FTC از کارگزار داده شکایت می کند که مکان 125 میلیون تلفن در ماه را ردیابی می کند


بر روی منظره شهری سبز و رودخانه Huangpu به صورت مسطح پین کنید

کمیسیون تجارت فدرال روز دوشنبه از یک کارگزار داده شکایت کرد که ادعا می‌کند داده‌های مکان جمع‌آوری شده از صدها میلیون تلفن را که می‌توان از آنها برای ردیابی رفت و آمد افرادی که به کلینیک‌های سقط جنین، پناهگاه‌های آزار خانگی، عبادتگاه‌ها و سایر مکان‌های حساس ردیابی می‌شوند، استفاده کرد.

در شکایتی، این آژانس گفت که کوچاوا مستقر در آیداهو بازار خود را به عنوان ارائه “داده های جغرافیایی غنی که میلیاردها دستگاه را در سراسر جهان در بر می گیرد” تبلیغ کرده است. این کارگزار داده همچنین گفته است که “داده های خام طول و عرض جغرافیایی را با حجمی در حدود 94B+ تراکنش جغرافیایی در ماه، 125 میلیون کاربر فعال ماهانه و 35 میلیون کاربر فعال روزانه، به طور متوسط ​​با مشاهده بیش از 90 تراکنش روزانه در هر دستگاه، ارائه می دهد.”

FTC گفت که کوچاوا داده‌ها را با ردیابی شناسه تبلیغاتی موبایل یا MAID از تلفن‌ها و فروش داده‌ها از طریق خدمات وب آمازون یا سایر رسانه‌ها بدون نام‌گذاری اطلاعات جمع‌آوری کرده است. هر کسی که این داده ها را خریداری کند می تواند از آن برای ردیابی رفت و آمد بسیاری از دارندگان تلفن استفاده کند. بسیاری از این ادعاها بر اساس تجزیه و تحلیل آژانس از نمونه داده‌ای است که شرکت برای ارتقای فروش داده‌های خود به صورت رایگان در دسترس قرار داده است، که به صورت آنلاین و بدون محدودیت در استفاده در دسترس بود.

در این شکایت آمده است: «در واقع، فقط در داده‌هایی که کوچاوا در نمونه داده‌های کوچاوا در دسترس قرار داده است، می‌توان دستگاه تلفن همراهی را که از یک کلینیک بهداشت باروری زنان بازدید کرده است شناسایی کرد و آن دستگاه تلفن همراه را به یک محل سکونت برای یک خانواده ردیابی کرد. “مجموعه داده ها همچنین نشان می دهد که همان دستگاه تلفن همراه حداقل در سه عصر در همان هفته در یک مکان خاص بوده است، که نشان دهنده روال معمول کاربر دستگاه تلفن همراه است. داده ها همچنین ممکن است برای شناسایی متخصصان پزشکی که انجام می دهند یا به عملکرد کمک می کنند استفاده شود. خدمات سقط جنین.”

FTC در ادامه ادعا کرد: “علاوه بر این، از آنجا که داده های کوچاوا به مشتریانش اجازه می دهد تا مصرف کنندگان را در طول زمان ردیابی کنند، می توان از داده ها برای شناسایی شرایط گذشته مصرف کنندگان مانند بی خانمانی استفاده کرد. در واقع، نمونه داده کوچاوا یک دستگاه تلفن همراه را شناسایی می کند. به نظر می رسد که شب را در یک سرپناه موقت گذرانده است که مأموریت آن فراهم کردن محل اقامت برای زنان جوان باردار یا تازه مادران در معرض خطر است.”

مقامات کوچاوا بیانیه ای منتشر کردند که در آن آمده است:

این شکایت این واقعیت تاسف بار را نشان می دهد که FTC یک سوء تفاهم اساسی از تجارت بازار داده کوچاوا و سایر مشاغل داده دارد. کوچاوا با رعایت همه قوانین و قوانین، از جمله قوانین مربوط به حریم خصوصی، به طور مداوم و فعال عمل می کند.

