Ticketmaster اعتراف می کند که یک شرکت رقیب را قبل از اینکه از کار خارج شود ، هک کرده است


تصویر یک و صفر با کلمه

Ticketmaster پس از اعتراف به اینکه کارمندان این شرکت بارها و بارها از کلمات عبور سرقت شده و روش های دیگر برای هک یک شرکت رقیب بلیط استفاده کرده اند ، با پرداخت 10 میلیون دلار جریمه موافقت کرد.

این جریمه که بخشی از توافق تعقیب پیگرد قانونی Ticketmaster با دادستان های فدرال است ، اتهامات کیفری هفته گذشته در دادگاه فدرال در منطقه شرقی نیویورک را برطرف می کند. این اتهامات شامل نقض قانون کلاهبرداری و سوuseاستفاده رایانه ای ، دخل و تصرف در رایانه برای منافع تجاری یا سود مالی خصوصی ، دخالت در رایانه برای تشدید کلاهبرداری ، توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری فیزیکی و کلاهبرداری فیزیکی است.

در این توافق نامه ، Ticketmaster اذعان كرد كه كارمندی كه قبلاً در یك شركت رقیب كار كرده بود اعتبار ورود به سیستم را برای چندین حساب از طریق ایمیل ارسال كرده است كه حریف از آنها برای مدیریت فروش بلیط قبل از فروش استفاده كرده است. در جلسه ای در سانفرانسیسکو ، با حضور حداقل 14 کارمند Ticketmaster یا شرکت مادرش Live Nation ، این کارمند برای نشان دادن نحوه کار از مجموعه ای از اعتبارنامه برای ورود به سیستم استفاده کرد.

هاک ، سپس افزایش

این کارمند که در اسناد دادگاه مشخص نشده بود ، بعداً اسناد مالی داخلی و محرمانه ای را که از کارفرمای قبلی خود نگه داشته بود در اختیار مدیران Ticketmaster قرار داد. کارمند بعداً به سمت مدیر خدمات مشتری ارتقا یافت و منصوب شد. در دادخواست ها شرکت رقیب مشخص نشده است ، اما ورایتی گفت این Songkick است که در سال 2017 شکایتی را به اتهام هک کردن پایگاه داده Ticketmaster مطرح کرد. چند ماه بعد ، Songkick از تجارت ناپدید شد.

اتهامات علیه Ticketmaster 26 ماه پس از آن اعلام شد كه Zeeshan Zaidi ، رئیس سابق بخش خدمات هنری Ticketmaster ، به جرم توطئه برای هك یك شركت رقیب و شركت در كلاهبرداری كابل ، اعتراف كرد. به گفته دادستان ، رقیب سابق اطلاعات ورود به سیستم زیدی و یکی دیگر از کارمندان Ticketmaster را از طریق ایمیل ارسال کرده است.

ویلیام سوئینی ، دستیار مدیر FBI در بیانیه ای گفت: “وقتی کارمندان از یک شرکت خارج می شوند و وارد شرکت دیگری می شوند ، حمل اطلاعات ذخیره شده با آنها غیرقانونی است.” “Ticketmaster از اطلاعات به سرقت رفته برای برتری در رقابت خود استفاده كرد و سپس كارمندانی را كه قانون شكن بودند ارتقا داد.”

علاوه بر ارائه اطلاعات ورود به سیستم ، کارمند سابق همچنین به مدیران Ticketmaster نشان داد که چگونه از نقص در برنامه تولید URL استفاده کنند ، رقیبی که برای صفحات وب بلیط منتشر نشده استفاده می شود. برای جلوگیری از دسترسی خارجی ها به صفحات قبل از عمومی شدن ، هر یک از آنها دارای یک عدد عددی خاص بودند. کارمند سابق به کارفرمای جدید خود گفت که مقادیر به ترتیب تولید می شوند و افراد خارجی می توانند از این اطلاعات برای مرور صفحات هنرمندان در حالی که هنوز در مراحل اولیه تهیه پیش نویس بودند استفاده کنند.

در اوایل سال 2015 ، Ticketmaster به یکی از کارمندان خود مأموریت داد تا با این سیستم آشنا شوند و از آن برای نگهداری یک صفحه گسترده در فهرست هر صفحه وب بلیطی که امکان دارد استفاده کنند. دادستان فدرال گفت که Ticketmaster سپس مشتریان شرکت رقیب را شناسایی کرده و “سعی می کند آنها را از فروش بلیط از طریق شرکت قربانی منصرف کند.” زیدی ، دادستان افزود ، توضیح داد که “ما نباید به کسی اشاره کنیم که این دیدگاه را داریم. [the victim company’s] فعالیت ها. “

علاوه بر پرداخت 10 میلیون دلار جریمه ، Ticketmaster همچنین موافقت كرد كه برنامه رعایت و رعایت اصول اخلاقی را برای جلوگیری و شناسایی هكرهای بعدی و دستیابی غیرقانونی اطلاعات محرمانه از رقبا حفظ كند. نمایندگان Live Nation به پیامی مبنی بر درخواست نظر در مورد این پست پاسخ ندادند.


منبع: tarjome-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>