AT&T ممکن است در نتیجه معامله نهایی ، مالکیت عمده DirecTV را حفظ کند


دیش ماهواره DirecTV در قسمت بیرونی ساختمان نصب شده است.
بزرگنمایی / بشقاب ماهواره ای DirecTV در اکتبر 2019 در مقابل بار در پورتلند ، اورگان دیده می شود.

گزارش شده است که AT&T در حال انعقاد معامله ای برای فروش سهام شرکت DirecTV به TPG ، یک شرکت خصوصی است.

متأسفانه برای مشتریانی که امیدوارند AT&T از کنترل DirecTV چشم پوشی کند ، گزارش روز جمعه رویترز گفت که توافق پیش رو به TPG “سهام اقلیت” در شرکت تابعه تلویزیون ماهواره ای AT&T خواهد بود. از طرف دیگر ، یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی که می خواهد از مشاغل رو به کاهش ارزش کسب کند ، لزوماً برای مشتریان DirecTV بهتر از AT&T نیست.

همچنین ممکن است AT&T کنترل عملیاتی را به DirecTV واگذار کند ، حتی اگر همچنان صاحب اکثریت آن باشد. CNBC در ماه نوامبر گزارش داد که یک معامله پیشنهادی پیشنهاد شده است که “AT&T اکثریت مالکیت آن را حفظ خواهد کرد [DirecTV and U-verse TV] تجارت خواهد کرد و مالکیت زیرساخت های U-str ، از جمله تاسیسات و الیاف را حفظ خواهد کرد ، “در حالی که خریدار سهام DirecTV” عملیات توزیع تلویزیون پولی را کنترل و تجارت را در کتاب های خود ادغام خواهد کرد. “

رویترز هفته گذشته به نقل از منابع ناشناس نوشت ، آخرین گفتگوها بین AT&T و TPG “اختصاصی” است و سایر پیشنهاد دهندگان هنوز در حال انجام نیستند. در این گزارش آمده است: “مذاکرات طولانی مدت با TPG اوج حراجی است که AT&T برای چندین ماه برای DirecTV برگزار کرده است.”

DirecTV بیشترین ارزش خود را به AT&T از دست داده است

AT&T DirecTV را در سال 2015 به مبلغ 49 میلیارد دلار خریداری کرد و گفته می شود حتی نیمی از مبلغ پیشنهادی را که برای صدا و سیما ارزیابی می کند ، دریافت نکرده است. رویترز گزارش داد که قیمت حراج چند ماهه قیمت زیادی را افزایش نداده است ، اما اگر منابع گفتند که قیمت دقیق TPG مایل به پرداخت نیست ، اما منابع می گویند که این معامله ممکن است DirecTV بیش از 15 میلیارد دلار ارزش داشته باشد.

بلومبرگ همچنین اعلام کرد که AT&T و TPG در حال گفتگوهای انحصاری با DirecTV هستند. بلومبرگ به نقل از یک منبع ناشناس گزارش داد: “یک معامله بالقوه چند هفته است و ممکن است مذاکرات هنوز از بین برود … توافق نامه مورد بحث از ساختار بالایی برخوردار است و شامل سهام ممتاز خواهد بود.”

TPG می گوید 85 میلیارد دلار دارایی از جمله سرمایه گذاری در ده ها شرکت فناوری را مدیریت می کند.

AT&T 8 میلیون مشتری خود را از دست داد

AT&T از ابتدای سال 2017 نزدیک به 8 میلیون مشتری خود را از خدمات تلویزیون Premium خود از دست داده است که شامل ماهواره DirecTV ، ویدئو بی سیم آیه U و سرویس جدیدتر تلویزیون AT&T آنلاین است. تعداد کل مشتریان این گروه از بیش از 25 میلیون نفر در آغاز سال 2017 به 17.1 میلیون نفر در پایان سپتامبر 2020 کاهش یافته است.

در حالی که تغییر از تلویزیون کابلی و ماهواره ای به جریان آنلاین به کسب و کارها آسیب زده است ، خود AT&T با افزایش مکرر قیمت ها و حذف پیشنهادات تبلیغاتی ، ضررهای مشتریان DirecTV را تسریع کرده است. AT&T هفته گذشته دوباره قیمت تلویزیون را افزایش داد. AT&T قرار است روز چهارشنبه درآمد – از جمله آخرین داده های مشتریان تلویزیون – را گزارش دهد.


منبع: tarjome-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>