[ad_1]

تصویر یک کاربر اینترنتی Comcast که توسط مانیتور کامپیوتر و سایر تجهیزات کشیده می شود.

اوریش لاوسون / تصاویر گتی

محدودیت ماهانه اطلاعات 1.2 ترابایتی برای 1.2 ترابایت برای 12 ایالت دیگر و ناحیه کلمبیا از ژانویه 2021 اعمال می شود. سیاست غیرمردمی در چند سال گذشته در بیشتر 39 کشور عضو Comcast در ایالات متحده اجرا شده است و گسترش آینده برای اولین بار محدودیت در هر بازار در قلمرو Comcast ایجاد شده است.

Comcast برخی از “ماه های دوستانه” را ارائه می دهد که در آن مشتریان جدید می توانند بدون مجازات از 1.2 ترابایت بیشتر شوند ، بنابراین اولین هزینه های بیش از این مشتریان برای استفاده از داده ها در آوریل 2021 برآورد می شود.

محدودیت داده Comcast از سال 2016 در 27 کشور از 39 کشور قلمرو کابل Comcast اعمال شده است. بخشهای محدود نشده شبکه Comcast شامل شمال شرقی ایالات متحده است ، جایی که این شرکت کابل با FiOS Fiber Verizon تا سرویس باند پهن خانگی رقابت می کند.

اما هفته گذشته در به روزرسانی وب سایت Comcast گفته شد که سقف در حال اتصال به کانکتیکات ، دلاور ، ماساچوست ، مریلند ، ماین ، نیوهمپشایر ، نیوجرسی ، کارولینای شمالی ، نیویورک ، پنسیلوانیا ، ورمونت ، ویرجینیای غربی و کلمبیا است. این محدودیت در مناطقی از ویرجینیا و اوهایو نیز وجود دارد که هنوز عملی نشده است. در کل ، Comcast نزدیک به 28 میلیون مشتری برای استفاده مسکونی در اینترنت دارد.

ما روز جمعه زبان به روز شده را در وب سایت Comcast مرور کردیم. به نظر می رسد Comcast به روزرسانی را از این وب سایت بارگیری کرده است ، اما سخنگوی Comcast امروز به Ars تأیید کرد که محدودیت داده ها در ژانویه 2021 در سراسر کشور انجام می شود و گفت که اعلان ها در حساب های آنها برای مشتریان ارسال می شود. زبان به روز شده از وب سایت Comcast نیز امروز در یک مقاله خبری توسط Stop the Cap ذخیره شد.

ماههای مودبانه برای تازه واردان

به روزرسانی Comcast می گوید مشتریان در بازارهای جدید “می توانند در ماه های ژانویه و فوریه بدانند که برنامه جدید 1.2TB بدون هیچ گونه هزینه اضافی بر آنها تأثیر می گذارد. ما حساب شما را بابت هزینه های اضافی استفاده از داده بیش از 1.2TB در طول این ماه ها اگر در یک برنامه داده نامحدود نیستید. “

این امر تا ماه مارس به تأخیر می اندازد ، اما Comcast همچنین به هر مشتری برای هر دوره 12 ماهه یک حسن نیت ارائه می دهد. به این ترتیب ، مشتریان تازه تحت پوشش می توانند هزینه های بیش از حد استفاده خود را در آوریل 2021 دریافت کنند.

Stop Cap نوشت: “مطمئناً Comcast به دلیل افزایش محدودیت داده ها در وسط بیماری همه گیر COVID-19 مورد انتقاد قرار خواهد گرفت ، به خصوص که تعداد موارد در ایالات متحده منفجر می شود و افراد بیشتری را مجبور به کار در خانه بیش از گذشته می کند.”

تمدید محدودیت داده ها احتمالاً منجر به اختلافات بیشتری بین Comcast و مشتریان خواهد شد. Comcast همیشه گفته است که داده سنج دقیق است ، اما باید خطاهای تصادفی را اصلاح کند. مشتریانی که به طور ناگهانی با شارژ بیش از حد شارژ مواجه می شوند ، معمولاً مشکوک به خرابی کنتور هستند. Comcast راهی را برای تأیید مستقل قرائت کنتور در اختیار مشتریان قرار نمی دهد و هیچ مقررات دولتی برای کنتورهای باند پهن برای اطمینان از صحت آنها وجود ندارد.

گزینه های داده نامحدود

هزینه های اضافه برداشت Comcast برای هر بلوک 50 گیگابایتی اضافی 10 دلار است و حداکثر 100 دلار در هر ماه است. مشتریان می توانند با صرف 30 دلار اضافی در ماه برای داده های نامحدود یا 25 دلار برای برنامه xFi Complete ، كه شامل داده های نامحدود و هزینه های اجاره برای مودم و روتر دروازه xFi Comcast است ، می توانند از شارژ اضافی هزینه ها جلوگیری كنند.

Comcast سعی دارد مشتریان را در بازارهای در حال ظهور تشویق کند تا قبل از اعمال محدودیت ها ، داده های نامحدود را ارتقا دهند. کمی گیج کننده است: سخنگوی Comcast به آرس گفت: مشتریانی که در ماه دسامبر یا ژانویه برای اطلاعات نامحدود ثبت نام می کنند ، تا ماه ژوئن هزینه داده نامحدود 30 دلار را لغو می کنند. افرادی که در ماه فوریه یا مارس برای داده های نامحدود ثبت نام می کنند ، از آوریل 30 دلار هزینه اضافی دریافت می کنند.

