[ad_1]

آرم دویچه تلکام ، مالک T-Mobile ، در بالای غرفه ای در سالن نمایشگاه کنگره جهانی موبایل دیده می شود.
بزرگنمایی / آرم دویچه تلکام ، مالک T-Mobile ، در کنگره جهانی موبایل در فوریه 2019 در بارسلون ، اسپانیا دیده شد.

گتی ایماژ NurPhoto

ماه آینده ، T-Mobile برنامه جدیدی را راه اندازی می کند که داده ها را برای مرور وب و استفاده از دستگاه در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد ، مگر اینکه مشتریان از اشتراک داده انصراف دهند.

“[S]با تغییر در تاریخ 26 آوریل 2021 ، T-Mobile برنامه جدیدی را راه اندازی می کند که از برخی از داده های ما در مورد شما استفاده می کند ، از جمله اطلاعاتی که از داده های مربوط به استفاده از شبکه و دستگاه های شما می آموزیم (مانند برنامه های نصب شده بر روی شما T-Mobile در اطلاعیه حفظ حریم خصوصی گفت: “T-Mobile گفت:” برای ارتباطات شخصی با محصولات و خدمات خود برای تبلیغات شخص ثالث خود ، مگر اینکه شما به ما بگویید که این کار را نمی کنیم. ” به نام شما. یا اطلاعاتی که مستقیماً شما را شناسایی می کند. “

برای راهنمایی در مورد نحوه انصراف از اشتراک گذاری گسترده داده ها ، به بخش اول اعلامیه حریم خصوصی T-Mobile مراجعه کنید.

T-Mobile ، که خرید آوریل Sprint خود را در آوریل 2020 به پایان رساند ، گفت که این برنامه تبلیغاتی جدید “نحوه ارائه گزینه های اشتراک گذاری Sprint در گذشته را تغییر می دهد ، زیرا قبلاً این داده ها فقط در صورت مشخص بودن استفاده می شد ، زیرا شما ابتدا با خود خوب بودید.” “

مشخص نیست که این تغییرات برای مشتریان غیر Sprint T-Mobile چقدر است. نسخه سیاست حفظ حریم خصوصی در آگوست 2020 می گوید که T-Mobile “وب سایت ها و URL های بازدید شده” را جمع آوری می کند ، اما داده های مرور تلفن های هوشمند را در لیست اطلاعات به اشتراک گذاشته شده با اشخاص ثالث شامل نمی شود. با این حال ، این نسخه در آگوست سال 2020 بیان می کند که T-Mobile “شناسه ها و فعالیت های دستگاه را در اینترنت و شبکه الکترونیکی برای تسهیل فعالیت های تبلیغاتی خاص که اغلب توسط شرکت های آنلاین و فناوری استفاده می شود ، می فروشد”. افشاگری مشابهی در سیاست حفظ حریم خصوصی T-Mobile قبل از خرید Sprint بود.

T-Mobile در وب سایت دیگری در توصیف برنامه تبلیغات و تجزیه و تحلیل خود می گوید که “آدرس وب سایت های بازدید شده را جمع آوری می کند. انواع وب سایت های بازدید شده ، مانند سایت های ورزشی ، سایت های موسیقی و غیره ؛ برنامه ها ، محتوا و ویژگی های استفاده شده – شامل مدت زمانی که شما برای استفاده از آنها صرف می کنید و اطلاعات سرورهایی که میزبان آن برنامه ها ، محتوا و ویژگی ها هستند. “

شناسه های تبلیغاتی به جای نام مشتری استفاده می شود

T-Mobile به منظور ناشناس ماندن اطلاعات قبل از فروش آن به اشخاص ثالث ، اظهار داشت که اطلاعات را به جای نام مشتری “با شناسه تبلیغات تلفن همراه شما یا شناسه منحصر به فرد دیگر” مرتبط می کند. اما شما باید حرف T-Mobile را در مورد ناشناس بودن داده ها در نظر بگیرید. “[P]گروه های حریم خصوصی می گویند این شناسه ها می توانند با مقایسه مجموعه داده های مختلف به افراد متصل شوند. “وال استریت ژورنال در مقاله ای درباره تغییرات امروز T-Mobile اشاره کرد.

آرون مکی ، وکیل بنیاد الکترونیک مرز ، به ژورنال گفت: “دشوار است که با چهره صاف بگویید ،” ما نام شما را با او در میان نمی گذاریم “. “این نوع داده ها بسیار شخصی و آشکار است و پیوند دادن آن اطلاعات شناسایی نشده به شما بسیار پیش پا افتاده است.”

