلام کرد که WarnerMedia – از جمله HBO و Warner Bros. را جدا خواهد کرد. – در یک شرکت جدید ، کمتر از سه سال پس از خرید AT&T شرکت Time Warner Inc. برای 108 میلیارد دلار

AT&T گفت که با دیسکاوری ، شرکت برای ترکیب دارایی های WarnerMedia و Discovery در یک “شرکت سرگرمی جهانی مستقل” توافق کرده است. AT&T از طریق “ترکیبی از پول نقد ، اوراق بدهی و نگهداری بدهی های خاص توسط وارنر مدیا” 43 میلیارد دلار در کل معاملات سهام دریافت خواهد کرد. سهامداران AT&T 71 درصد از شرکت رسانه جدید را دریافت می کنند ، در حالی که سهامداران Discovery 29 درصد باقیمانده را در اختیار خواهند داشت.

AT&T انتظار دارد که یک سال کامل طول بکشد تا چرخش و ترکیب آن با Discovery تکمیل شود. AT&T گفت: “انتظار می رود معامله در اواسط سال 2022 بسته شود ، به شرطی که توسط سهامداران Discovery تایید شود و شرایط بسته شدن معمول ، از جمله اخذ تأییدیه های نظارتی”.

AT&T گفت تمرکز خود را به پهنای باند تغییر می دهد.

مدیر عامل AT&T جان ماشینز گفت: “برای سهامداران AT&T ، این فرصتی برای باز کردن قفل ارزش و یکی از بهترین شرکتهای باند پهن با سرمایه گذاری در 5G و فیبر برای پاسخگویی به تقاضای اساسی و طولانی مدت برای اتصال است.” “سهامداران AT&T سهام خود را در شرکت ارتباطات پیشرو ما حفظ می کنند که با سود سهام جالبی همراه است. علاوه بر این ، آنها سهمی در شرکت جدید ، رهبر رسانه جهانی دریافت خواهند کرد که می تواند یکی از بهترین سیستم عامل های جریان در جهان را ایجاد کند. “

WarnerMedia / Discovery که هنوز نام آن مشخص نشده است از بیش از 100 مارک تجاری تشکیل شده است که شامل HBO ، Warner Bros. ، Discovery ، DC Comics ، CNN ، Cartoon Network ، HGTV ، Network Food ، Turner Networks ، TNT ، TBS ، Eurosport ، Magnolia ، TLC ، Animal Planet ، ID و بسیاری دیگر “، گفت AT&T.

مخاطرات غول های رسانه ای شکست خورده است

اعلامیه AT&T امروز تنها دو هفته پس از اعلام ورایزون مبنی بر توافق برای فروش یاهو و AOL به مبلغ 5 میلیارد دلار به شرکت سهامداری Apollo Global Management اعلام شد. سهام غول های مخابراتی در تجارت رسانه ها آنطور که انتظار داشتند نتیجه نداد ، اما سرمایه گذاری AT&T در رسانه ها بسیار بیشتر از ورایزون بود.

CNBC گزارش داد “اعلام می کند که قرار دادن دارایی زیادی از محتوا در یک شرکت تلفن بی سیم چندین همکاری همیشگی داشته است.” “اگر هیچ چیز دیگری نباشد ، WarnerMedia به آلباتروس سهام AT&T تبدیل شده است ، که از زمان بسته شدن معامله در 14 ژوئن 2018 عملکرد بدتری نسبت به Verizon و T-Mobile دارند.”

خرید AT&T Time Warner و DirecTV پس از سلف استانکی به عنوان مدیرعامل ، راندال استفنسون انجام شد.

اخراج گسترده پس از ادغام AT&T / Time Warner

AT&T پس از خرید تایم وارنر ، حدود 45000 شغل در بخش رسانه و ارتباطات راه دور خود را حذف کرد. AT&T بلافاصله پس از کسب تایم وارنر در اواسط سال 2018 273،210 کارمند داشت و از 31 مارس 2021 فقط 228،470 کارمند داشت.

استیونسون ادعا کرده بود که AT&T “7000 شغل برای افرادی که از فیبر استفاده می کنند ایجاد خواهد کرد [the] در عوض AT&T به اخراج کارمندان خود ادامه داد ، به توانایی آن در گسترش شبکه فیبر خود و حفظ شبکه مس قدیمی خود آسیب رساند. گزارشی به سفارش دولت کالیفرنیا نشان داد که AT&T اجازه می دهد شبکه تلفنی مس آن از طریق غفلت ، به ویژه در جوامع کم درآمد و مناطق بدون رقابت قابل توجه ، علیرغم افزایش 152.6 درصدی قیمت تلفن در 12 سال گذشته.

