[ad_1]

تکنسین AT&T که با کابل های قطب کمکی کار می کند.
بزرگنمایی / تکنسین AT&T که روی یک پروژه فیبر کار می کند.

امروز AT&T گفت که اینترنت نوری را تا پایان سال جاری به چندین میلیون خانه و مشاغل دیگر می رساند. AT&T گفت: “در سال 2021 ، AT&T قصد دارد رد پای فیبر خود را با 3 میلیون مکان مشتری دیگر در بیش از 90 منطقه مترو افزایش دهد.” این می تواند استقرار فیبر AT&T را به حدود 18 میلیون خانه و مشاغل افزایش دهد.

AT&T لیستی از 90 منطقه مترو را در اینجا ارائه کرده است. همانطور که در این کارت فیبر AT&T دیده می شود ، بیشتر آنها از قبل به الیاف AT&T دسترسی دارند.

این احتمالاً به این معنی است که 3 میلیون مکان جدید بیشتر از خانه ها و مشاغل در مناطق کاملاً غیرخدمتدار ، از خانه ها و مشاغل نزدیک به الیاف AT&T موجود تشکیل خواهد شد. ما از AT&T برای جزئیات بیشتر در مورد استقرار برنامه ریزی شده فیبر درخواست کرده ایم و در صورت دریافت اطلاعات بیشتر ، این مقاله را به روز می کنیم.

اعلام الیاف از اواسط سال 2019 که مدیر عامل AT&T گفت: “ما همچنان به سرمایه گذاری در فیبر ادامه خواهیم داد ، اما این کار را با توجه به موارد اضافی اقتصادی انجام خواهیم داد. هر هدف خانگی. “

بیشتر قلمرو AT&T هنوز فاقد فیبر است

در حالی که 3 میلیون مکان یک ساختمان قابل توجه است ، دهها میلیون خانه بدون فیبر در منطقه خدمات کابلی 21 عضوی AT&T وجود دارد. اتحادیه کارگران ارتباطات (CWA) در اکتبر 2020 ، هنگامی که AT&T خاتمه خدمات DSL قدیمی را در خطوط تلفن مسی اعلام کرد ، 52.97 میلیون خانوار در منطقه اینترنت خانگی AT&T زندگی می کنند و 14.93 میلیون نفر از آنها به فیبر در خانه دسترسی دارند. .

از 38 میلیون خانوار AT&T که در آن زمان فیبر در خانه نداشتند ، 22.6 میلیون به VDSL (که به آن فیبر از گره نیز می گویند) دسترسی داشتند و 13.9 میلیون دارای فناوری قدیمی DSL بودند که دیگر در دسترس نبود CWA گفت: به مشتریان جدید طبق مطالعه ای که توسط اتحاد ملی گنجاندن دیجیتال انجام شده است ، افراد فقیر به طور نامتناسبی از بروزرسانی اینترنت پرسرعت AT&T حذف می شوند.

AT&T تحت شرایطی که برای خرید DirecTV وضع شده بود ، مجبور شد تا اواسط سال 2019 فیبر را به 12.5 میلیون مکان برساند و در نهایت به طور همزمان به 14 میلیون رسید.

بی توجهی به شبکه

طبق گزارشی که دولت کالیفرنیا سفارش داده است ، AT&T به دلیل بی توجهی در دهه گذشته ، اجازه داده است شبکه تلفنی مسی خود خراب شود ، که منجر به کیفیت پایین خدمات و قطع طولانی مدت شده است. در گزارش کالیفرنیا آمده است که مشتریان AT&T در مناطق کم درآمد و غیررقابتی بدترین عملکرد را انجام می دهند.

علی رغم قول استفاده از کاهش مالیات شرکت ها برای ایجاد شغل ، AT&T طی چند سال گذشته به سرعت کارگران خود را اخراج می کند. از 31 ژانویه ، AT&T 230،000 کارمند دارد ، در حالی که دو سال پیش این تعداد 268،000 نفر بود. این اخراجها یکی از دلایل مهم این است که AT&T نتوانسته است قسمتهای زیادی از شبکه مسی خود را به درستی حفظ کند یا بسیاری از شبکه را به فیبر ارتقا دهد.

AT & T با برنامه ریزی های به عمل آمده برای فیبر به خانه در سال جاری مشخصاً مناطقی را هدف قرار خواهد داد که حداقل از یک شبکه پیشرفته فیبر به گره برخوردار باشند و افراد دیگر بخشهای AT&T را با فناوری منسوخ شده در اختیار داشته باشند.

جان استیونز ، مدیر مالی AT&T چند روز پیش در یک رویداد سرمایه گذار گفت: “ما این فرصت را داریم که VDSL خود را به فیبر در خانه تبدیل کنیم” در مکانهایی که AT&T فیبر در همسایگی خود دارد.

الیاف AT&T در مناطقی که شرکتهای کابلی سریعترین خدمات را در آنها ارائه می دهند محبوبیت زیادی در بین مشتریان دارند. در حالی که کابل و فیبر سرعت بارگیری سریع را فراهم می کنند ، شبکه های کابلی هنوز در سرعت بارگذاری از فیبرها عقب هستند. امروز AT&T گفت: “در مناطقی که AT&T شبکه فیبر خود را مستقر کرده است ، این شرکت 10 درصد سهم بازار بیشتری نسبت به رقبا دارد.” اما در بسیاری از مناطق که AT&T با تهدید رقابتی از طریق پهنای باند کابل مواجه نیست ، شرکت تمایل کمتری برای ارتقا شبکه خود دارد.

در پایان سال 2020 ، AT&T 4.95 میلیون مشتری اینترنت از طریق فیبر در محل ، 8.74 میلیون مشتری از گره فیبر و 407000 مشتری قدیمی DSL داشت.

برنامه های بی سیم

استیونز گفت ، مونتاژ فیبر هم برای اینترنت سیمی و هم برای بازخورد شبکه بی سیم AT&T مهم است. اعلامیه AT&T امروز زمان بیشتری را صرف برنامه های موبایل 5G HBO Max و AT&T نسبت به ساخت الیاف به محل کرد. در حراج اخیر برای طیف ، AT&T پیشنهادات برنده دسترسی ملی به طیف باند C 80 مگاهرتز را در بالای باند 3 گیگاهرتز ارائه داد.

امروز AT&T گفت: “این شرکت قصد دارد اجرای اولین 40 مگاهرتز از این طیف را تا پایان سال 2021 آغاز کند.” “AT&T پیش بینی می کند 6-8 میلیارد دلار در هزینه های سرمایه ای برای استقرار طیف باند C هزینه کند و بیشتر هزینه ها از سال 2022 تا 2024 است.”

هزینه های سرمایه ای AT&T در سال 2020 15.7 میلیارد دلار بود که این رقم در سال 2019 برابر با 19.6 میلیارد دلار و در سال های گذشته بیش از 21 میلیارد دلار در سال بود. AT&T گفت که “هزینه های سرمایه ای در محدوده 18 میلیارد دلار” را در سال 2021 برنامه ریزی کرده است.

[ad_2]

منبع: tarjome-news.ir