این روزنامه می گوید ، قبل از ادغام با T-Mobile ، Sprint قبلاً این داده ها را فقط از مشتریانی كه به برنامه تبلیغات شخص ثالث خود پیوسته بودند ، به اشتراک گذاشته بود. “ما شنیده ایم بسیاری از مردم می گویند آنها تبلیغات مرتبط تر را ترجیح می دهند ، بنابراین ما به طور پیش فرض به آن پاسخ می دهیم. [opt-out] یک سخنگوی T-Mobile به ژورنال گفت.

ما از T-Mobile چند س aboutال درباره تغییرات در به اشتراک گذاری داده ها و جزئیات دقیقاً چگونگی اطمینان از عدم اتصال داده ها به مشتری های جداگانه پرسیده ایم و در صورت دریافت پاسخ ، این مقاله را به روز می کنیم.

به اشتراک گذاری داده ها از AT&T و Verizon چندان دور نیست

در مقاله این مجله آمده است كه T-Mobile نسبت به AT&T و Verizon در به اشتراك گذاشتن داده هاي استفاده از اينترنت از طريق مشتريان با تبليغات تهاجمي تر است:

AT&T به طور خودکار مشترکان شبکه بی سیم را در یک برنامه تبلیغاتی اساسی ثبت می کند که آنها را بر اساس علایق مشتق شده مانند ورزش یا خرید ماشین گروه بندی می کند. نسخه بهبود یافته این برنامه اطلاعات شخصی دقیق تری را با شرکای مشتریانی که به آن می پیوندند ، به اشتراک می گذارد.

ورایزون همچنین قبل از به اشتراک گذاشتن یافته ها با تبلیغ کنندگان با یک برنامه اشتراک گذاری دقیق تر به نام Verizon Selects برای کاربرانی که وارد سیستم می شوند ، داده های مشترک را تلفیق می کند. بخش جداگانه آن ، Verizon Media ، داده های جمع آوری شده از طریق مارک های یاهو و AOL خود را به اشتراک می گذارد.

AT&T در این وب سایت می گوید که “ما اطلاعات مربوط به مرور وب یا مشاهده تلویزیون شخصی شما را در سیستم” تبلیغات مناسب “آن به اشتراک نمی گذاریم ، اما سیستم” تبلیغات مناسب بهتر “را ارائه می دهیم که اطلاعات اضافی را فقط با مشتریان آشکار قبلی به اشتراک می گذارد. رضایت “

Verizon در س FAالات متداول مربوط به تبلیغات موبایل خود می گوید: “اطلاعاتی که Verizon Wireless در مورد فعالیت وب از طریق دستگاه تلفن همراه شما دارد در برنامه استفاده نمی شود.” این برنامه از “اطلاعات مرور وب موبایل و آنلاین” که توسط شرکت های تابعه یاهو و ورایزون یاهو و AOL جمع آوری شده استفاده می کند ، اما این امر به وضوح شامل مرور وب سایت های غیر Verizon نیست. مشتریان می توانند از این برنامه تبلیغاتی هدفمند انصراف دهند.

در سال 2016 ، ورایزون موافقت کرد که مبلغ 1.35 میلیون دلار جریمه بپردازد و به کاربران امکان کنترل بیشتر “super-cookie” مشتریانی را بدهد که تبلیغات هدفمند را ارائه می دهند. استفاده قبلی از سوپر کوکی های Verizon بدون اطلاع رسانی صحیح به کاربران ، خط مشی FCC را نقض می کند که ISP ها را ملزم به افشای اطلاعات دقیق در مورد شیوه های مدیریت شبکه کاربر می کند.

شرکتهای مخابراتی داده های مکان را بدون رضایت فروخته اند

T-Mobile و دیگر اپراتورهای بزرگ قبلاً دستگیر شده بودند که بر خلاف قانون منع فروش داده های موقعیت مکانی تلفن ، داده های مکان بی درنگ را بدون رضایت مشتری به واسطه های داده شخص ثالث می فروختند. کمیسیون ارتباطات فدرال در فوریه سال 2020 جریمه 91 میلیون دلاری برای T-Mobile پیشنهاد کرد که بیشترین میزان جریمه برای هر یک از اپراتورهای بزرگ است ، اما T-Mobile اعلام کرد که با این مجازات مبارزه خواهد کرد.

FCC دوره اوباما سعی کرده است ارائه دهندگان پهنای باند خانگی و تلفن همراه را ملزم به کسب رضایت مصرف کننده قبل از استفاده ، اشتراک یا فروش وبگردی و برنامه ها کند ، اما کنگره تحت کنترل جمهوری خواهان و رئیس جمهور وقت ترامپ این قانون را در سال 2017 قبل از اجرایی شدن قانون کشتند .

[ad_2]

منبع: tarjome-news.ir