AT&T سرویس تلویزیونی ناموفق را که قبلاً با نام DirecTV Now شناخته می شد ، می کشد


آرم بزرگ AT&T که از بیرون دفاتر سازمانی قابل مشاهده است.
بزرگنمایی / دفاتر شرکت AT&T در تاریخ 10 نوامبر سال 2020 در ال سگوندو ، کالیفرنیا.

AT&T سرویس ویدئویی آنلاین را که قبلاً با نام DirecTV Now شناخته می شد ، می کشد و گزینه غیرقانونی را برای سرویس آنلاین جدیدتر جایگزین می کند.

AT&T DirecTV Now را در پایان سال 2016 ، یک سال پس از خرید AT&T شرکت ماهواره ای DirecTV ، معرفی کرد. در ابتدا ، قیمت خدمات تلویزیون زنده آنلاین از 35 دلار در ماه شروع می شد و تا سه ماهه سوم سال 2018 ، 1.86 میلیون مشترک ثبت نام می کرد. اما مشتریان به سرعت فرار کردند زیرا AT&T به طور مکرر قیمت ها را افزایش داد و استفاده از معاملات تبلیغاتی را کاهش داد و این سرویس را ترک کرد. فقط 683،000 مشترک در پایان Q3 2020.

در سال 2019 ، AT&T نام خود را از DirecTV Now به AT&T TV Now تغییر داد و باعث ایجاد سردرگمی در میان مشتریان و کارمندان خود شد زیرا این شرکت همزمان سرویس پخش آنلاین دیگری را با نام AT&T TV معرفی کرد.

تلویزیون AT&T به عنوان جایگزینی پایدارتر برای تلویزیون ماهواره ای و حتی با وضع قراردادها ، هزینه های پنهان و افزایش قیمت بزرگ برای سال دوم ، از کابل و ماهواره تقلید کرد. از این پس ، AT&T TV Now دیگر در دسترس مشتریان جدید نخواهد بود و تلویزیون AT&T پیشرو در تجارت مستقیم AT&T خواهد بود. وب سایت این سرویس در به روزرسانی که دیروز در مقاله خبری TV Answer Man ذکر شد ، گفت: “AT&T TV Now با تلویزیون AT&T ادغام شده است.”

سخنگوی AT&T به آرس گفت ، برای مشتریان موجود AT&T TV Now ، “خدمات و برنامه های مشتری همچنان پابرجاست”. “در حال حاضر هیچ تغییر قیمت اعلام شده دیگری وجود ندارد.”

معکوس قیمت ها ، سنت AT&T

پیش از این ، تلویزیون AT&T فقط به صورت قراردادی ارائه می شد. اکنون یک گزینه بدون قرارداد وجود دارد که هزینه آن در سال اول بیشتر است ، اما اگر مشتریان چندین سال از آن استفاده کنند ، در طولانی مدت می تواند ارزان تر باشد.

قیمت های غیر قرارداد AT & T 69.99 دلار در ماه برای 65 کانال است. 84.99 دلار برای 90 کانال و یک سال HBO Max. 94.99 دلار برای 130 کانال و یک سال HBO Max. و 139.99 دلار برای 140 کانال و HBO Max بدون محدودیت یک ساله. در این بسته ها هزینه ای برای یک شبکه ورزشی منطقه ای وجود ندارد.

قیمت های سال اول برنامه های قرارداد از 59.99 دلار تا 129.99 دلار ، به علاوه هزینه شبکه ورزشی منطقه ای تا 8.49 دلار برای همه بسته ها به جز ارزان ترین ها متغیر است. با احتساب هزینه ورزشی ، قیمت های سال اول اکثر برنامه های قراردادی حدود 10 دلار ارزان تر از گزینه های معادل بدون قرارداد است. استثنا بسته “برتر” با 140 کانال و HBO Max است که بدون توجه به هزینه آن در سال اول 140 دلار است. آیا شما قرارداد دارید یا نه.

مشتریانی که قرارداد دو ساله را انتخاب می کنند ، در سال دوم افزایش زیادی را تجربه می کنند ، قیمت های پایه از 93 دلار تا 183 دلار در هر ماه به اضافه هزینه ورزشی متغیر است. قیمت ها برای سال دوم می توانند در واقع بالاتر از قیمت ها باشند ، زیرا براساس “نرخ غالب” است که AT&T می تواند تغییر کند. گزینه قرارداد همچنین به هزینه فعال سازی 19.95 دلار و هزینه فسخ زودهنگام 15 دلار برای هر ماه باقی مانده در قرارداد نیاز دارد.

ادامه بده

برای گزینه غیر قراردادی بعد از 12 ماه افزایش خودکار قیمت وجود ندارد ، اما این تضمینی برای افزایش قیمتها نیست. در چاپ خوب AT&T آمده است که “قیمت گذاری ، کانال ها ، ویژگی ها و شرایط ممکن است تغییر کند و ممکن است در هر زمان بدون اطلاع قبلی اصلاح یا خاتمه یابد.”

اگر فضای ذخیره سازی DVR زیادی را می خواهید ، عامل دیگری وجود دارد که قیمت غیر قراردادی را 10 دلار بالاتر می برد. در حالی که گزینه قرارداد با 500 ساعت فضای ذخیره سازی DVR در دسترس است ، گزینه غیر قرارداد فقط برای 20 ساعت در دسترس است ، مگر اینکه 10 دلار اضافی در ماه برای ارتقا به 500 ساعت پرداخت کنید. گزینه قرارداد نیز با یک تلویزیون AT&T رایگان در دسترس است که طبق برنامه بدون قرارداد ، ماهیانه 5 دلار برای 24 ماه هزینه می شود. دستگاه های پخش شخص ثالث نیز با این سرویس کار می کنند ، بنابراین نیازی به خرید این مورد نیست.

در حال حاضر هیچ تغییری در قیمت برای مشتریان فعلی تلویزیون AT&T وجود ندارد. AT&T به Ars گفت ، علی رغم گزینه جدید غیر قراردادی ، قراردادهای مشتریان موجود تلویزیون AT&T “همچنان پابرجا هستند”. مانند همیشه در مورد خدمات تلویزیون AT&T ، سطح قیمت گیج کننده است ، بنابراین مشتریان جدید قبل از ثبت نام باید آنها را با دقت در نظر بگیرند. این جدول تجزیه و تحلیل تفاوت های اصلی بین گزینه های قرارداد و غیر قرارداد را ارائه می دهد:

AT&T

میلیون ها مشتری در حال رفتن

برای اهداف گزارشگری مالی ، تلویزیون AT&T بخشی از دسته خدمات برتر تلویزیون AT&T است که شامل تلویزیون های ماهواره ای DirecTV و تلویزیون های آیه ای U نیز می شود. طی چند سال گذشته AT&T نزدیک به 8 میلیون مشتری در این گروه از دست داده است و از بیش از 25 میلیون نفر در اوایل سال 2017 به 17.1 میلیون نفر در پایان سپتامبر 2020 رسیده است.

با افزایش AT&T قیمت DirecTV و U-στιم از 17 ژانویه ، ممکن است مشتری بیشتری از دست بدهد. AT&T در تلاش است DirecTV را بفروشد ، اما تاکنون پیشنهادها تخمین زده اند که ارائه دهنده ماهواره حدود یک سوم از 49 میلیارد دلار AT&T پرداخت شده در سال 2015 است.


منبع: tarjome-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>