[ad_1]

آرم یاهو
بزرگنمایی / آرم یاهو در کنفرانس بین المللی CES 2014 در لاس وگاس.

گتی ایماژ اتان میلر

گفته می شود ورایزون پس از صرف 9 میلیارد دلار در ماركهای اینترنتی كه یك وقت غالب بوده اند و سالها قبل از خرید ورایزون خراب شده بودند ، آماده است یاهو و AOL را رها كند.

وال استریت ژورنال روز گذشته گزارش داد: “ورایزن در حال فروش فروش دارایی ها از جمله یاهو و AOL است ، زیرا به نظر می رسد غول ارتباط از راه دور از یک شرط بندی گران قیمت و شکست خورده در رسانه دیجیتال خارج می شود”. این روزنامه با استناد به “اشخاصی که با این موضوع آشنا هستند” نوشت: روند فروش شرکت خصوصی Apollo Global Management را شامل می شود و “می تواند منجر به معامله 4 تا 5 میلیارد دلار شود.”

ما از Verizon پرسیدیم که آیا پاسخی به گزارش WSJ وجود دارد یا نه ، و سخنگوی ما گفت که این شرکت “چیزی برای افزودن ندارد”.

گزارش مجله کمی مبهم است. این تیتر می گوید که Verizon در حال بررسی فروش “قطعات از یاهو و AOL” است ، اما داستان خود شامل این شرایط “بخش های” نیست. این مقاله همچنین می گوید که “[o]سایر جزئیات را نمی توان آموخت. “

مقاله بلومبرگ در مورد فروش احتمالی گفت که ورایزون در حال بررسی کل بخش رسانه ای خود از جمله یاهو و AOL است و فاقد هر گونه صلاحیت پیشنهاد فروش تنها “قطعات” واحدها است. ورایزون “در مورد یک معامله با مدیریت جهانی آپولو صحبت می کند [people familiar with the matter] گفت بلافاصله نمی توان یاد گرفت که چگونه معامله شکل می گیرد یا خواستگارهای دیگر ظاهر می شوند. بلومبرگ می نویسد ، هیچ تصمیم نهایی اتخاذ نشده است و ممکن است ورایزون تصمیم بگیرد که واحد را حفظ کند.

ورایزون AOL را در سال 2015 به قیمت 4.4 میلیارد دلار و یاهو را در سال 2017 به قیمت 4.5 میلیارد دلار خریداری كرد و این دو را با یك شركت تابعه به نام Oath تركیب كرد.

این شکست به سرعت خرید یاهو را به دنبال داشت

بخش رسانه های خریداری شده Verizon نتوانست به طور موثر در برابر Google و Facebook در بازار تبلیغات رقابت کند. ورایزون متوجه شد که برنامه های رسانه ای آن تا پایان سال 2018 محقق نشده است ، زمانی که گفت سوگند “فشارهای رقابتی و بازار را در سال 2018 افزایش داده است ، که منجر به درآمد و سود کمتر از حد انتظار شده است.” این منجر به هزینه کاهش ارزش حدود 4.6 میلیارد دلار ، تقریباً کل ارزش شهرت سوگند را از بین می برد.

در ژانویه 2019 ، ورایزون اخراج 7 درصد از 11385 کارمند در بخش رسانه یا حدود 800 کارمند را اعلام کرد. Verizon در همان ماه نام Oath را “Verizon Media” تغییر داد. پس از کاهش مجدد درآمد ، 150 اخراج دیگر در دسامبر سال 2019 دنبال شد.

” [Verizon Media] این تجارت که شامل یاهو فاینانس و یاهو میل و همچنین سایت های خبری TechCrunch و Engadget نیز می شود ، در سال 2020 7 میلیارد دلار درآمد کسب کرد که نسبت به سال قبل 5.6 درصد کاهش داشت ، به دلیل افت شدید تبلیغات در ماه های اولیه ویروس کرونا ویروس ، گزارش ژورنال گفت: “تجارت در نیمه دوم تقویت شد و واحد دو سه ماهه متوالی از رشد دو رقمی را ثبت کرد ، از جمله افزایش 10 درصدی به 1.9 میلیارد دلار در سه ماهه اول. 10 میلیارد دلار درآمد سالانه آن توسط 2020 “من”[b]این روزنامه می گوید ، ورایزون می تواند با فروش فعلی ، پول لازم را در زمانی كه ارزیابی این دارایی ها رونق دارد ، جمع آوری كند.

Tumblr ، که یاهو در سال 2013 به قیمت 1.1 میلیارد دلار خریداری كرد ، توسط Verizon در سال 2019 به صاحب WordPress.com Automattic فروخته شد. در آن زمان گزارش Axios گفت كه “منبعی آشنا با این معامله قیمت را” خیلی پایین تر ” 20 میلیون ، در حالی که منبع دیگر آن را زیر 10 میلیون دلار قرار می دهد. “

ورایزون توافق كرد كه در ماه نوامبر سال 2020 هاف پست را به BuzzFeed بفروشد و متعاقباً سرمایه گذاران را از “ضرر خالص 119 میلیون دلاری كه عمدتاً مربوط به محل تجارت هاف پست است” مطلع كرد.

ورایزون به تازگی 45.45 میلیارد دلار تعهد کرده است تا طیف باند 3 گیگاهرتزی C-Band را برای بهبود شبکه تلفن همراه خود به حراج بگذارد. ورایزون به سرمایه گذاران گفت که هزینه های سرمایه آن در سال 2021 بین 19.5 میلیارد تا 21.5 میلیارد دلار خواهد بود “، از جمله گسترش بیشتر موج 5G mmW در بازارهای جدید و فعلی ، تلفیق شبکه بی سیم 4G LTE برای مدیریت نیازهای ترافیکی آینده و استقرار مداوم زیرساختهای رشته ای شرکت “و” استقرار شبکه اختصاصی 5G C-Band. “

کل درآمد عملیاتی ورایزون در سه ماهه اول سال 2021 32.9 میلیارد دلار بود که 4 درصد بیشتر از سال قبل است. سود خالص 5.4 میلیارد دلار بود که 25.4 درصد بیشتر از سال قبل است.

[ad_2]

منبع: tarjome-news.ir