[ad_1]

زنی که در خانه نشسته است و با خبرنگار خبر صحبت می کند.  متن روی صفحه می گوید
بزرگنمایی / لوو نیومن به News 4 San Antonio گفت که باید تقریباً چهار ماه برای سرویس اینترنت AT&T صبر کند.

گزارش شده است که AT&T یک زن اهل سن آنتونیو را مجبور کرده است نزدیک به چهار ماه منتظر بماند تا خدمات اینترنتی را در خانه جدید خود دریافت کند ، و تا رسیدن به کمک از یک ایستگاه خبری محلی نزدیک به حل مسئله نبود.

سه شنبه در گزارشی از News 4 San Antonio آمده است: “Lowey Newman در حال برنامه ریزی برای انتقال آرام به خانه جدید خود است ، از جمله پیش برنامه ریزی برای انتقال سرویس اینترنت پرسرعت AT&T خود.”

خانه ای که نیومن به آنجا نقل مکان کرد ظاهراً تازه ساخته شده و هنوز به شبکه AT&T متصل نشده است ، اما به نظر می رسد انتظار ماهانه عمدتاً به دلیل خطاهای تکنسین های AT&T و مشکلات خدمات به مشتری باشد. در آنچه نیومن آن را “کابوس کامل” خواند ، AT&T دائماً تلاش های وی برای دستیابی به سرویس اینترنت را رد کرده است.

نیومن یک جلسه نصب را برای اول آوریل در نظر گرفت ، اما وقتی روز فرا رسید ، AT&T تماس گرفت و گفت: “ما باید برنامه ریزی مجدد کنیم” ، او به ایستگاه خبری گفت. داریان تروتر ، روزنامه نگار 4 ، گفت: “در ابتدا به نیومن” گفته شد که در محله جدید وی در ایست ساید قطع خدمات است. “تکنسین ها در حال کار بر روی آن هستند ، اما او می گوید آنها هیچ تصوری از زمان برقراری مجدد خدمات در منطقه ندارند.”

نیومن گفت: “من هیچ جوابی ندادم و در بخشهای مختلف دوباره به من واگذار و مصلوب شدم.”

“تو هرگز به خانه من نیامدی”

نیومن پس از رفع خسارت ، در ماه مه می توانست جلسه نصب دیگری را تعیین کند ، اما نصب کنندگان هرگز به خانه او نیامدند. “به مدت سه ماه و نیم ، او گفت که تلاش های بی شماری برای اتصال انجام داده است ، از جمله این بار که جلسه و منتظر ورود تکنسین ها بود ، “گزارش نیوز 4.

نیومن در خانه منتظر بود که نصب کننده ها از راه برسند که از AT&T پیغامی دریافت که “دلتنگت شدیم” ، به خبر 4 گفت: “من مثل” شما هرگز به خانه من نیامده اید. ” چطور دلم برات تنگ شده بود؟ در این گزارش آمده است: “نصب كنندگان AT&T به اشتباه به نشانی دیگری در Alamo Heights رفتند.”

“با ناامیدی ، او در نظر دارد تا ارائه دهندگان خدمات را تغییر دهد” ، اما با جستجوی آنلاین حداقل سه شرکت ، مشخص شد که این سرویس در همسایگی او در دسترس نیست. گزارش تصویری این ایستگاه تلویزیونی نشان می دهد که این سه ارائه دهنده عبارتند از: Charter Spectrum ، Grande Communications و Google Fiber.

نیومن گفت: “من آدرسم را گذاشتم و او گفت این آدرس در دسترس نیست.” نیومن می ترسید که به دلیل نداشتن سرویس اینترنت AT&T شغل خود را از دست بدهد ، اما خبر 4 گفت که “کارفرمای نیومن موفق شد مکان های ویژه ای برای کار او ایجاد کند.”

اگرچه AT&T ماه هاست که قدم های خود را می کشد ، اما وب سایت آن می گوید این سرویس باید به راحتی برای نیومن قابل دسترسی باشد. ما آدرس نیومن را به جستجوگر آنلاین دسترسی AT & T وارد کردیم ، و گزارش می دهد که یک سرویس فیبر خانگی در محل زندگی او در دسترس است:

AT&T پس از شنیدن توسط یک خبرنگار حرکت می کند

نیومن پس از ماه ها انتظار برای ارائه باند پهن توسط AT&T ، بیش از دو هفته پیش با Trotter در News 4 تماس گرفت. این ایستگاه با AT&T تماس گرفت و تا زمانی که شرکت در ابتدا به سازمان رسانه ای پاسخ نداد ، احتمال پوشش اخبار توجه AT&T را جلب کرد.