از آنجا که AT&T تجارت اصلی خود را از طریق ارتباطات از راه دور حفظ می کند ، این شرکت گفت این معامله “منجر به دو شرکت مستقل – یکی باند پهن و رسانه دیگر – تمرکز سرمایه گذاری و جذب بهترین پایگاه سرمایه گذاری برای هر شرکت می شود.” پس از بازگشت 43 میلیارد دلار به AT&T ، شرکت ارتباطات تلفنی گفت این شرکت “یکی از بهترین سرمایه های باند پهن 5G و فیبر در ایالات متحده خواهد بود.”

WarnerMedia / Discovery “قادر به سرمایه گذاری در محتوای اصلی تر برای خدمات پخش جریانی خود ، بهبود قابلیت های برنامه نویسی در شبکه های تلویزیونی پولی و تلویزیونی خطی جهانی خود ، و ارائه تجارب ویدیویی نوآورانه و گزینه های مصرف کننده خواهد بود.” پیام معامله. استنکی گفت این معامله “از رشد خارق العاده و راه اندازی بین المللی HBO Max با ردپای جهانی Discovery پشتیبانی می کند و کارآیی ایجاد می کند. [that] آنها می توانند در ایجاد محتوای عالی بیشتر سرمایه گذاری کنند تا به کاربران آنچه می خواهند بدهند. “

مدیر عامل دیسکاوری ، دیوید زاسلاو ، پس از اتمام معامله ، مدیر این شرکت رسانه ای جدید است. در این بیانیه آمده است: “هیئت مدیره شرکت جدید شامل 13 عضو خواهد بود ، 7 عضو در ابتدا توسط AT&T منصوب می شوند ، از جمله رئیس هیئت مدیره ؛ Discovery در ابتدا 6 عضو از جمله مدیر عامل دیوید زاسلاو را منصوب می کند.”

در ماه فوریه ، AT&T معامله ای را برای فروش اقلیت سهام DirecTV و تبدیل آن به یک شرکت تابعه جدید اعلام کرد. در این حالت ، AT&T 70 درصد از شرکت انحصاری DirecTV را در اختیار خواهد داشت.

AT&T گسترش فیبر بیشتری را در نظر دارد

به دنبال تخلیه وارنر مدیا در اواسط سال 2022 ، AT&T گفت که “افزایش سرمایه گذاری برای سرمایه گذاری اضافی در 5G و باند پهن نوری” را با هزینه های سرمایه ای سالانه حدود 24 میلیارد دلار در نظر گرفته است. AT&T طی چند سال گذشته هزینه های سرمایه ای را کاهش داده است. AT&T پس از صرف 21.25 میلیارد دلار در سال 2018 ، 19.64 میلیارد دلار در 2019 و 15.68 میلیارد دلار در سال 2020 هزینه کرد. AT&T اخیراً گفته است که هزینه های سرمایه ای 17 میلیارد دلاری را در سال 2021 برنامه ریزی می کند

وی گفت: “AT&T انتظار دارد شبکه باند C 5G خود تا پایان سال 2023 به 200 میلیون نفر در ایالات متحده برسد” و “این شركت قصد دارد تا پایان سال 2025 رد پای خود را برای پوشش 30 میلیون موقعیت مشتری گسترش دهد.” امروز AT&T این 30 میلیون صندلی شامل خانه و مشاغل خواهد بود.

در ماه مارس ، AT&T گفت كه “قصد دارد تا در سال 2021 ردپای فیبر خود را با 3 میلیون موقعیت مشتری دیگر افزایش دهد”. ده ها میلیون خانه وجود دارد كه در خط سیم كشی 21 عضوی AT&T به فیبر دسترسی ندارند. در اکتبر سال 2020 ، اتحادیه کارگران ارتباطات آمریکا به ما گفت که 14.93 میلیون از 52.97 میلیون خانوار AT&T در منطقه خدمات اینترنتی از فیبر به خانه دسترسی دارند. AT&T در ساخت الیاف قبلی خود مناطق روستایی را نادیده گرفته است و 3 میلیون مکان جدید امسال برای مناطق مترو در نظر گرفته شده است.


منبع: tarjome-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>