Comcast اقداماتی مشابه با افزودنی $ 25 xFi Complete انجام می دهد ، که اساساً دو هزینه را با هم ترکیب می کند – هزینه 14 دلار در ماه برای دروازه Comcast و 11 دلار دیگر برای داده های نامحدود. سخنگوی گفت: مشتریانی که در دسامبر یا ژانویه به نسخه نامحدود xFi Complete ارتقا می یابند ، تا ژوئن 11 دلار اضافی دریافت نمی کنند. مشتریانی که بعداً ثبت نام کنند هزینه را از آوریل پرداخت می کنند.

Comcast می گوید محدودیت برای “کاربران فوق العاده” است

سخنگوی Comcast از تمدید محدودیت داده دفاع کرد و گفت که “تعداد بسیار کمی از مشتریان میزان نامتناسب ترافیک را مدیریت می کنند” زیرا “5٪ از مشتریان خانگی بیش از 20٪ استفاده از شبکه ما را تشکیل می دهند”.

سخنگوی گفت ، حدود 95 درصد از مشتریان Comcast کمتر از 1.2 ترابایت در ماه استفاده می کنند که متوسط ​​مشتری 308 گیگابایت است. این محدودیت “برای این کاربران فوق العاده ، بخش بسیار کمی از مشتریان ما” و “برای این کاربران فوق العاده فرصت های نامحدودی داریم”.

اما مشتریان Comcast در صورت عدم مواجه شدن با محدودیت ، احتمالاً از داده های بیشتری استفاده می كنند. یک مطالعه جدید توسط OpenVault ، ارائه دهنده فروش یک سیستم ردیابی استفاده از داده به ISP ، نشان داد که 9.4٪ از مشتریان ایالات متحده با برنامه داده نامحدود بیش از 1TB در ماه و 1.2٪ بیش از 2TB در Q3 2020. برای مشتریانی که محدودیت داده آنها 8.3٪ بیش از 1TB و 0.9٪ بیش از 2TB است.

Comcast پاسخ روشنی درمورد اینکه چرا این شرکت تصمیم گرفت اکنون زمان مناسب برای گسترش محدودیت داده ها به کشورهای بیشتر است ، نداد. سخنگوی گفت Comcast از سال 2017 12 میلیارد دلار برای گسترش شبکه خود هزینه کرده و ظرفیت در حال رشد به عملکرد خوب شبکه کمک کرده است ، اگرچه همه گیری COVID باعث افزایش زیادی در استفاده از خدمات باند پهن در خانه ها شده است. اما Comcast هزینه های سرمایه گذاری برای بخش کابل خود را در سال 2019 کاهش داد و دوباره هزینه های سرمایه برای بخش کابل خود را در 9 ماه اول سال 2020 کاهش داد.

محدودیت های داده برای ISP درآمد ایجاد می کند

سالها مشخص شده است که محدودیت های داده Comcast یک سیستم درآمدزا است و نه یک ابزار مدیریت ازدحام. هنگامی که Comcast در سال 2015 محدودیت 300 گیگابایتی را اعمال کرد ، مدیر عامل شرکت مهندسی Comcast گفت که اعمال محدودیت داده ماهانه یک تصمیم تجاری است ، نه تصمیمی که به دلیل ضرورت فنی باشد.

محدودیت های ماهانه داده ها برای مدیریت ازدحام در زمان واقعی مفید نیستند ، زیرا آنها فقط در کل مبلغ ماهانه مشتری اعمال می شوند و در واقع در رابطه با تأثیر کاربران سنگین بر سایر مشتریان در ساعات اوج استفاده نیستند. Comcast از یک سیستم مدیریت ازدحام برای کاهش سرعت بیشترین کاربران اینترنت استفاده کرد ، اما چند سال پیش این سیستم را خاموش کرد و گفت شبکه آن به اندازه کافی قوی است و دیگر نیازی به آن نیست.

Comcast از سال 2012 تحمیل محدودیت های داده و هزینه های مازاد در برخی از ایالت ها را آغاز کرد. این محدودیت در ابتدا 300 گیگابایت بود و در سال 2016 به 1 ترابایت افزایش یافت.

Comcast در طی همه گیر شدن ، چند ماه درپوش داده ها را رها کرد ، و سپس در ژوئیه بهبود یافت و از 1TB به 1.2TB افزایش یافت. با وجود آزادی موقت از محدودیت داده ها ، Comcast افتخار کرد که شبکه خود قادر به کنار آمدن با استفاده از بیماری همه گیر است.

یک ISP کوچک در مریلند ، Antietam Broadband ، پس از اینکه فهمید افزایش استفاده در طول بیماری همه گیر به شبکه آسیب نمی رساند ، تصمیم گرفت داده های داده را به طور دائمی حذف کند. Antietam همچنین گفت که مشتریانی که از خانه کار می کنند به “بسته های باند پهن که منعکس کننده دقیقتر نیازهای باند پهن آنها هستند” روی آورده اند. همانطور که تجربه Antietam نشان می دهد ، کاربران سنگین اینترنت اغلب هزینه های بیشتری را پرداخت می کنند و اطمینان حاصل می کنند که ISP ها درآمد بیشتری از کاربران سنگین دریافت می کنند ، حتی در صورت عدم محدودیت داده.

همانطور که سناتور رون وایدن (D-Ore.) در اوایل سال جاری به Ars گفت ، همه گیری نشان داده است که محدودیت داده ها برای مدیریت ترافیک شبکه لازم نیست. وایدن در آن زمان گفت: “محدود کردن داده ها همیشه مربوط به اخذ هزینه های اضافی از مصرف كنندگان برای جبران كننده حاشیه سود بیگ كابل بوده است.” “حتی پس از تصویب شرایط اضطراری COVID-19 ، ISP ها باید محدودیت های داده های غیر ضروری را حذف کنند.”

[ad_2]

منبع: tarjome-news.ir