ویدیوی خبری ایمیلی را نشان می دهد که در تاریخ 8 ژوئیه توسط یکی از کارمندان دفتر اجرایی AT&T برای نیومن ارسال شده است. در این ایمیل آمده است: “دفتر رئیس AT&T (OOP) پیامی را از خبرنگار رسانه های محلی دریافت كرد.” “با این حال ، از آنجا که شما مشتری ما هستید ، من می خواستم به طور مستقیم با شما تماس بگیرم.”

یک هفته بعد از آن ایمیل در 8 ژوئیه ، اخبار 4 “بیانیه ای از سخنگوی دریافت کرد که” تیم ما قبلاً تحقیق در مورد این موضوع را آغاز کرده و با خانم نیومن در تماس است. ” این سرویس با انتشار گزارش News 4 این هفته نصب می شود. “او به ایستگاه گفت:” من می خواهم اینترنت تا آخر هفته نصب شود ، راه اندازی شود.

با توجه به اینکه News 4 AT&T را به سمت عمل سوق می دهد ، به نظر می رسد که نیومن سرانجام نزدیک به اتصال است – تقریباً چهار ماه پس از آنکه AT&T به طور ناگهانی اولین زمان نصب خود را لغو کرد. تروتر در پایان گزارش خود گفت: “هنگامی كه درگیر ما شدیم ، نیومن گفت كه تكنسین ها اخیراً سیم كشی را نصب كرده اند و یك جعبه اینترنت جلوی خانه او نصب شده است.” “همه چیز آماده است ، او فقط باید برنامه ریزی نصب را انجام دهد.”

امروز ما با نیومن و AT&T تماس گرفتیم که آیا سرویس نصب شده است یا به زودی نصب می شود و در صورت دریافت اطلاعات جدید ، این مقاله را به روز می کنیم.

کابوس AT&T نیومن متاسفانه بی نظیر نیست

مصائب نیومن شبیه همان چیزی است که ما در ماه آوریل درباره آن نوشتیم. در این حالت ، Comcast در نقشه پوشش خود خطایی دارد و به دروغ به مشتریان می گوید که سرویس اینترنت در خانه جدید آنها در دسترس خواهد بود. سپس این زوج ، ادوارد کول و جو نارکون ، 5000 دلار برای گسترش شبکه به Comcast پرداخت کردند ، اما این پروژه همچنان ادامه داشت. پس از تماس كول با ارس و ما با بخش روابط عمومي Comcast ، سرانجام Comcast يك سرويس اينترنتي ارائه داد.

Koll و Narkon سرانجام شش ماه برای اینترنت سیم دار منتظر ماندند و مجبور شدند همیشه از یک سرویس تلفن همراه غیر قابل اعتماد و محدود به داده استفاده کنند. در طول سال ها ، ما داستان های دیگری در مورد دروغ گفتن Comcast به مشتریان مبنی بر اینکه آنها می توانند خدماتی دریافت کنند ، نوشتیم. به دنبال مقاله ما در مورد كول و ناركون كه چند ماه پیش منتشر شد ، از چند نفر دیگر در قلمرو Comcast شنیدیم كه به اشتباه گفته شده است كه سرویس اینترنت در خانه های آنها در دسترس است.

ما همچنین در مورد خانواده ناامید با استفاده از AT&T در می سی سی پی در ماه نوامبر سال 2020 نوشتیم. AT&T به دروغ به كاتی McNamee و خانواده اش قول داده است كه یك سرویس اینترنتی با شعر U در حدود 5 مگابیت بر ثانیه داشته باشد ، كه طبق استانداردهای امروزی كند است ، اما هنوز هم بسیار سریعتر از آن است. دريافت كردن. از این گذشته ، AT&T تنها سرعت خانواده را تا 768 کیلوبیت بر ثانیه از طریق شبکه قدیمی DSL خود فراهم می کند و شبکه خود را در آنجا یا در بسیاری از مناطق دیگر که سرعت AT&T با سرعت یخبندان بسیار معمول است ، ارتقا نداده است.

این نوع مشکلات AT&T برای خانه و اینترنت چیز جدیدی نیست. در سال 2015 ، ما در مورد خانواده ای در جورجیا نوشتیم که حتی در همسایگان و صاحبان خانه های قبلی هم سرویس ندارند ، نمی توانند در خانه ای که خریداری کرده اند اینترنت AT&T را بدست آورند. AT&T گفت ظرفیت کافی برای اتصال مشتریان اضافی را ندارد.

[ad_2]

منبع: tarjome-news.ir