قبل از مراحل قانونی، کوچاوا اقدام پیشگیرانه ای را برای اعلام قابلیت جدیدی برای مسدود کردن داده های جغرافیایی از مکان های حساس از طریق Privacy Block انجام داد و عملاً آن داده ها را از بازار داده حذف کرد و در حال حاضر در مرحله پیاده سازی افزودن این قابلیت است. بدون ویژگی FTC، ما دائماً در حال نظارت و تنظیم فعالانه فناوری خود هستیم تا داده‌های جغرافیایی را از سایر مکان‌های حساس مسدود کنیم. Kochava 100٪ داده های جغرافیایی را در بازار داده ما از کارگزاران داده شخص ثالث تهیه می کند که همه آنها نشان می دهند که داده ها از مصرف کنندگان رضایت گرفته می شود.

در چند هفته گذشته، کوچاوا برای آموزش FTC در مورد نقش داده‌ها، فرآیند جمع‌آوری و نحوه استفاده از آن در تبلیغات دیجیتال کار کرده است. ما امیدواریم که گفتگوهای سازنده ای داشته باشیم که منجر به راه حل های موثر با FTC در مورد این مسائل پیچیده و مهم شود و در آینده برای آنها باز باشد. متأسفانه، تنها نتیجه مورد نظر FTC، حل و فصلی بود که هیچ شرایط یا قطعنامه روشنی نداشت و مشکل را به یک هدف متحرک بازتعریف کرد. پیشرفت واقعی برای بهبود حریم خصوصی داده ها برای مصرف کنندگان از طریق بیانیه های مطبوعاتی پر زرق و برق و دعاوی بیهوده حاصل نخواهد شد. ناامید کننده است که آژانس به دور زدن روند قانونی و تداوم اطلاعات نادرست در مورد حریم خصوصی داده ها ادامه می دهد.

دو هفته پیش، این شرکت در انتظار شکایت روز دوشنبه از FTC شکایت کرد و مدعی شد که اقدامات آن با تمام قوانین و قوانین مطابقت دارد و اقدامات آژانس بیش از حد بوده است.

در شکایت روز دوشنبه آمده است که دسترسی به نمونه داده های کوچاوا با کمترین تلاش ممکن است. وکلای FTC نوشتند: «خریدار می‌تواند از یک آدرس ایمیل شخصی معمولی استفاده کند و استفاده مورد نظر را صرفاً به عنوان «تجاری» توصیف کند. سپس این درخواست برای تایید به کوچاوا ارسال می شود.

نمونه داده شامل زیرمجموعه‌ای از خوراک داده‌های پولی بود که یک دوره هفت روزه را پوشش می‌داد. داده های یک روز شامل بیش از 327,480,000 ردیف و 11 ستون داده بود که داده های بیش از 61.8 میلیون دستگاه تلفن همراه را جمع آوری می کرد.

ساموئل لوین، مدیر دفتر حمایت از مصرف کننده FTC در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: «جایی که مصرف کنندگان به دنبال مراقبت های بهداشتی هستند، مشاوره دریافت می کنند یا ایمان خود را جشن می گیرند، اطلاعات خصوصی است که نباید به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته شود. FTC کوچاوا را به دادگاه می کشاند تا از حریم خصوصی افراد محافظت کند و فروش اطلاعات حساس موقعیت جغرافیایی آنها را متوقف کند.

ادعاهایی مانند مواردی که در شکایت وجود دارد، یک سوال بزرگتر در مورد مهار ردیابی مکان توسط دستگاه های تلفن همراه ایجاد می کند. مردم باید تنظیمات حریم خصوصی iOS و Android را به دقت بررسی کنند تا دسترسی برنامه ها به داده های مکان را محدود کنند. هر دو سیستم عامل همچنین به کاربران اجازه می‌دهند شخصی‌سازی تبلیغات را غیرفعال کنند، اقدامی که می‌تواند استفاده از برخی از شناسه‌ها مانند MAID را محدود کند. iOS همچنین به کاربران امکان می‌دهد تا یک برنامه را از ردیابی فعالیت خود در سایر برنامه‌ها منع کنند.

هیچ یک از این اقدامات تضمین نمی‌کند که داده‌های مکان توسط شرکت‌هایی مانند کوچاوا جمع‌آوری و فروخته نمی‌شوند، اما به هر حال پیروی از آنها روش خوبی است.


منبع: tarjome-news.ir

حتما بخوانید:
هکرهای تحت حمایت روسیه و کره شمالی محققان COVID-19 را هدف قرار می دهند

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer garnet trade güvenilir mihtml nullednulled themesViagragercekhoca.org